Przetargi.pl
Część I: Wykonanie remontu dachu budynku pałacowego w miejscowości Paruszewo nr 15, gmina Strzałkowo, powiat Słupca. Część II: Wykonanie remontu dachu oficyny w miejscowości Paruszewo nr 16, gmina Strzałkowo, powiat Słupca.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
  • Data zamieszczenia: 2010-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
    ul. Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
    REGON: 01300860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: Wykonanie remontu dachu budynku pałacowego w miejscowości Paruszewo nr 15, gmina Strzałkowo, powiat Słupca. Część II: Wykonanie remontu dachu oficyny w miejscowości Paruszewo nr 16, gmina Strzałkowo, powiat Słupca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku pałacowego w miejscowości Paruszewo nr 15, gmina Strzałkowo, powiat Słupca. Budynek wpisany jest rejestru zabytków pod numerem A-215/1392 z dnia 24.02.1973 roku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Słupeckiego (decyzja nr 354/09) oraz pozwoleniem na prowadzenie robót wydanym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pozwolenie nr 117/09). Część II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu oficyny w miejscowości Paruszewo nr 16, gmina Strzałkowo, powiat Słupca. Oficyna położona jest w strefie ochrony konserwatorskiej zespołu pałacowo-parkowego, wpisanej do rejestru zabytków (A-215/1392 z dnia 24.02.1973 roku). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Słupeckiego (decyzja nr 430/09) oraz pozwoleniem na prowadzenie robót wydanym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pozwolenie nr 143/09). 3. Poniższe wymogi mają zastosowanie zarówno do części I i II przedmiotowego zamówienia. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawarty został w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i ma na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. Oznacza to, że roboty opisane w projekcie budowlanym wchodzą w zakres zamówienia podstawowego, nawet jeżeli nie zostały ujęte w przedmiarze robót. 6. W przypadku użycia w powyższych dokumentach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Podane przez zamawiającego wymagania określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których zamawiający będzie oczekiwał. 7. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz planem BIOZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 10. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. 11. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 12. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie faktur częściowych. 13. Termin płatności za wykonaną pracę wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za częściowo wykonane prace. 14. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną pracę będzie protokół odbioru końcowego prac objętych zamówieniem podpisany bez uwag przez inspektora nadzoru reprezentującego zamawiającego. 15. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach