Przetargi.pl
Dofinansowanie podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego w Gminie Jasienica w ramach programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (NFOŚiGW) pn.: Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego. Zamówienie współfinansowane ze środków publicznych w tym ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Zakład Komunalny w Jasienicy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica 459, Jasienica 459
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 815 37 29
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Jasienicy
    Jasienica 459 459
    43-385 Jasienica 459, woj. śląskie
    tel. 33 815 37 29
    REGON: 24099874500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.komunalny.jasienica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dofinansowanie podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego w Gminie Jasienica w ramach programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (NFOŚiGW) pn.: Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego. Zamówienie współfinansowane ze środków publicznych w tym ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa 527 nowych, kompletnych podłączeń kanalizacyjnych definiowanych zgodnie z Programem NFOŚiGW, w rozumieniu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzeniu ścieków wraz z niezbędnymi elementami umożliwiającymi fizyczne połączenie instalacji wewnętrznej w budynku z siecią kanalizacyjną, z zastrzeżeniem, że jest to przewód kanalizacyjny łączący wylot wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w budynku z przewodem sieci rozdzielczej usytuowanej w ulicy/drodze sąsiadującej z posesją lub tzw. sięgaczem. 3.2. Zakres robót realizowany będzie na terenie sołectw Jasienica, Międzyrzecze Dolne i Międzyrzecze Górne w gminie Jasienica. 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na fazę projektową oraz fazę wykonawczą i obejmuje: 3.3.1. W ramach fazy projektowej Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszystkie dokumenty niezbędne do opracowania i zatwierdzenia uproszczonej dokumentacji projektowej na zasadach określonych w art.29 oraz 29a ustawy Prawo budowlane dla 527 podłączeń oraz wykonać wszelkie elementy robót wiążące się z wykonaniem powyższej dokumentacji, w szczególności: 3.3.1.1. wzorując się na uzyskanych od Zamawiającego orientacyjnych szkicach obrazujących przebieg podłączenia uzgodnić z każdym z właścicieli nieruchomości (a także zarządców dróg, potoków itp.) przebieg podłączenia oraz uzyskać każdorazowo jego pisemną zgodę wraz z zaparafowanym załącznikiem graficznym obrazującym faktyczny przebieg podłączenia oraz średnicę, materiał i ilość studni rewizyjnych, a także pisemną deklarację właściciela posesji w sprawie likwidacji bezodpływowego zbiornika na ścieki bytowo-gospodarcze w całości, lub części jego komór - w przypadku zbiornika wielokomorowego (jeśli przebieg podłączenia wymaga likwidacji w/w zbiornika), 3.3.1.2. uzyskać warunki techniczne przyłączenia nieruchomości do sieci kanalizacyjnej, 3.3.1.3. uzyskać kopie aktualnych map zasadniczych lub map jednostkowych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z wypisami z rejestru gruntów, 3.3.1.4. uzyskać niezbędne uzgodnienia branżowe sieci będących w zakresie opracowania, 3.3.1.5. zlecić przed rozpoczęciem budowy uprawnionemu archeologowi weryfikację powierzchniową stanowisk, a w trakcie inwestycji prace ziemne prowadzić pod nadzorem archeologicznym (zgodnie z wiedzą Zamawiającego teren po spalonym kościele pw. św. Marcina, drew. 1526 w Międzyrzeczu Górnym jest objęty ochroną konserwatorską wynikającą z wpisu do rejestru zabytków), 3.3.1.6. uzyskać wszelkie inne uzgodnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeśli takie powstaną, a nie zostały wymienione powyżej, 3.3.1.7. opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym i w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego III i IV część SIWZ łącznie dla całego zadania uproszczoną dokumentację projektową wraz z planami, rysunkami lub innymi dokumentami umożliwiającymi jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, które po wykonaniu są możliwe do odebrania pod względem ilości i wymogów jakościowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, a także z projektami, pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami. Dokumentacja musi zawierać profile wszystkich kanałów. Opracowanie należy skompletować do jednej spójnej dokumentacji i przekazać ją Zamawiającemu do zatwierdzenia w ilości 4 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarza w wersji elektronicznej. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zachowania tożsamości wersji elektronicznej i papierowej. Zatwierdzenie dokumentacji przez Zamawiającego bez uwag umożliwi Wykonawcy rozpoczęcie fazy wykonawczej, tj. budowy podłączeń kanalizacyjnych. Wszelkie zmiany w dokumentacji (m.in. wprowadzone w konsekwencji uwzględnienia uwag Zamawiającego) muszą być naniesione zarówno w wersji elektronicznej, jak i papierowej. Zamawiający dopuszcza również przekazanie uproszczonej dokumentacji projektowej w częściach, jednak w ilości nie większej niż 4. 3.3.2. Faza wykonawcza obejmować będzie budowę 527 kompletnych podłączeń wykonanych z nieplastyfikowanego PVC (polichlorek winylu) oraz studni rewizyjnych o średnicach od 315 do 1000 na każdym załamaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania kolana kanalizacyjnego o kącie nie większym niż 15 stopni, po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 3.3.3. Wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania robót do eksploatacji i przekazania ich Zamawiającemu, w szczególności: przygotowanie dokumentacji odbiorczej i powykonawczej oraz pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej wraz z przeniesieniem praw autorskich na zasadach określonych w cz.II SIWZ, który będzie obejmował mi.in.poniżej wskazane czynności: 3.3.3.1. stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z dokumentacją, 3.3.3.2. wizytowanie placu budowy - według potrzeb Zamawiającego, 3.3.3.3. każdorazowo po wizycie na placu budowy Projektant będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu notatkę o zauważonych zmianach w stosunku do dokumentacji, lub o braku zastrzeżeń do wykonywanych prac, 3.3.3.4. wyjaśnienie Zamawiającemu wszystkich wątpliwości, które dotyczą realizacji dokumentacji, 3.3.3.5. uzgadnianie zgłoszonych przez Zamawiającego możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, 3.3.3.6. udział w naradach dotyczących realizacji inwestycji i postępu robót - według potrzeb Zamawiającego, na jego pisemne lub telefoniczne wezwanie, 3.3.3.7. uczestniczenie w odbiorach robót zanikających i ulegających zakryciu oraz w odbiorze końcowym, 3.3.3.8. potwierdzanie zgodności cech materiałów użytych, z cechami charakterystycznymi materiałów wyszczególnionych w dokumentacji, 3.3.3.9. wszelkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej, na które Projektant wyrazi zgodę, muszą być przez niego potwierdzone na piśmie. 3.3.4. Zakres robót obejmuje również: odtworzenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót, próby szczelności, inspekcję kamerą telewizyjną do 30% podłączeń, odbiory techniczne, przełożenie sieci i obiektów sieciowych kolidujących z planowanymi urządzeniami, a także usunięcie jakichkolwiek wad w robotach. 3.3.5. Prace towarzyszące, roboty tymczasowe oraz koszty, które w szczególności należy uwzględnić w cenie oferty: 3.3.5.1. w razie potrzeby (jeśli przebieg podłączenia tego wymaga) likwidacja bezodpływowych zbiorników na ścieki bytowo-gospodarcze, potwierdzona sporządzonym protokołem likwidacji podpisanym przez właściciela posesji, 3.3.5.2. poniesienie opłat za nadzory branżowe - łącznie z opłatą za zajęcie pasa drogowego, 3.3.5.3. usunięcie drzew i krzewów kolidujących, 3.3.5.4. sporządzenie planu BIOZ, 3.3.5.5. dokonanie geodezyjnego wytyczenia przedmiotu umowy w terenie oraz wyznaczenie stałych punktów odniesienia, 3.3.5.6. zabezpieczenie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót oraz wznowienie geodezyjne znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzonych robót, 3.3.5.7. wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej wraz z uzyskaniem potwierdzenia przyjęcia do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bielsku-Białej, dalej PODGiK, 3.3.5.8. odtworzenie zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych oraz poniesienie konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie prac budowlanych, 3.3.5.9. wypłaty odszkodowań za ewentualne zniszczone elementy infrastruktury lub składniki roślinne, 3.3.5.10. ewentualnie, w razie potrzeby projekt organizacji ruchu i oznakowania robót, 3.3.5.11. ewentualnie, w razie potrzeby wykonanie badań powykonawczych tj. badań przez firmę geotechniczną stopnia zagęszczenia podbudowy z tłucznia na odcinkach wykonanych w drogach, 3.3.5.12. roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków oraz zabezpiecznie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych). 3.4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Część III SIWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:100.000,00 PLN, słownie: sto tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, Numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, Kwotę gwarancji, Termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą; wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania), Bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie lub Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji. W przypadku złożenia gwarancji nie zawierającej wyżej wymienionych elementów lub zawierającej warunki wobec Zamawiającego inne niż opisane w niniejszym rozdziale IDW, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zabezpieczył oferty akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie ma być sporządzono zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: Nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy), którego dług poręczenie zabezpiecza oraz wskazanie ich siedzib; numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą; wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania); zobowiązanie poręczyciela do: zapłacenia kwoty poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie lub Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku złożenia poręczenia nie zawierającego wyżej wymienionych elementów lub zawierającego warunki wobec Zamawiającego inne niż opisane w niniejszym rozdziale IDW, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zabezpieczył oferty akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Jasienicy nr konta: 09 8117 0003 0001 2784 2000 0060 z dopiskiem: wadium. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyna na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii odcinka polecenia dokonania przelewu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć do oryginału Oferty w sposób umożliwiający jego wyjęcie i zdeponowanie w kasie bez uszkodzenia dokumentu oraz zaleca się dołączyć w kopii dołączonej do zalecanej kopii Oferty. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.komunalny.jasienica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach