Przetargi.pl
Część 1: Modernizacja rozdzielnic energii elektrycznej wraz z instalacją elektryczną w wymiennikowni i pomieszczeniach przyległych *). Część 2: Remont parkietu w sali gimnastyki korekcyjnej*) [*) - niepotrzebne skreślić]

Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Powstańców Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 44-102 Gliwice, ul. Jana Śliwki 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 270 57 07 , fax. 32 270 57 07
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Powstańców Śląskich
    ul. Jana Śliwki 8 8
    44-102 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 270 57 07, fax. 32 270 57 07
    REGON: 00072155000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1: Modernizacja rozdzielnic energii elektrycznej wraz z instalacją elektryczną w wymiennikowni i pomieszczeniach przyległych *). Część 2: Remont parkietu w sali gimnastyki korekcyjnej*) [*) - niepotrzebne skreślić]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją instalacji elektrycznej i remontem pomieszczeń szkolnych. Zamówienie będzie udzielanie w następujących częściach: Część 1: Modernizacja rozdzielnic energii elektrycznej wraz z instalacją elektryczną w wymiennikowni i pomieszczeniach przyległych. Część 2: Remont parkietu w sali gimnastyki korekcyjnej Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych, lub na podstawie odrębnego porozumienia stron. - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - pokryje opłaty dostawcy/sprzedawcy energii elektrycznej w związku z remontem rozdzielni głównej i wykonaniem układu pomiarowego - pozostawi zapas klepek parkietowych w ilości 1 m2 - wykona dokumentację powykonawczą dla remontu instalacji elektrycznych(część opisowa, część rysunkowa) Poniżej przedstawiono opis uzupełniający przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części. Część 1 Modernizacja rozdzielnic energii elektrycznej wraz z instalacją elektryczną w wymiennikowni i pomieszczeniach przyległych. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w budynku szkoły w zakresie tablicy głównej, pionów instalacyjnych, tablic peryferyjnych i wskazanych instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych. Wskazane instalacje to: wymiennikownia, część piwnicy, oświetlenie korytarzy i klatek schodowych. W budynku są dwa liczniki energii elektrycznej - jeden dla budynku szkoły i drugi dla wymiennikowni(obydwa opłacane przez szkołę. Planuje się wykonanie jednego pomiaru rozliczeniowego. Zamówienie obejmuje wykonanie prac malarskich, przy czym zakłada się całkowite malowanie pomieszczeń w których jest wymieniana instalacja elektryczna, natomiast przy wymianie rozdzielnic, wewnętrznych linii zasilających oraz wymianie oświetlenia na korytarzach zakłada się malowanie uzupełniające. W stosunku do zakresu prac opisanego w dokumentacji projektowej wprowadza się następujące zmiany: - rezygnuje się z wykonania remontu instalacji elektrycznej dla sali 25,26, i pokoju nauczycielskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7.1, ZAŁĄCZNIK NR 7.2). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8.1). 3. Dokumentacja projektowa (ZAŁĄCZNIK NR 9). Część 2 Remont parkietu w sali gimnastyki korekcyjnej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z wymianą posadzki parkietowej w sali gimnastyki korekcyjnej wraz z wykonaniem prac malarskich uzupełniających. Powierzchnia sali: około 63,5 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7.3). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8.2). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek i na koszt Wykonawcy, za odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne sa bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach