Przetargi.pl
Centrum Turystyczne Sosnowica

Urząd Gminy w Sosnowicy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-230 Sosnowica, ul. Spokojna 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5912152 , fax. 0-82 5912152
  • Data zamieszczenia: 2011-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sosnowicy
    ul. Spokojna 10 10
    21-230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5912152, fax. 0-82 5912152
    REGON: 00054579700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowica.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Turystyczne Sosnowica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Turystycznego Sosnowica zgodnie z pozwoleniem na budowę AZ.VII.7351/208/10 z dnia 11.08.2010 r. na działce nr 74/2 położonej w miejscowości Sosnowica w następującym zakresie: -skrzydło wschodnie - na stropie istniejących piwnic planowana jest rozbudowa o dwie kondygnacje + poddasze nieużytkowe kryte połacią dachową o spadku w stronę wschodnią (druga połać, ze spadkiem w stronę zachodnia kryje część komunikacyjna budynku, a całość tej części dachu stanowi pokrycie ustawione kalenicą prostopadle do kalenicy dachu istniejącego nad skrzydłem zachodnim; -skrzydło zachodnie- ingerencja jedynie w elewację tej części budynku, planuje się poprawienie architektury obiektu, poprzez wymianę zniszczonej stolarki okiennej na okna PVC o ciemnobrązowej okleinie drewnopodobnej w kolorze dachu, demontaż skorodowanych balustrad balkonowych i krat w oknach piwnicznych, zastępując je kolejno stalowymi balustradami powlekanymi farbą antykorozyjną w kolorze dachu oraz drewnianymi drabinkami na konstrukcji stalowej zastępującymi kraty w oknach piwnicznych i tworzącymi przepierzenie na balkonie kondygnacji pietra. Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę w kolorze ciemnobrązowym, wykonanie dwóch lukarn. Wyłożenie częściowe elewacji okładziną z piaskowca, częściowo okładzina drewnianą oraz otynkowanie pozostałej części elewacji tynkiem w kolorze białym. -część środkowa- nadbudowana o poddasze nieużytkowe, kryte połacią dachową o spadku w stronę zachodnia. Wymiana zniszczonej stolarki okiennej na okna PVC o ciemnobrązowej okleinie drewnopodobnej w kolorze dachu, dodatkowe otwory okienne. Demontaż zadaszenia nad wejściem i zastąpienie go daszkiem dwuspadowym kryjącym zewnetrzną komunikację pionową obiektu- jako dodatkowy element pochylnia dla osób niepełnosprawnych. Wymiana skorodowanych balustrad na stalowe balustrady powlekane farba antykorozyjną w kolorze dachu. Wyłożenie elewacji okładzina z piaskowca oraz montaż drewnianych drabinek na konstrukcji stalowej jako upiększający elewacje detal architektoniczny. Wewnątrz na kondygnacji parteru projektuje się wiatrołap oraz szerokie schody, umożliwiające montaż platformy dla osób niepełnosprawnych typu VIMEC V64. Realizując przedmiot zamówienia wykonawca w szczególności: -wykona roboty budowlane z własnych materiałów, będących materiałami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, zasadami sztuki budowlanej, warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa; -roboty będzie prowadził zgodnie z wymogami przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych i ochrony środowiska; -w uzgodnieniu z Zamawiającym zorganizuje na swój koszt zaplecze socjalne, zapewni właściwe oznakowanie i ogrodzenie terenu budowy oraz uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót i przekaże go Zamawiającemu; -zapewni na swój koszt kompleksowa obsługę geodezyjną; -uzyska wymagane opinie, sprawdzenia, uzgodnienia i zatwierdzenia; -wykona i zamontuje tablice zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach RPO WL na lata 2007-2013; -wykona kompletną dokumentację powykonawcza , pozwalającą na uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawierają poszczególne projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty. Uwaga: Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie w miejscu zamawianych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się na kwotę wysokości 25 000,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 63 8042 0006 0130 0231 2000 0050 . 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego zamawiającego (tj. wpływu środków finansowych na rachunek zamawiającego). 6. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 8.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 10.W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www.sosnowica.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach