Przetargi.pl
Dokończenie realizacji zadania pn.: Budowa hali seminaryjno-konferencyjnej na terenie działek nr 110 4 i 111 3 w Helu, w ramach projektu dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2015-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie realizacji zadania pn.: Budowa hali seminaryjno-konferencyjnej na terenie działek nr 110 4 i 111 3 w Helu, w ramach projektu dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7; 45200000-9; 45110000-1; 39180000-7; 39130000-2. 2.Przedmiotem zamówienia jest dokończenie realizacji zadania pn.: Budowa hali seminaryjno-konferencyjnej na terenie działek nr 110 4 i 111 3 w Helu, w ramach projektu dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego, w którego skład wchodzi: 2.1.Dokończenie wykonania budynku o powierzchni zabudowy 397,7 m2, powierzchni użytkowej 287,13 m2 i kubaturze 1860 m3 wraz z wyposażeniem w meble laboratoryjne i meble biurowe, zagospodarowaniem i urządzeniem terenu; 2.2.Dokończenie rozbiórki istniejącego budynku magazynowego wykonanego z osłonowych blach fałdowych, konstrukcji z profili walcowanych, ścianek murowanych i posadzki betonowej z wywiezieniem i utylizacją materiałów porozbiórkowych oraz zezłomowaniem elementów metalowych; 2.3.Zagospodarowanie terenu wraz z małą architekturą, w tym wykonanie wiaty na agregaty zewnętrznego układu klimatyzacji; 2.4.Rozbiórka utwardzonych placów i dróg wykonanych z płyt żelbetowych prefabrykowanych i z betonu wylewanego oraz fragmentów fundamentów po obiektach dawnego zaplecza budowy; 2.5.Dostosowanie kolorystyki fasady aluminiowej elewacji do istniejącego budynku Dom Morświna; 2.6.Likwidacja zaplecza budowy obecnie zlokalizowanego na placu budowy wraz z utylizacją materiałów porozbiórkowych jak również likwidacja zaplecza własnego: 2.7.Serwis, przeglądy oraz konserwacja wszystkich instalacji, urządzeń i zieleni (w tym wykonanych przez poprzedniego wykonawcę) w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancji. 3.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, zwany robotami budowlano-montażowymi, obejmuje: 3.1.Roboty ziemne. Ewentualny nadmiar gruntu do wykorzystania wokół budynku Nadmorskiej Leśniczówki, który będzie realizowany na terenie projektu Błękitna Wioska na terenie działek nr 110 4 i 111 3. Miejsce składowania mas ziemnych wskaże Zamawiający; 3.2.Roboty budowlano-montażowe; 3.3.Wewnętrzne instalacje do wykonania i dokończenia wg dokumentacji wykonawczej zamiennej: a)instalacja wodociągowa: hydrantowa, wody zimnej, c.w.u, kanalizacji sanitarnej, b)instalacja wentylacji mechanicznej i układ instalacji klimatyzacji, c)instalacja grzewcza (alternatywna) - grzejniki elektryczne z termoregulacją, d)instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa wewnętrzna i stanowiskowa sterowana automatycznie i ręcznie oraz gniazd wtyczkowych ogólnego stosowania, zasilania grzejników, zasilania komputerów i innych urządzeń, gniazd zewnętrznych, e)instalacja przywoławcza dla osób niepełnosprawnych, f)instalacja podgrzewania rur spustowych, g)instalacja odgromowa, h)instalacja niskoprądowa: instalacja telefoniczna, sieć komputerowa, system WLAN wewnętrzny i zewnętrzy, system monitoringu telewizyjnego i system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, kontroli dostępu KD, instalacja nagłośnieniowa z przenośnymi panelami dotykowymi, wyłącznik p-pożarowy prądu, oświetlenie ewakuacyjne, i)instalacja audio-video wraz z montażem sprzętu i sterowaniem, 2 ekrany opuszczane elektrycznie, telewizor plazmowy z dodatkowym nagłośnieniem na ścianie, rolety opuszczane elektrycznie, j)instalacja systemu centralnego sterowania, k)instalacja zasilania urządzeń takich jak: rolety okienne, okna dachowe z roletami, ekrany podnoszone i opuszczane elektrycznie, kurtyny powietrzne, l)instalacja zasilania urządzeń sanitarnych w tym centralę wentylacyjną, klimatyzatory, przepływomierze wody użytkowej, m)instalacja centrali telefonicznej; 3.4.Sieci, przyłącza, instalacje zewnętrzne do wykonania i dokończenia wg dokumentacji wykonawczej zamiennej: a)przyłącze wodociągowe, b)kanalizacja sanitarna i kanalizacja wód deszczowych, c)przyłącze energetyczne ze złączem kablowym rozdzielczym i kablami, d)oświetlenie zewnętrzne niskie i wysokie, e)kanalizacja kablowa i teletechniczna, f)instalacja monitoringu zewnętrznego, 3.5.Kompleksowe wyposażenie obiektu: a)dostawa i montaż stołów weterynaryjnych ze stali nierdzewnej z młynkami elektrycznymi i otworem na odpadki, b)dostawa i montaż mebli biurowych wg zestawienia w projekcie wykonawczym w tym ścianki parawanowe z ram aluminiowych na rolkach bieżnych, c)identyfikacja wizualna (napisy - oznaczenie-opis pomieszczeń, numeracja drzwi, w tym opis pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych, oznakowanie przeszkód szklanych zgodnie z zasadami BHP), d)wyposażenie WC w sprzęt typu: pojemniki na mydło, pojemnik na papier toaletowy, poręcze ścienne, lustra, pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik mydła, kosze na odpady, szczotki do toalet, e)wyposażenie w sprzęt w tym (hydrant wewnętrzny HP 25 z gaśnicą, wyłącznik p-pożarowy prądu, oświetlenie ewakuacyjne) oraz oznakowanie pożarowe, f)odbojniki do drzwi. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, w skład której wchodzi: 4.1.Dokumentacja projektowa wykonawcza zamienna, sporządzona w czerwcu 2015r. przez biuro projektowe: Pracownia Architektoniczna Archi Cad Jacek Szczęsny w Gdańsku; 4.2.Dokumentacja - projekt budowlany, sporządzona w kwietniu 2013r. przez biuro projektowe: Pracownia Architektoniczna Archi-Cad Jacek Szczęsny w Gdańsku z wyłączeniem PZT; 4.3.Projekt budowlany zamienny wielobranżowy Hali seminaryjno-konferencyjnej przy ul. Portowej w Helu w zakresie PZT - zagospodarowania terenu sporządzony przez Pas-Projekt Archi Studio ul. Plantowa 5, 05-830 Nadarzyn; 4.4.Zaktualizowane specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzone w czerwcu 2015r. przez biuro projektowe: Pracownia Architektoniczna Archi-Cad Jacek Szczęsny w Gdańsku; 4.5.Przedmiary robót, sporządzone w sierpniu 2015r. przez biuro projektowe: Pracownia Architektoniczna Archi-Cad Jacek Szczęsny w Gdańsku, które należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko ustalenia przedmiaru i kosztu robót ponosi Wykonawca; 4.6.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie wymienionym w ppkt. od 4.1. do 4.5., uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku powstania nie dających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu są zawsze projekty budowlane i projekty zamienne wykonawcze. Przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 5.Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót, Projektach Budowlanych, zamiennych Projektach Wykonawczych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i Nadzór Autorski. 6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, dokonał własnej oceny zakresu wykonanych robót budowlano-montażowych. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy w tym budynku ponosi Wykonawca. 7.Gwarancja: nie krótsza niż 36 miesięcy i nie dłuższa niż 60 miesięcy (z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt. 1 ppkt.2) SIWZ) - termin gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 8.Wymagany całodobowy serwis. Czas reakcji serwisu zgodnie z zapisami w § 7 ust.2 pkt. 38) projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00 100). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4.Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-174 15 SK. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 4)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 9 ppkt. 4); 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona; 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11.W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12.Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1)Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2)Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach