Przetargi.pl
całodobowy, osobowy dozór (ochrona fizyczna) obiektów oraz terenu zlokalizowanego przy ul. Chwaszczyńskiej 50 i 165 w Gdyni

Administracja Budynków Komunalnych Nr 3 w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-366 Gdynia, ul. Abrahama 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6205138 , fax. 58 6617280
  • Data zamieszczenia: 2015-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych Nr 3 w Gdyni
    ul. Abrahama 55 55
    81-366 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6205138, fax. 58 6617280
    REGON: 36097786500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk3gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja samorządowa: zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    całodobowy, osobowy dozór (ochrona fizyczna) obiektów oraz terenu zlokalizowanego przy ul. Chwaszczyńskiej 50 i 165 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowy, osobowy dozór (ochrona fizyczna) obiektów oraz terenu przy ul. Chwaszczyńskiej 50 i 165 w Gdyni zgodnie z załączonym do siwz planem sytuacyjnym - załącznik nr 8. Ochrona pełniona ma być całodobowo w następujący sposób: od godziny 7.00 do 7.00 dnia następnego, we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli- wymagany jeden pracownik. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań (telefony komórkowe, krótkofalówki, latarki). Bezwzględnie wymagana łączność telefoniczna Zamawiającego z pracownikiem ochrony w obiekcie. Pełna znajomość chronionych obiektów- rozkładu pomieszczeń i terenu wokół budynków objętego zamówieniem , rozmieszczenia i obsługi głównego wyłącznika prądu . Ścisła współpraca z zamawiającym w tym bieżące informowanie o dewastacjach, kradzieżach, zalaniach, pożarze i innych zdarzeniach. Zapewnienie bezpieczeństwa mienia przed: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia. Powiadamianie Policji i Straży Pożarnej o zaistniałych zdarzeniach przeciwko porządkowi publicznemu i ppoż. Podejmowanie interwencji w przypadku niszczenia mienia i niedopuszczenie do działania niszczącego. Na wezwanie pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę , podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę, nie dłużej niż 20 minut. Uniemożliwienie wejścia/wyjścia osobom niepowołanym i nieupoważnionym. Niedopuszczanie do przebywania osób do tego nieuprawnionych. Ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla dozorowanych obiektów w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji. Obserwacja budynków i terenu wokół budynków poprzez wykonywanie obchodu Kontrola ruchu osobowego. Kontrola zamknięć i zabezpieczeń dozorowanych budynków i terenu. Sprawdzanie stanu obiektów pod względem prawidłowego zabezpieczenia oraz bezpieczeństwa ppoż. Informowanie Zamawiającego o dokonanych spostrzeżeniach i nieprawidłowościach na terenie budynków. Odnotowywanie w Książce służby przebiegu służby każdego obiektu w tym zapisywanie dokładnej godziny wezwania grupy interwencyjnej oraz jej przyjazdu. Sprzątanie i odśnieżanie wejść do budynków . Zapewnienie we własnym zakresie i na swój koszt łączności telefonicznej z ochranianym obiektem. Zapewnienie pracownikom ochrony we własnym zakresie wody i sanitariatu ( np. typu toi-toi ) - w obiektach brak wody i kanalizacji. Pracownikom ochrony zabrania się m.in.: wnoszenia, przechowywania jakichkolwiek przedmiotów, rzeczy, mebli do dozorowanych obiektów ( w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu koszt wywozu przedmiotów pokrywać będzie Wykonawca), spania, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania się z miejsca pełnionej służby, wnoszenia i spożywania alkoholu podczas służby, parkowania pojazdów prywatnych na terenie objętym dozorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji grupy interwencyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk3gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach