Przetargi.pl
Dobudowa windy do budynku ośrodka zdrowia przy ul. Ogińskiego 2 w Guzowie Osadzie oraz modernizacja budynku.

Urząd Gminy Wiskitki ogłasza przetarg

  • Adres: 96-315 Wiskitki, ul. Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8567212 , fax. 046 8554154
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wiskitki
    ul. Kościuszki 1 1
    96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie
    tel. 046 8567212, fax. 046 8554154
    REGON: 00054654900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa windy do budynku ośrodka zdrowia przy ul. Ogińskiego 2 w Guzowie Osadzie oraz modernizacja budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na : 1. dobudowie windy dla osób niepełnosprawnych do budynku ośrodka zdrowia wraz z przebudową schodów wejściowych i wejścia do budynku, w celu dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano windę z napędem linowo- hydraulicznym z szybem murowanym z dostępem z windy do poszczególnych poziomów przychodni. 2. przebudowie ścianek działowych wewnątrz budynku ( z wyłączeniem ścianek w pomieszczeniach apteki). 3. wykonaniu instalacji elektrycznych w pomieszczeniach: - przychodni podstawowej opieki zdrowotnej na piętrze, - przychodni rehabilitacyjnej w piwnicy ( z wyłączeniem pomieszczeń kotłowni i telekomunikacji), - przychodni rehabilitacyjnej na parterze ( z wyłączeniem pomieszczeń apteki), - administracyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert . Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000 zł słownie: pięć tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: w pieniądzu- przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : Nr 56 9304 0002 0000 0648 2000 0040 z adnotacją Wadium- Dobudowa windy do budynku ośrodka zdrowia przy ul. Ogińskiego 2 w Guzowie Osadzie oraz modernizacja budynku. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz.1804 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : bank zamawiającego BS Wiskitki nr rachunku zamawiającego : 56 9304 0002 0000 0648 2000 0040 z adnotacją Wadium - Dobudowa windy do budynku ośrodka zdrowia przy ul. Ogińskiego 2 w Guzowie Osadzie oraz modernizacja budynku. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta, poręczyciela.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach