Przetargi.pl
Dokończenie rozbudowy i przebudowy Szpitala Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej wykonawczej.

Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
  • Data zamieszczenia: 2012-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Miodowa 2 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
    REGON: 00030673300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpzozndm.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie rozbudowy i przebudowy Szpitala Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej wykonawczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozbudowy i przebudowy Szpitala Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej wykonawczej. Umowa z poprzednim wykonawcą została rozwiązana. 2. Przedmiot zamówienia jest częścią projektu Utworzenie pracowni tomografii komputerowej w Nowodworskim Centrum Medycznym w Nowym Dworze Mazowieckim połączone z budową pomieszczeń pod tą pracownię oraz doposażenie zakładów diagnostyki obrazowej i laboratoryjnej w sprzęt diagnostyczny współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 -2013 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: A) Opracowanie projektów wykonawczych: a) projektu wykonawczego instalacji wentylacji mechanicznej na podstawie projektu budowlanego wykonanego przez mgr inż. Bolesława Płońskiego z uwzględnieniem zmian wynikających z dobudowy III piętra i przeniesieniem Centrali wentylacyjnej z poddasza na patio nad III piętrem (instalacja wentylacji nie będzie obejmowała III piętra). Wydajność centrali wentylacyjnej powinna posiadać rezerwę mocy do dalszego wykorzystania dla potrzeb ewentualnej przyszłej adaptacji III piętra na potrzeby Szpitala. b) projektu wykonawczego instalacji elektrycznych na podstawie projektu budowlanego sporządzonego przez mgr inż. Macieja Suleja w zakresie instalacji wewnętrznych, teletechnicznych, zasilenia wentylacji i klimatyzacji wraz zasileniem instalacji elektrycznej i Tomografu Komputerowego z rozdzielni głównej nn zlokalizowanej w budynku stacji transformatorowej znajdującej się przy dobudowywanej części budynku Szpitala. B) Montaż kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z centralą wentylacyjną, i automatyką oraz sterowaniem, C) Montaż urządzeń wentylacji do oddymiania klatki schodowej, D) Montaż klimatyzatorów wewnętrznych i zewnętrznych wraz ze sterowaniem. E) Dokończenie instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem rozdzielni i tablic piętrowych oraz montażem osprzętu, wykonanie zasilenia centrali wentylacyjnej, klimatyzatorów w pracowni CT i sterowni, okna oddymiającego, F) Wykonanie zasilania instalacji elektrycznej dobudowy z rozdzielni NN w stacji transformatorowej G) Wykonanie zasilania tomografu komputerowego z rozdzielni nn w stacji transformatorowej, H) Roboty budowlane wykończeniowe wewnątrz dobudowywanego budynku: a) wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, b) wykonanie okładzin ceramicznych ścian z glazury i posadzek z gresu w sanitariatach, c) wykonanie fartuchów z glazury pod umywalki i zlewozmywak, d) wykonanie posadzek z gresu w pomieszczeniach piwnic, klatki schodowej oraz okładziny schodów wewnętrznych i zewnętrznych, e) wykonanie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych z wywinięciem na ściany na uprzednio wykonanym podkładzie z masy samopoziomującej pomieszczeń użytkowych i korytarzy f) montaż drzwi wewnętrznych, drzwi specjalnych, drzwi wejściowych, drzwi ewakuacyjnych ppoż. g) montaż balustrad wewnętrznych, h) montaż parapetów wewnętrznych. I) Roboty instalacji sanitarnych: a) montaż brakujących grzejników 2szt. (materiał NCM) b) montaż urządzeń sanitarnych umywalek, ustępów wiszących, brodzików z kabinami, zlewozmywaka c) montaż zaworów odcinających i baterii umywalkowych oraz prysznicowych z osprzętem d) ustawienie nastaw zaworów i montaż głowic termostatycznych grzejnikowych e) wykonanie prób ciśnieniowych instalacji, f) montaż grzałek elektrycznych do grzejników łazienkowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera dokumentacja techniczna (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót) stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ, będąca podstawą do sporządzenia kosztorysu ofertowego w wersji szczegółowej, który będzie integralną częścią oferty wykonawcy. 5. Wszystkie nazwy producentów materiałów i urządzeń zawarte w projekcie budowlanym służą jedynie do określenia wymogów w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza do zastosowania w projektach wykonawczych materiałów, rozwiązań oraz urządzeń o parametrach co najmniej równoważnych lub wyższych od przyjętych w projekcie budowlanym. 6. Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na obiekcie i zapoznać się z warunkami realizacji robót. Chęć przeprowadzenia wizji lokalnej należy zgłosić w Dziale Administracyjno-Technicznym, nr tel. 22 765 83 13. 7. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy budowlanej, przepisami BHP i p/poż, założeniami projektowymi zawartymi w dokumentacji technicznej (załącznik nr 2 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, umową (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 8. Wykonawca ustanowi kierownika robót o odpowiednich kwalifikacjach i zapewnieni stały nadzór nad robotami 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekty powykonawcze po zakończeniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 10. Wykonawca wykona roboty budowlane z materiałów własnych. Wszystkie materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca przed użyciem materiałów zobowiązany będzie do przekazania inspektorowi nadzoru Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania oraz uzyskania akceptacji na ich użycie. 11. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało zorganizowanie, zagospodarowanie oraz należyte zabezpieczenie placu budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich. 12. Gwarancja na roboty budowlane min. 36 miesięcy. 13. Odbiór robót będzie dokonany na zasadach określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 (Dokumentacja techniczna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. 19 8009 1062 0012 9554 9007 0005 MBS w Łomiankach o/ Nowy Dwór Mazowiecki z zaznaczeniem: WADIUM - Dokończenie rozbudowy i przebudowy Szpitala Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej wykonawczej - 8/PN/12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się zaksięgowanie środków na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga złożenia oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium na ręce Zamawiającego tj. do sekretariatu w kopercie z zaznaczeniem: WADIUM - Dokończenie rozbudowy i przebudowy Szpitala Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej wykonawczej - 8/PN/12. W wadium wnoszonym w innej formie niż w pieniądzu należy zaznaczyć WADIUM - Dokończenie rozbudowy i przebudowy Szpitala Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej wykonawczej - 8/PN/12. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowalną formą wadium w odpowiedniej wysokości na warunkach określonych w ustawie i SIWZ zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu składania ofert. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż w w/w. terminie wadium nie znajdowało się w jego posiadaniu wykluczy Wykonawcę z postępowania. 9. Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została wybrana, a który odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wadium zostanie zatrzymane także w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpzozndm.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach