Przetargi.pl
CZĘŚCIOWA PRZEBUDOWA WRAZ Z DOSTOSOWANIEM DO WYMAGAŃ UŻYTKOWYCH PRACOWNI GASTRONOMICZNEJ I HOTELARSKIEJ W ZESPOLE SZKÓŁ im. T. KOŚCIUSZKI W ŻARKACH.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚCIOWA PRZEBUDOWA WRAZ Z DOSTOSOWANIEM DO WYMAGAŃ UŻYTKOWYCH PRACOWNI GASTRONOMICZNEJ I HOTELARSKIEJ W ZESPOLE SZKÓŁ im. T. KOŚCIUSZKI W ŻARKACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konstrukcyjno- budowlanych związanych z przebudową i dostosowaniem pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach do funkcji pracowni gastronomicznej, hotelarskiej z kompletem walorów funkcjonalnych. Zamówienie obejmuje : 1.Roboty rozbiórkowe - Rozebranie posadzek - Rozebranie murów - Przebicie otworów drzwiowych 2.Roboty remontowo-konstrukcyjne - Wykonanie przesklepień otworów w ścianach - Uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów - Uzupełnienie tynków - Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych - Wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych 3. Roboty instalacyjne : 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan z białym montażem 2) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej : - Demontaż rurociągów stalowych - Wykonanie instalacji gazowej - Instalacja podgrzewacza gazowego wody przepływowej - Instalacja kuchenek gazowych 3) Instalacja wentylacyjna: - Wentylatory promieniowe - Przewody wentylacyjne z blachy stalowej, prostokątne, typ A/I - Okapy wentylacyjne stalowe prostokątne typ A 4) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej : - Montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych - Wykonanie prac instalacji elektrycznych związanych z wykonaniem dodatkowych przepięć instalacji 4. Roboty wykończeniowe - Wykonanie posadzek - Licowanie ścian płytkami 5. Roboty montażowe - Montaż stolarki drzwiowej - Wykonanie sufitów podwieszonych 6. Roboty malarskie - Odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania - Malowanie ścian farbami emulsyjnymi 7. Roboty transportowe : - Wywiezienie i utylizacja gruzu budowlanego Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 45000000-7 - roboty budowlane, 45453000-7- roboty remontowe i renowacyjne, 45330000-9 - roboty instalacyjne, wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45111300-1 - roboty rozbiórkowe 4.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót oraz projekt budowlany(stanowiące Załączniki nr 9 - 11 do SIWZ). Przedmiar robót jako załącznik do niniejszej specyfikacji, stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego - szczegółowego. 4.3.Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub ogłoszeniu o zamówieniu publicznym zgodnie z art. 144 - ustawy Pzp. 4.4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy zaistnieje konieczność zmiany związana ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana stawki podatku VAT; b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub dotyczących konieczności wprowadzenia nowych technologii pod warunkiem, że nie spowoduje to wzrostu wynagrodzenia lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek niestandardowych warunków klimatycznych, w tym klęska żywiołowa lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy - lub wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem w rozumianym, jako przekroczenie terminów Kpa, związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - koniecznością wykonania robót dodatkowych, których czas realizacji przekracza 7 dni roboczych. 4.1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Myszkowie Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie 35 8279 0000 0100 2293 2001 0163 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: CZĘŚCIOWA PRZEBUDOWA WRAZ Z DOSTOSOWANIEM DO WYMAGAŃ UŻYTKOWYCH PRACOWNI GASTRONOMICZNEJ I HOTELARSKIEJ W ZESPOLE SZKÓŁ im. T. KOŚCIUSZKI W ŻARKACH. Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 31.07.2014 r. do godz. 10 00 . W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach