Przetargi.pl
Całodobowa ochrona mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7701 600 , fax. 71 7701 633
  • Data zamieszczenia: 2010-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
    ul. Gliniana 20-22 20-22
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7701 600, fax. 71 7701 633
    REGON: 93211248200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.wroclaw.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę przez całą dobę w każdym dniu obowiązywania Umowy obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu w okresie: od godz. 00:00 w dniu 1 stycznia 2011 r. do godziny 24.00 w dniu 31 grudnia 2012 r. Lokalizacja obiektów: 1) Wrocław, ul. Gliniana 20-22, 2) Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 98. W ramach tej usługi do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Ochrona mienia znajdującego się w obiektach Zamawiającego celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia bądź włamania i kradzieży - z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków; 2.Powiadamianie odpowiednich służb o zagrożeniach; 3.Niedopuszczanie do wnoszenia na teren chronionych obiektów materiałów niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży i rozpowszechniania; 4.Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z obiektu sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych wartościowych przedmiotów wyposażenia; 5.Ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją; 6.Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów; 7.Dokonywanie obchodu budynku co najmniej raz na 2 godziny po godzinach urzędowania i sprawdzanie, czy zamknięte są wszystkie drzwi do pomieszczeń biurowych i sal oraz czy zakręcone są krany i zawory; 8.Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu - po zmierzchu; 9.Sprawdzanie drzwi, okien, krat, kłódek w chronionych obiektach; 10.Przyjmowanie i wydawanie za pisemnym potwierdzeniem kluczy do pokojów pracowników; 11.W przypadku wydawania pracownikom kluczy do pomieszczeń po godzinach urzędowania lub w dniach wolnych od pracy jest to możliwe tylko w przypadkach, o których mowa w pkt.10 bądź za okazaniem przez pracownika zezwolenia dyrektora lub zastępcy dyrektora Urzędu; fakt ten podlega wpisowi do książki zdania i objęcia służby; 12.Udostępnianie pracownikom pomieszczeń w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy na podstawie dostarczanego codziennie wykazu pracowników upoważnionych do przebywania w Urzędzie przez Zamawiającego; 13.Prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne, związane z istniejącymi w obiektach instalacjami; 14.Bieżące prowadzenie książki przejęcia służby, w której odnotowuje się przebieg i zdanie służby oraz dokumentacji z tym związanej. Książka służby pozostaje do dyspozycji Zamawiającego; 15.Podejmowanie działań zabezpieczających, powiadamianie wskazanego pracownika Zamawiającego i właściwych służb w przypadku stwierdzonych awarii, włamania, kradzieży, pożaru itp., a w razie stwierdzenia pożaru, awarii prądu, wodociągu, kanalizacji lub innych usterek i awarii pracownicy ochrony są zobowiązani do bezzwłocznego powiadomienia: - straży pożarnej w przypadku pożaru, - pogotowia energetycznego, wodociągowego itp. w przypadkach innych awarii; 16.W przypadku zakłócenia porządku na terenie budynku i na zewnątrz pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do powiadomienia policji bądź straży miejskiej. 17.W razie napadu, pożaru, awarii pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do powiadomienia (bez względu na porę) osób, znajdujących się w wykazie, otrzymanym od Zamawiającego. 18.W razie potrzeby przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawca zapewni dotarcie takiej grupy do danego obiektu w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym niż 20 minut. Oprócz obowiązków wspólnych dla obydwu lokalizacji wymienionych powyżej, Wykonawca zapewni: a) w lokalizacji przy ul. Powstańców Śląskich 98 : 1.dyżury pracowników ochrony całodobowo - jeden pracownik ochrony, 2.patrolowanie w czasie godzin pracy Zamawiającego poszczególnych pięter budynku, w szczególności tych, gdzie przebywa najwięcej interesantów; 3.zamykanie w dni pracy Zamawiającego wszystkich drzwi wejściowych do obiektu oraz bramy o godzinie 16.00 i zabezpieczenie kluczy na portierni oraz otwieranie drzwi od strony podwórza i bramy w dniu następnym o godzinie 6.00, a drzwi wejściowych od strony ul. Powstańców Śląskich o godz. 7.30; 4.zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu - w zależności od pory roku; 5.obsługa istniejących w budynkach systemów: alarmowego oraz instalacji ochrony i wykrywania pożaru; 6.udzielanie informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych Zamawiającego. b) w lokalizacji przy ul. Glinianej 20-22 1.dyżury pracowników ochrony, całodobowo - 1 pracownik; 2.dyżury pracowników ochrony w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 7.00 do 16.00 - 1 pracownik; 3.zamykanie wszystkich drzwi wejściowych do obiektu od strony parkingu oraz bramy i furtki przy bramie o godzinie 16.00 i zabezpieczenie kluczy na portierni oraz otwieranie w dniu następnym o godzinie 6.00; 4.otwieranie drzwi wejściowych i furtki od strony NFZ o godzinie 7.00 i zamykanie o godz. 8.00; 5.zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych (gdy nie zadziała automatyka) i wewnątrz obiektu - w zależności od pory roku; 6.zapewnienie możliwości wjazdu (i wyjazdu) uprawnionych samochodów na teren parkingu; 7.obsługa istniejących w budynkach systemów: alarmowych napadu, telewizji przemysłowej, instalacji ochrony i wykrywania pożaru; 8.stała obserwacja monitorów telewizji przemysłowej przez pracownika ochrony w godzinach otwarcia urzędu oraz sporadycznie po godzinach urzędowania; 9.pracownik ochrony w czasie godzin pracy Zamawiającego co godzinę ma patrolować budynek, w szczególności kondygnacje o największym nasileniu ruchu interesantów; 10.udzielanie informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach