Przetargi.pl
Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu wraz z wymianą pokrycia dachowego budynku Przychodni przy ul. Grzybowskiej 34 w Warszawie.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8360191 , fax. 022 8378127
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola
    ul. E. Ciołka 11 11
    01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8360191, fax. 022 8378127
    REGON: 00101839600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu wraz z wymianą pokrycia dachowego budynku Przychodni przy ul. Grzybowskiej 34 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi 2 566,20m2, kubatura 10 404m3. Budynek jest jednopiętrowy, całkowicie podpiwniczony. Kształt budynku to jednolita, prostokątna bryła z dużym patio pośrodku. Całość powierzchni ścian do docieplenia - około 1400m2. Ogólny zakres prac: roboty towarzyszące przy dociepleniu ścian fundamentowych studzienek podokiennych, prace dociepleniowe ścian zewnętrznych i stropodachu, wymiana instalacji odgromowej, prace wykończeniowe przy zejściach schodowych do piwnic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000 PLN /słownie: piętnaście tysięcy złotych/ (wymagane przy składaniu ofert)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1.Złożenie wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z załącznikami. 2.Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 - Wykaz zrealizowanych w latach 2006 - 2008 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, wraz z referencjami. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót wymienionych w wypełnionym załączniku, dla których Oferent nie przedstawi referencji Zleceniodawców, wskazujących rodzaj i zakres, potwierdzających jakość i terminowość wykonanych robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy przede wszystkim spełniają warunek nr 2 tj. posiadają doświadczenie w wykonawstwie tzn. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej trzy zamówienia, w czynnych obiektach służby zdrowia, potwierdzone referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy złożą w formie załączników następujące dokumenty: 1)Aktualny dokument, np. wypis / odpis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - załącznik nr 2. 2)Podpisany załącznik nr 3 - Oświadczenie nr l wynikające z postanowień art. 22 i art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. 3)Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 - Wykaz personelu kierowniczego, posiadanych przez nich uprawnień i staż pracy oraz wykaz podwykonawców właściwych do wykonania zamówienia. 4)Uprawnienia budowlane osób odpowiedzialnych za właściwą realizację przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5. 5)Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem - z ostatnich 2 lat, albo z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest ona krótsza niż 2 lata - załącznik nr 6. 6)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu - załącznik nr 7. 7)Zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu. - załącznik nr 8. 8)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - załącznik nr 9, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wyznaczonym na składanie ofert, stwierdzającą, że (stosownie do przypadku): a)osoba fizyczna będąca Oferentem nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b)członkowie władz Oferenta, będącego osobą prawną, upoważnionego do jego reprezentowania nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Dokumenty, oświadczenia, wnioski i wykazy zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w formie kserokopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji zamówienia określony w dniach kalendarzowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach