Przetargi.pl
BZP/PO/1/2009- Zabudowa prześwitu w budynku Wydziału Zarządzania PL

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
    REGON: 00000172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP/PO/1/2009- Zabudowa prześwitu w budynku Wydziału Zarządzania PL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zabudowa prześwitu w budynku Wydziału Zarządzania PL - kubatura 1700 m3 - pow. zabudowy 189 m2 - pow. terenu zewnętrznego objętego robotami 272 m2 Zakres robót: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty ziemne 3) Wykonanie podbudowy z kruszywa 4) Wykonanie robót brukarskich 5) Wykonanie fundamentów na gruncie nasypowym 6) Wykonanie ścian oporowych żelbetowych 7) Stolarka AL. - system fasadowy i drzwi p.poż. 8) Roboty wodno-kanalizacyjne 9) Wykonanie c.o. 10) Roboty branży elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 12 000.00 zł (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku (według formuły: spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w tabeli poniżej w poz. 1, 2, 5. 2 Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku (według formuły: spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w tabeli poniżej w poz. 3, 4, 5. Jeżeli warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania tego warunku potwierdzonego dokumentami opisanymi w poz. 4 tabeli poniżej (wykażą się wykonaniem wskazanych tam robót, z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, o najwyższej sumarycznej wartości netto)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej wymagane są odpowiednie dokumenty wystawione osobno na każdego ze wspólników. 3 Potwierdzenie posiadanych uprawnień: Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane są dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa. 4 Wykaz wykonanych robót budowlanych: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Robotami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia są roboty konstrukcyjno-budowlane polegające na przebudowie lub rozbudowie istniejących obiektów; wartość przebudowy lub rozbudowy obiektu z uwzględnieniem wszystkich robót musi wynosić co najmniej 400 000 zł netto. Zamawiający uzna tylko takie roboty budowlane, które zostały wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, czyli od 2004-08-07 do 2009-08-07. Jeżeli warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zsumuje wartości netto uznanych robót. Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy wykażą się wykonaniem w/w robót (z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie) o najwyższej sumarycznej wartości netto. Wykaz wykonanych robót budowlanych musi być przygotowany według wzoru załączonego do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu (do pobrania na stronie: http://www.pollub.pl/index.php?kat=1883) Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5 Oświadczenie z art. 22 i 24: Oświadczenie z art. 22 i 24 (do pobrania na stronie: http://www.pollub.pl/index.php?kat=1883)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach