Przetargi.pl
całodobowy, osobowy dozór (ochrona fizyczna) budynku uzytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19 w gdyni.

Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-366 Gdynia, ul. Abrahama 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6205138 , fax. 058 6617280
  • Data zamieszczenia: 2010-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy
    ul. Abrahama 55 55
    81-366 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6205138, fax. 058 6617280
    REGON: 19050380200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk3gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja samorządowa: Zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    całodobowy, osobowy dozór (ochrona fizyczna) budynku uzytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19 w gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowy, osobowy dozór budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19 w Gdyni. Zakres zamówienia obejmuje: całodobowy dozór budynku i terenu. Wymagany jest co najmniej 1 pracownik w obiekcie, Wykonawca zapewni pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań (krótkofalówki, piloty antynapadowe, latarki). Bezwzględne zapewnienie we własnym zakresie i na swój koszt łączności telefonicznej z pracownikiem ochrony w obiekcie; prowadzenie na bieżąco książki zdarzeń;przeprowadzanie okresowych obchodów dozorowanego obiektu wszystkich kondygnacji i terenu. Bezwzględnie wymagane codzienne wejście do wszystkich pomieszczeń;wietrzenie pomieszczeń; sprawdzanie stanu obiektu pod względem prawidłowego zabezpieczenia oraz bezpieczeństwa ppoż, kontrola zamknięć i zabezpieczeń dozorowanego budynku i terenu. Sprawdzanie stanu sprawności urządzeń sanitarnych. Informowanie Zamawiającego o dokonanych spostrzeżeniach i nieprawidłowościach na terenie budynku. Odnotowywanie w Książce służby przebiegu służby obiektu i terenu. niedopuszczanie do przebywania osób do tego nieuprawnionych w obiekcie i na dozorowanym terenie;sprzątanie i odśnieżanie terenu przyległego do budynku, ścisła współpraca z zamawiającym w tym bieżące informowanie o dewastacjach, kradzieżach, zalaniach, pożarze i innych zdarzeniach. Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przed: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia,wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zleconych przez Zamawiającego.Pracownicy ochrony obiektów powinni być bezwzględnie przeszkoleni w zakresie umiejętności posługiwania się sprzętem ppoż.- gaśnice. Pracownikom ochrony zabrania się m.in.: wnoszenia, przechowywania jakichkolwiek przedmiotów, rzeczy, mebli do pomieszczeń wspólnych w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu wywóz przedmiotów pokrywać będą pracownicy ochrony, oglądania telewizji, słuchania radia, spania, czytania: prasy, książek, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania się z miejsca pełnionej służby, wnoszenia i spożywania alkoholu podczas służby, korzystania z telefonów służbowych w celach prywatnych, parkowania pojazdów prywatnych na terenie objętym dozorem, przyjmowania i przechowywania przedmiotów lub rzeczy należących do osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk3gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach