Przetargi.pl
Dokończenie zadania pn. Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o część przedszkolną przy ulicy Zblewskiej 30 w Lubichowie

Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-240 Lubichowo, ul. Zblewska 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5885226 , fax. 058 5885340
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo
    ul. Zblewska 8 8
    83-240 Lubichowo, woj. pomorskie
    tel. 058 5885226, fax. 058 5885340
    REGON: 00053720800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wojt.lubichowo.gst@gminypolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie zadania pn. Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o część przedszkolną przy ulicy Zblewskiej 30 w Lubichowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokończenie zadania pn. Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o część przedszkolną przy ulicy Zblewskiej 30 w Lubichowie oraz dostawa wyposażenia wraz montażem do części przedszkolnej. Prace polegają na dokończeniu robót budowlanych rozbudowy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o część przedszkolną przy ulicy Zblewskiej 30 w Lubichowie oraz dostawa wyposażenia wraz montażem do części przedszkolnej Szczegółowy zakres robót zawierają: 1. Projekt budowlany Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o część przedszkolną przy ulicy Zblewskiej 30 w Lubichowie 2. Projekt budowlany instalacji elektrycznej wewnętrznej Rozbudowy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o część przedszkolną przy ulicy Zblewskie 30 w Lubichowie 3. Projekt budowlany instalacja wodno - kanalizacyjnej, centralnej ciepłej wody, instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią na paliwo stałe w projektowanej rozbudowie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o cześć przedszkolną przy ulicy Zblewskiej 30 w miejscowości Lubichowo 4. Dokumentacja projektowa - rysunki 5. Przedmiar robót - branża budowlana 6. Przedmiar robót - branża elektryczna 7. Przedmiar robót - branża sanitarna 8. Zestawienie na dostawę i montaż wyposażenia Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o część przedszkolną przy ulicy Zblewskiej 30 w Lubichowie 9. Zestawienie na dostawę i montaż wyposażenia i urządzeń kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych dla kuchni Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o część przedszkolną przy ulicy Zblewskiej 30 w Lubichowie. 10. Specyfikacja warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna 11. Specyfikacja warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana 12. Specyfikacja warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna 13. Pozwolenie na budowę 14. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, - realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, - zagospodarowanie terenu, - opracowanie operatu powykonawczego 15. Roboty powinny być wykonane i ukończone zgodnie z obowiązującymi przepisami , normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją projektowo - techniczną, etyką zawodową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy ). 2.Wadium powinno być wniesione do dnia 28 października 2011 r. do godziny 10:00 oraz musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 26 listopada 2011 r. w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubichowo w Banku Spółdzielczym w Lubichowie nr: 85 8341 0000 0000 0127 2000 0010 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZPP.271.5.2011 O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 . ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę zamówienia publicznego, b) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji (do terminu związania ofertą), f) zobowiązanie Gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w ppkt 2 lit. b i e. 5. Gwarancja (poręczenie) musi zostać podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 6. Oryginał poręczeń lub gwarancji należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 28 października 2011 r. do godziny 10:00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu z potwierdzeniem dokonanej przez bank operacji finansowej, gdy wadium było wniesione w pieniądzu. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pozostałych formach (np. gwarancja, poręczenie) należy dołączyć do oferty. 7. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w Art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w przypadku wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W takim przypadku Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie oraz w pozostałych przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11. Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą - zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubichowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach