Przetargi.pl
DOKOŃCZENIE REMONTU SAL LEKCYJNYCH, REMONT POMIESZCZEŃ ZAPLECZA SALI SPORTOWEJ W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

I Liceum Ogólnokształcące ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Gimnazjalna 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 736 62 91, 591 83 32 , fax. 062 736 62 91
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące
    ul. Gimnazjalna 9 9
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 736 62 91, 591 83 32, fax. 062 736 62 91
    REGON: 00024549200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.1liceum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOKOŃCZENIE REMONTU SAL LEKCYJNYCH, REMONT POMIESZCZEŃ ZAPLECZA SALI SPORTOWEJ W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Charakterystyczne parametry techniczne: - Powierzchnia: a) sala lekcyjna - pomieszczenie nr 3 - 56,85 m2 b) sala lekcyjna - pomieszczenie nr 4- 55,17 m2 c) pomieszczenia zaplecza sali sportowej - 76,62 m2. - Wysokość pomieszczeń: a) sala lekcyjna - pomieszczenie nr 3 - 4,16 m, b) sala lekcyjna - pomieszczenie nr 4 - 4,08 m, c) pomieszczenia zaplecza sali sportowej - 2,63 - 2,68m. 1.2. Zakres robót do wykonania: 1. REMONT ZAPLECZA SALI GIMNASTYCZNEJ 1.1 REMONT SIŁOWNI 1.1.1 Grzejnik żeberkowy aluminiowy 800 - 1 kpl. 1.1.2 Nawietrzniki podokienne - 2 kpl. 1.1.3 Masa szpachlowa samopoziomująca - 33,62 [m2], 1.1.4 Posadzka z wykładziny rulonowej - 35,94 [m2], 1.1.5 Gładź gipsowa ścian - 60,522 [m2], 1.1.6 Gładź gipsowa sufitów - 33,62 [m2], 1.1.7 Malowanie farba emulsyjna sufitów - 33,62 [m2], 1.1.8 Malowanie farba emulsyjna ścian - 60,522 [m2]. 1.2 REMONT SZATNI NAUCZYCIELI 1.2.1 Grzejnik żeberkowy aluminiowy 800 - 1 kpl. 1.2.2 Stolarka drzwiowa 90 x 200 cm - 1 kpl. 1.2.3 Masa szpachlowa samopoziomująca - 10,608 [m2], 1.2.4 Posadzka z wykładziny rulonowej - 11,944 [m2], 1.2.5 Gładź gipsowa ścian - 35,27 [m2], 1.2.6 Gładź gipsowa sufitów - 10,608 [m2], 1.2.7 Malowanie farba emulsyjna sufitów - 10,608 [m2], 1.2.8 Malowanie farba emulsyjna ścian - 35,27 [m2]. 1.3 REMONT KORYTARZA 1.3.1 Masa szpachlowa samopoziomująca - 3,99 [m2], 1.3.2 Posadzka z wykładziny rulonowej - 4,59 [m2], 1.3.3 Gładź gipsowa ścian - 12,53 [m2], 1.3.4 Gładź gipsowa sufitów - 3,99 [m2], 1.3.5 Malowanie farba emulsyjna sufitów - 3,99 [m2], 1.3.6 Malowanie farba emulsyjna ścian - 12,52 [m2]. 1.4 REMONT POKOJU NAUCZYCIELSKIEGO Z KORYTARZEM 1.4.1 Grzejnik żeberkowy aluminiowy 600 - 1 kpl. 1.4.2 Rozebranie ścianek działowych - 1,563 [m3], 1.4.3 Stolarka okienna - 2,28 + 2,303 [m2], 1.4.4 Stolarka drzwiowa - 5,535 [m2], 1.4.5 Masa szpachlowa samopoziomująca - 21,880 [m2], 1.4.6 Posadzka z płytek 30 x 30 cm - 6,773 [m2], 1.4.7 Posadzka z płyt prospanelowych - 13,841 [m2], 1.4.8 Gładź gipsowa ścian - 46,068 [m2], 1.4.9 Gładź gipsowa sufitów - 33,62 [m2], 1.4.10 Malowanie farba emulsyjna sufitów - 33,62[m2], 1.4.11 Malowanie farba emulsyjna ścian - 46,068 [m2]. 1.4.12 Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia podstawowego 1.5 REMONT ŁAZIENKI 1.5.1 Wymiana grzejnika żeliwnego na stalowy - 1 kpl. 1.5.2 Rozebranie ścianek - 4,749 [m2], 1.5.3 Rozebranie płytek ściennych - 11,07 [m2], 1.5.4 Rozebranie płytek podłogowych - 6,55 [m2], 1.5.5 Stolarka drzwiowa - 1,84 [m2], 1.5.6 Uzupełnienie tynków - 12,646 [m2], 1.5.7 Masa szpachlowa samopoziomująca - 6,55 [m2], 1.5.8 Płytki posadzkowe - 6,55 [m2], 1.5.9 Licowanie ścian płytkami - 31,164 [m2], 1.5.10 Gładź gipsowa sufitów - 6,55 [m2], 1.5.11 Malowanie farba emulsyjna sufitów - 6,55 [m2], 1.5.12 Wymiana grzejnika żeliwnego na stalowy - 1 kpl. 1.5.13 Umywalka - 1 kpl., 1.5.14 Natrysk - 1 kpl., 1.5.15 Oczko ustępowe wiszące - 1 kpl. 1.5.16 Dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego - 1 kpl. 2. REMONT SAL LEKCYJNYCH 2.1 SALA LEKCYJNA NR 3 2.1.1 Masa szpachlowa samopoziomująca - 56,85 [m2], 2.1.2 Posadzka z wykładziny rulonowej - 63,610 [m2], 2.1.3 Malowanie farba emulsyjna sufitów - 56,85 [m2], 2.1.4 Malowanie farba emulsyjna ścian - 61,160 [m2], 2.1.5 Lamperia olejna - 94,20 [m2]. 2.2 SALA LEKCYJNA NR 4 2.2.1 Masa szpachlowa samopoziomująca - 55,170 [m2], 2.2.2 Posadzka z wykładziny rulonowej - 61,939 [m2], 2.2.3 Malowanie farba emulsyjna sufitów - 55,170 [m2], 2.2.4 Malowanie farba emulsyjna ścian - 62,358 [m2], 2.2.5 Lamperia olejna - 59,96 [m2]. 3. ROBOTY PORZĄDKOWE 3.1 Wywiezienie gruzu - 12,0 [m3]
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 1.400,00 zł (słownie: jedentysiącczterystazłotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej 2 zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości ogółem nie mniejszej 70.000 zł brutto każda. Należyte wykonanie ww. robót potwierdzone zostanie referencjami. b) dysponuje pracownikami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, a w szczególności kierownika budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). Uwaga: (W przypadku wskazania przez Wykonawcę osób, których Wykonawca nie zatrudnia, a które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł. 4. Zapoznał się z lokalizacją planowanej inwestycji i nie wnosi zastrzeżeń oraz akceptuje wzór umowy (załącznik nr 8), 5. Udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót objętych zamówieniem. 6. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona akceptacji warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt. 6.7 SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia oraz że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi np. wypis z właściwego rejestru prowadzonego przez Sąd albo wypis z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia w tym przynajmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w odniesieniu do osoby kierownika budowy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 5. Uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy. 6. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8. Podpisany załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 9. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1-2 i 8 składa oddzielnie każdy z podmiotów. - w przypadku udzielenie zamówienia Wykonawcom występującym wspólnie, przed podpisaniem umowy, są oni zobowiązani przedstawić umowę regulującą zasady ich współpracy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.1liceum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach