Przetargi.pl
Budowę pod klucz budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu (przyłącza, sieci, parking, dojścia i dojazdy, ogrodzenie i oświetlenie terenu, mała architektura (place zabaw, osłony śmietnikowe) i zieleń w Chełmie przy ul. Lubelskiej

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-309 Lublin, ul. Łęczyńska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7462209 , fax. 081 7462209 w. 123
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Łęczyńska 1 1
    20-309 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7462209, fax. 081 7462209 w. 123
    REGON: 01126394600346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę pod klucz budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu (przyłącza, sieci, parking, dojścia i dojazdy, ogrodzenie i oświetlenie terenu, mała architektura (place zabaw, osłony śmietnikowe) i zieleń w Chełmie przy ul. Lubelskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa pod klucz budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu (przyłącza, sieci, parking, dojścia i dojazdy, ogrodzenie i oświetlenie terenu, mała architektura (place zabaw, osłony śmietnikowe) i zieleń w Chełmie przy ul. Lubelskiej Zakres robót budowlanych obejmuje: - przygotowanie terenu budowy- wycinka krzewów oraz przełożenia i rozbiórki sieci, urządzeń terenowych i obiektów istniejących na terenie, urządzenie i zasilenie placu budowy, - wybudowanie z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy, zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę i projektem budowlanym budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi, - wybudowanie z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy obiektów towarzyszących i infrastruktury wraz z przyłączami instalacji do sieci wodno- kanalizacyjnych, - wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie objętym projektem budowlanym i projektem zagospodarowania terenu, wraz z uruchomieniem przyłączy do sieci i włączeniem instalacji wewnętrznych, - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej przedmiotu umowy i uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu i dla Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wszystkich obiektów stanowiących przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Za wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu- przelewem na rachunek bankowy: BOŚ S.A. O/Lublin nr 85 1540 1144 2001 6407 1101 0001, z dopiskiem wadium na: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Chełmie przy ul. Lubelskiej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp, oraz którzy: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 złotych; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 3) dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno- budowlanej i drogowej, instalacji w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych i c.o. oraz instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży (wymagana jest przynależność wyżej wymiennych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa); 4) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat polegające na wybudowaniu pod klucz wielorodzinnego budynku mieszkalnego lub obiektów zamieszkania zbiorowego wraz z infrastrukturą wewnętrzną oraz zewnętrzną na kwotę co najmniej 5.000.000,00 zł brutto każdy. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych- zał. b) do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z udokumentowaniem posiadanych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia- uprawnienia w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, instalacji w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych i c.o. oraz instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych- zał. e) do SIWZ; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust 1 pkt 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane- zgodnie z załącznikiem d) do SIWZ; 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2, 3 składają odpowiednie dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w ust 1 pkt 4, 5, 6, 7 wykonawcy składają wspólnie, a dokumenty określone w ust. 1 pkt 1, 2, 3 i 8 składa każdy z wykonawców. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, bądź złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia Wykonawca podlega wykluczeniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do ustanowionego pełnomocnika. 8. Wspólnicy spółki cywilnej uważani są za wykonawców składających ofertę wspólną i dotyczą ich powyższe zapisy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach