Przetargi.pl
Całodobowe usługi bezpośredniej ochrony fizycznej oraz ochrony technicznej obiektów i mienia Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2015-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe usługi bezpośredniej ochrony fizycznej oraz ochrony technicznej obiektów i mienia Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona fizyczna realizowana jest przez trzy posterunki: Posterunek nr 1 - Portiernia w holu głównym - ruch osobowy od ul. Biegłej - jednoosobowa ochrona całodobowa we wszystkie dni tygodnia: Nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i petentów. Informowanie petentów o lokalizacji oddziałów szpitala, gabinetach, itp. Reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego na terenie chronionym. Reagowanie na sygnały o zagrożeniach na oddziałach i izbach przyjęć. Nadzorowanie systemu monitoringu, sygnalizacji alarmowej oraz sygnalizacji ppoż. Znajomość zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa (instrukcja alarmowa) i zasad współpracy ze Strażą Pożarną, Policją i innymi służbami. Natychmiastowe reagowanie w przypadkach zadziałania sygnalizacji antywłamaniowej, przeciwpożarowej, awarii elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i innych sytuacjach mających wpływ na bezpieczeństwo pacjentów, pracowników oraz mienia Szpitala. Niedopuszczanie do wnoszenia na teren ochraniany materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania. Obsługiwanie systemu otwierania i zamykania żaluzji na podjeździe dla karetek (portiernia przy wejściu głównym). We współpracy z pracownikiem posterunku nr 3 a po godzinie 19.00 pracownikiem posterunku nr 2 w okresie zimowym po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy utrzymanie w stanie używalności poprzez odśnieżenie oraz posypanie solą lub piaskiem podjazdu dla karetek. Sprzęt oraz materiały zabezpiecza Zamawiający. Współpraca z pracownikami Szpitala w sytuacjach tego wymagających tzw. awaryjnych (np. klęsk żywiołowych, w ewakuacji Szpitala, itp.). Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pracowników (bezwzględne odnotowywanie powyższego faktu w książce wydawania kluczy). Prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony. W sytuacjach tego wymagających wezwanie grupy interwencyjnej (Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie grupy interwencyjnej). Obsługa centrali telefonicznej: a. Uruchamianie systemu alarmowania zgodnie z dokumentacją Punktu Alarmowania. b. Ogólny nadzór nad centralą telefoniczną. c. Zaznajomienie się z wewnętrznymi numerami telefonicznymi Zamawiającego. d. Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących i wychodzących. e. Podawanie interesantom numerów telefonów do poszczególnych komórek organizacyjnych lub pracowników szpitala. f. Zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń centrali, aparatów telefonicznych oraz innych zdarzeń mających wpływ na jakość połączeń telefonicznych. g. Pisemne zgłaszanie Kierownikowi Administracji i Zamówień Publicznych wszelkich uwag dotyczących stanu technicznego oświetlenia, drzwi zewnętrznych budynków szpitalnych, itp. h. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego w ramach świadczenia usługi fizycznej ochrony obiektów i mienia Zamawiającego wynikających z okoliczności, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. Posterunek nr 2 - Brama wjazdowa - ruch osobowy i samochodowy od ul. Warszawskiej (pojazdy służb komunalnych, pojazdy dostawcze, pojazdy prywatne pracowników szpitala) - jednoosobowa ochrona całodobowa we wszystkie dni tygodnia: Nadzorowanie ruchu pieszego oraz pojazdów mechanicznych wjeżdżających na ochraniany teren. Otwieranie i zamykanie szlabanu po przejechaniu uprawnionego pojazdu mechanicznego. Wpuszczanie na ochraniany teren pojazdów z zaopatrzeniem oraz kierowanie ich do miejsca rozładunku. Na wniosek Kierownika Działu Technicznego w dniach dostawy gazów medycznych zabezpieczenie drogi dojazdowej do zbiornika tlenu. Reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego, dewastacji, prób włamania do budynków szpitala oraz wolnostojących budynków gospodarczych, hydroforni, itp. Niedopuszczanie do wnoszenia na teren ochraniany materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania. We współpracy z pracownikiem posterunku nr 1 po godzinie 19.00 w okresie zimowym po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy utrzymanie w stanie używalności poprzez odśnieżenie oraz posypanie solą lub piaskiem podjazdu dla karetek. Sprzęt oraz materiały zabezpiecza Zamawiający. Współpraca z pracownikami Szpitala w sytuacjach tego wymagających tzw. awaryjnych (np. pożaru, klęsk żywiołowych, w ewakuacji Szpitala, itp.). Wydawanie i odbieranie kluczy od pracowników (bezwzględne odnotowywanie powyższego faktu w książce wydawania kluczy). Prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony. Na wniosek Zamawiającego zorganizowanie systemu przepustowego dla pojazdów parkujących na terenie wewnętrznym Zamawiającego. Pisemne zgłaszanie Kierownikowi Administracji i Zamówień Publicznych wszelkich uwag dotyczących stanu technicznego ogrodzenia, bram wjazdowych, szlabanu, oświetlenia, zamknięć drzwi zewnętrznych budynków szpitalnych, itp. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego w ramach świadczenia usługi fizycznej ochrony obiektów i mienia Zamawiającego wynikających z okoliczności, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. Posterunek nr 3 - Obchodowy - jednoosobowy w godz. od 0700 do 1900 we wszystkie dni tygodnia - cały teren Szpitala oraz wspomaganie innych posterunków interwencyjnie: Nadzorowanie poprzez patrolowanie terenu zewnętrznego zwłaszcza sprawdzenie po godzinach pracy pogaszenie świateł, zamknięcia okien w pomieszczeniach służbowych, zamknięcie drzwi do budynków wolnostojących, itp. Systematyczne patrolowanie okolic szatni dla personelu medycznego. Przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócania porządku publicznego, próbom dewastacji, kradzieży, itp. Współpraca z pracownikami Szpitala w sytuacjach tego wymagających tzw. awaryjnych (np. pożaru, klęsk żywiołowych, w ewakuacji Szpitala, itp.). We współpracy z pracownikiem posterunku nr 1 w okresie zimowym po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy utrzymanie w stanie używalności poprzez odśnieżenie oraz posypanie solą lub piaskiem podjazdu dla karetek. Sprzęt oraz materiał zabezpiecza Zamawiający. Podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku stwierdzenia zagrożenia pożarowego. W sytuacjach tego wymagających wspomaganie innych posterunków. Otwieranie bramy od ulicy Japońskiej w celu umożliwienia wywozu kontenera ze śmieciami komunalnymi. Wraz z pracownikiem ochrony z posterunku nr 2 w dniach dostawy gazów medycznych zabezpieczenie drogi dojazdowej do zbiornika tlenu. Pisemne zgłaszanie Kierownikowi Administracji i Zamówień Publicznych wszelkich uwag dotyczących stanu technicznego ogrodzenia, bram wjazdowych, szlabanu, oświetlenia, zamknięć drzwi zewnętrznych budynków szpitalnych, itp. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego w ramach świadczenia usługi fizycznej ochrony obiektów i mienia Zamawiającego wynikających z okoliczności, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. Ochrona techniczna stanowiąca wsparcie dla pracowników ochrony realizowana jest przez: a.system sygnalizacji włamania zainstalowany w aptece, będący własnością Zamawiającego i serwisowany przez Wykonawcę na koszt Zamawiającego (Formularz ofertowy pozycja nr 3). b.system telewizji dozorowej będący własnością Zamawiającego i serwisowany przez Wykonawcę na koszt Zamawiającego (Formularz ofertowy pozycja nr 2) składający się z: 16 kamer (wewnętrzne i zewnętrzne), urządzenie rejestrujące, monitor 15 - sytuacja zobrazowana na posterunku nr 1 13 kamer zewnętrznych, urządzenie rejestrujące, monitor 15 - sytuacja zobrazowana na posterunku nr 2 Rozmieszczenie kamer zawiera załącznik nr 8 (po rozstrzygnięciu przetargu stanowił będzie załącznik nr 2 do umowy). Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy ochrony posiadali licencje. Pracownik nadzorujący obiekt z ramienia firmy powinien posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia. Ochrona obiektu, w sytuacjach tego wymagających, winna być wspomagana przez grupę interwencyjną Wykonawcy wezwaną przez pracowników ochrony. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie grupy interwencyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a (po rozstrzygnięciu przetargu stanowił będzie załącznik nr 1 do umowy). Ilość godzin w wysokości 1860 miesięcznie określona w Załączniku nr 2 Formularz ofertowy jest ilością średnią przyjętą na potrzeby sporządzenia oferty. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektu po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z Działem Administracji i Zamówień Publicznych tel. 71 37 74 110. Wykonawca w chwili rozpoczęcia realizacji umowy przejmie obowiązki ochrony zatrudnionym przez siebie, przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Pracownicy zatrudnieni na posterunku nr 1 i 2 dodatkowo pełnić będą obowiązki portierów. Ochrona obiektu oraz mienia Zamawiającego realizowana będzie na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2), oraz zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i ppoż. Wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na każdym posterunku min. jednego pracownika świadczącego usługę ochrony i mienia w ramach umowy o pracę i zadeklaruje posiadanie w zakresie świadczonych usług - grup interwencyjnych składających się z pracowników licencjonowanych oraz, że grupa interwencyjna będzie stanowić tylko wsparcie pracowników ochrony fizycznej, a jej reakcje nie będą stanowić podstawy do naliczenia dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 053,10 zł (słownie: sześć tysięcy pięćdziesiąt trzy złote 10/100. Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert do godz. 10:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji grupy interwencyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach