Przetargi.pl
CRZP-13/09 Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych Wydziału Mechanicznego i Wydziału Elektrycznego w budynkach A i C Akademii Morskiej w Gdyni

Akademia Morska w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-225 Gdynia, ul. Morska 81-87
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Gdyni
    ul. Morska 81-87 81-87
    81-225 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00014511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CRZP-13/09 Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych Wydziału Mechanicznego i Wydziału Elektrycznego w budynkach A i C Akademii Morskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych w budynkach Akademii Morskiej w Gdyni znajdujących się w kompleksie przy ul. Morskiej 81-87, zgodnie z przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) t.j: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności : (wiedza i doświadczenie) 2.1 wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane, których przedmiotem były roboty remontowe ogólnobudowlane o wartości co najmniej 160.000zł każda. (potencjał kadrowy) 2.2. dysponują osobą zdolną wykonać zamówienie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. W/w wymagane uprawnienia określone zostały w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z 2006r z późn. zm.). W/w osoba powinna posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodniez formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - w/g Formularza III - Wykaz robót, wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane należycie, na potwierdzenie spełnienia warunku Rozdział 4 pkt. 2. 1 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - w/g Formularza IV - Wykaz personelu. wraz z kserokopiami odpowiednich wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, na potwierdzenie spełnienia warunku Rozdział 4, pkt. 2. 2. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępniania, jeżeli dotyczy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie: a. dokumenty 1, 2 i 3 musi złożyć każdy z Wykonawców na poświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-9 ustawy PZP b. dokument 4 musi potwierdzać spełnianie odpowiedniego warunku dotyczącego doświadczenia przez co najmniej 1 konsorcjanta. c. dokument 5 i 6 (jeżeli dotyczy) składa taka ilość konsorcjantów, aby łącznie spełnili oni warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 z późn. zm.) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonych oświadczeń, w przypadku wystąpienia wątpliwości co do prawidłowości złożonej oferty oraz obowiązku okazania oryginałów dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://akwen.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach