Urząd Gminy Wiskitki ogłasza przetarg
- Adres: 96-315 Wiskitki, ul. Kościuszki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8567212 , fax. 046 8554154
- Data zamieszczenia: 2016-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wiskitki
ul. Kościuszki 1 1
96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie
tel. 046 8567212, fax. 046 8554154
REGON: 00054654900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobudowa windy do budynku ośrodka zdrowia przy ul. Ogińskiego 2 w Guzowie Osadzie oraz modernizacja budynku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na : 1. dobudowie windy dla osób niepełnosprawnych do budynku ośrodka zdrowia wraz z przebudową schodów wejściowych i wejścia do budynku, w celu dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano windę z napędem linowo- hydraulicznym z szybem murowanym z dostępem z windy do poszczególnych poziomów przychodni. 2. przebudowie ścianek działowych wewnątrz budynku ( z wyłączeniem ścianek w pomieszczeniach apteki). 3. wykonaniu instalacji elektrycznych w pomieszczeniach: - przychodni podstawowej opieki zdrowotnej na piętrze, - przychodni rehabilitacyjnej w piwnicy ( z wyłączeniem pomieszczeń kotłowni i telekomunikacji), - przychodni rehabilitacyjnej na parterze ( z wyłączeniem pomieszczeń apteki), - administracyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert . Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000 zł słownie: pięć tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: w pieniądzu- przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : Nr 56 9304 0002 0000 0648 2000 0040 z adnotacją Wadium- Dobudowa windy do budynku ośrodka zdrowia przy ul. Ogińskiego 2 w Guzowie Osadzie oraz modernizacja budynku. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz.1804 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : bank zamawiającego BS Wiskitki nr rachunku zamawiającego : 56 9304 0002 0000 0648 2000 0040 z adnotacją Wadium - Dobudowa windy do budynku ośrodka zdrowia przy ul. Ogińskiego 2 w Guzowie Osadzie oraz modernizacja budynku. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta, poręczyciela.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27