Targowiska Miejskie ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Słowackiego 70
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2652734 , fax. 041 2651362
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Targowiska Miejskie
ul. Słowackiego 70 70
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2652734, fax. 041 2651362
REGON: 29000594600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOBUDOWA ZADASZEŃ NAD STRAGANAMI (STOŁAMI POMARAŃCZOWYMI) NA TERENIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM PRZY UL. J.SŁOWACKIEGO 70. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOBUDOWA SZEŚCIU ZADASZEŃ NAD ISTNIEJĄCYMI STOISKAMI HANDLOWYMI (TZW. STOŁY POMARAŃCZOWE) ZLOKALIZOWANYMI NA DZIAŁKACH NR 102, 103 I 104 NA TARGOWISKU MIEJSKIM W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM PRZY UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 70. Szczegółowo sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacja Projektowa i Przedmiar Robót, stanowiące załączniki do wzoru umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: udokumentowanie zrealizowania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. każda. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, w tym posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 6 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku gdy zamawiający stwierdzi, iż dane zawarte w ofercie są nieprawdziwe wykonawca zostanie wykluczony z postępowania - zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 przywołanej wyżej ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie stwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 3. oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 4. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(wymagane minimum 3 referencje na roboty o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł każda), 5. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. UWAGA Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz.605) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/tm lub www.targowiskaostrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku wielofunkcyjnego: Remizy OSP i Świetlicy Wiejskiej w Mierzawie
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO ODDZIAŁU NR I (DPS W ŁAGIEWNIKACH)
Dodano: 2016-07-25 - Budowa budynku wielofunkcyjnego: Remizy OSP i Świetlicy Wiejskiej w Mierzawie
Dodano: 2016-07-05 - Dokończenie robót budowlanych na budowie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla Miasta Kielce i powiatu kieleckiego w Promniku koło Kielc realizowanego w ramach projektu: Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla Miasta Kielce i powiatu kieleckiego w Promniku koło Kielc
Dodano: 2016-02-08 - Remont mostu pieszego przez rzekę Kamienna w miejscowości Czekarzewice I
Dodano: 2015-09-18 - Budowa budynku magazynowego na sprzęt w Stopnicy
Dodano: 2015-09-10 - Remont kanalizacji deszczowej w ulicy Krasińskiego na odcinku od studni D6 do studni D8 w Skarżysku-Kamiennej
Dodano: 2015-07-24 - Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Pawłów Składające się z: Zadanie nr 1 -Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Godów Zadanie nr 2 -Modernizacja technologii oczyszczania ścieków na OŚ Pawłów Zadanie nr 3 -Modernizacja technologii oczyszczania ścieków na OŚ Tarczek
Dodano: 2015-04-10 - Wykonanie studni awaryjnej S-1a na działce nr 453 w miejscowości Belno gmina Bieliny w ramach inwestycji Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w otulinie i na terenie ŚPN - Etap VI - Modernizacja SUW w Bielinach i w Belnie, połączenie z wodociągiem Kakonin w miejscowości Bieliny Podlesie
Dodano: 2015-02-09 - Przebudowa i termomodernizacja budynku kuchni realizowana na podstawie projektu budowlano - wykonawczego wielobranżowego z aneksami pn.: Projekt remontu i przebudowy budynku kuchni.
Dodano: 2015-02-04