Przetargi.pl
Całodobowa ochrona bezpośrednia mienia i osób oraz monitoring obiektów Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie.

Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-535 Miłków, Miłków 300
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7131048 wew. 131 , fax. 075 7131754
  • Data zamieszczenia: 2013-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
    Miłków 300 300
    58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7131048 wew. 131, fax. 075 7131754
    REGON: 23029624100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: LEŚNICTWO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona bezpośrednia mienia i osób oraz monitoring obiektów Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia i osób oraz monitoring elektroniczny obiektów i urządzeń Zamawiającego. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 1)Zamawiający wymaga całodobowego pełnienia dyżurów tj. a.Jeden pracownik w systemie całodobowym; b.Drugi pracownik w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia następnego; 2)Szczegółowy zakres zadania. a.Działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu; b.Działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń; c.Niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego; d.Stałe dozorowanie i obsługa zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego systemów: monitoringu urządzeń chłodniczych,systemu telewizji dozorowej,systemu sygnalizacji wykrywania pożaru, przejść i włamania,oraz powiadamianie służb interwencyjnych i Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami Zamawiającego w tym zakresie; e.Ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami oraz obsługa wyjazdu i wjazdu samochodów z parkingu i na parking; f.Stałe prewencyjne obchody obiektu, wszystkich korytarzy oraz terenu wokół budynków i otaczającego ich Arboretum z potwierdzeniem obchodu na rejestratorze - czytniku zewnętrznym kontroli przejść; g.W porze nocnej, co najmniej dwukrotna kontrola stanu ogrodzenia i nasadzeń w archiwum klonów LBG, z potwierdzeniem wykonania obchodu w trzech punktach na rejestratorze-czytniku zewnętrznym kontroli przejść, zainstalowanych w miejscach uzgodnionych z zamawiającym. h.Obsługa centrali telefonicznej w godzinach od 1500 do 700 dnia następnego w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy; i.Krótkotrwała obsługa centrali w godzinach od 700 do 1500 w dni robocze w przypadku konieczności wynikającej z braku obsługi sekretariatu Zamawiającego; j.Świadczenie usług portiersko - recepcyjnych w portierni polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu, wydawaniu i odbieraniu kluczy, prowadzeniu ewidencji wydawanych kluczy zgodnie z instrukcją wydawania kluczy i wykazem osób uprawnionych do ich pobierania, obsłudze interesantów, udzielaniu informacji na temat rozmieszczenia działów itp.; k.Prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy; l.Prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; m.Prowadzenie ewidencji osób przebywających na terenie obiektu i jego otoczenia po upływie regulaminowego czasu pracy; n.Prowadzenie obserwacji osób wchodzących na teren objęty dozorem i opuszczających go; o.Ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku,zapobieganie zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę,kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowania sprayem, aktów samowoli, sabotażu. Natychmiastowe działanie w ww. przypadkach; p.Prowadzenie książki meldunkowej osób przebywających w pokojach gościnnych Zamawiającego; q.Udzielanie informacji w zakresie użytkowania pokoi gościnnych oraz poruszania się po terenie Arboretum; r.Wskazywanie miejsca noclegu i parkowania samochodów osób przebywających w pokojach gościnnych; s.Podlewanie kwiatów w budynkach Zamawiającego; t.Po zakończeniu pracy Zamawiającego i firmy sprzątającej sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy ppoż., ustalenie, czy na terenie chronionych obiektów nie pozostały nieupoważnione osoby; u.Odśnieżanie ścieżek od bramy głównej do wejść do budynku administracyjnego i pokoi gościnnych; v.Odśnieżanie przejścia pomiędzy budynkiem administracyjnym, a budynkiem laboratoryjnym i pokoi gościnnych; w.Dbałość Wykonawcy za powierzone pomieszczenia oraz teren przed wejściem do budynku administracyjnego; x.Odśnieżanie wjazdu w świetle bramy na odległość 3 m po obu jej stronach. y.Sprawdzanie (szczególnie podczas burzy lub ulewnych weekendów/nocy), stanu pracowni laboratoryjnych, tzn. sprawdzenie stanu przeciekania sufitów i poinformowania Kierownika Pracowni w przypadku zaistnienia przecieków. z.Zapobiegania w miarę możliwości ewentualnym skutkom wypadków nadzwyczajnych np. awaria sieci wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, pożaru; aa.Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu i zapoznania się z warunkami realizacji robót celu uwzględnienia ich w cenie oferty. 3)Wymagania szczegółowe dotyczące pracowników ochrony: Wykonawca zapewni na czas wykonywania przedmiotu zamówienia stałą obsługę personelu z pomocą, którego będzie go realizował, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje tj. a.Pracownicy obsługujący urządzenia Zamawiającego i mający bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz, posiadający co najmniej wykształcenie średnie; b.Pracownicy ochrony wyposażeni są w niezbędny sprzęt i wyposażenie indywidualne, w tym w środki łączności bezprzewodowej; c.Pracownicy ochrony niekarani; d.Pracownicy ochrony przeszkoleni w zakresie usług portiersko - recepcyjnych, kontaktu z Klientem, poprawnego zachowania i kultury osobistej, higieny pracy, aktualnych przepisów bhp i ppoż., udzielania pierwszej pomocy. e.Wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia muszą być umundurowani w sposób schludny, jednolity oraz wyposażeni w imienne identyfikatory 4)Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a.Wykonawca, na swój koszt, zainstaluje czytniki kontroli przejść pracowników ochrony w ilości nie mniejszej niż 6 sztuk. b.Wykonawca zobowiązuje się do niepobierania opłaty za wywołanie dwóch w roku kalendarzowym próbnych alarmów w czasie wykonywania usługi. c.Przed przystąpieniem do wykonywania umowy i każdorazowo przed skierowaniem nowego pracownika do ochrony obiektu, Wykonawca przedłoży do akceptacji przez Zamawiającego wykaz pracowników wraz z informacją z Krajowego Rejestru Karnego dla każdego pracownika. d.Ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu harmonogramu obsady personalnej na posterunku ochrony na kolejny miesiąc. e.Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również żądania zmiany pracownika, a Wykonawca zobowiązuje się do zmiany pracownika po zgłoszeniu przez Zamawiającego żądania. f.W dni robocze po godz. 15 i dni wolne od pracy Wykonawca przeprowadzi okresową (co 3 godz.) kontrolę pracy urządzeń chłodniczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i grzewczych Zamawiającego oraz będzie załączał te urządzenia po zaniku napięcia. Szkolenie w zakresie załączania przeprowadzi upoważniony pracownik LBG Kostrzyca. g.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a)Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawcy zostanie udostępnione nieodpłatnie pomieszczenie - portiernia; b)Zamawiający zapewni właściwe warunki sanitarno-higieniczne pracy w miejscu prowadzenia usługi, zgodność z przepisami ppoż. i bhp; c)Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawcy udostępniony zostanie telefon w celach służbowych oraz w przypadkach awaryjnych. Połączenia niezwiązane z prawidłowym wykonywaniem zamówienia, tj. inne niż m.in. policją, pogotowiem ratunkowym i strażą pożarną i osobami Zamawiającego wskazanych do powiadomień traktowane będą, jako nieuzasadnione i na podstawie bilingów obciążą Wykonawcę; d)Pracownicy wykonujący usługę zobowiązani są do przestrzegania zasad bhp, regulaminów, zarządzeń i procedur oraz innych ustaleń obowiązujących w siedzibie Zamawiającego; e)Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach udostępnionych Wykonawcy przy użyciu sprzętu Wykonawcy. h.Stwierdzone przez Zamawiającego nieprawidłowości usuwane będą niezwłocznie, w przypadku ich nieusunięcia po pierwszym bezskutecznym wezwaniu Zamawiający będzie miał podstawy do naliczenia kar umownych. i.Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. j.Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego zapis z rejestratorów zewnętrznych w formie elektronicznej w terminie do trzeciego dnia roboczego po zakończeniu miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach