Przetargi.pl
Budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej i rozbudowę oświetlenia ulicznego w Lelicach, gmina Gozdowo, powiat sierpecki, woj. mazowieckie

Gmina Gozdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-213 Gozdowo, ul. Krystyny Gozdawy 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (024) 2762112 , fax. (024) 276 21 87
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gozdowo
    ul. Krystyny Gozdawy 19 19
    09-213 Gozdowo, woj. mazowieckie
    tel. (024) 2762112, fax. (024) 276 21 87
    REGON: 00053365300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdowo.bip-jst.pl,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej i rozbudowę oświetlenia ulicznego w Lelicach, gmina Gozdowo, powiat sierpecki, woj. mazowieckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, obejmujących n/w elementy: 1. budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 10 cm i kruszywa łamanego gr. 20 cm, wraz z ułożeniem obrzeży betonowych m2 1290 2. montaż piłkochwytów o wys. 4m - mb 20 3. oznakowanie linii boisk mb 618 4. drenaż płyty boiska - rurociągi NPCW o śr. 8 i 10 cm - mb 315 5. wyposażenie boiska w urządzenia sportowe - kpl. 1 6. budowa linii kablowej 0,4 kV, wraz z ustawieniem słupów i montażem opraw oświetleniowych mb 315/szt. 23 Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, nr 42, poz. 275) . Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w BPS S.A. O/R w Warszawie nr 86 9015 0001 3900 0299 2000 0010. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, t.j. : a osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w niej terminem ważności, b osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej (linie zasilające + instalacje), będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w niej terminem ważności, c osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej (sieci zewnętrzne), będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w niej terminem ważności. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania odpowiadające rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. dotyczące budowy boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej, wraz z drenażem i oświetleniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Formularz oferty wypełniony i podpisany - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 tej ustawy - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Dla osoby pełniącej funkcję techniczną należy załączyć dokumenty stwierdzające, że posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane co najmniej 2 obiekty dotyczące budowy boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej, wraz z drenażem i oświetleniem), z podaniem ich zakresu rzeczowego i technologii robót, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - wg wzoru załącznik nr 4. 10. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (załącznik nr 5). 11. Kosztorys ofertowy, sporządzony metodą szczegółową, wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy oraz tabela elementów scalonych (załącznik nr 6 do SIWZ). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem . Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie (spełnia) nie spełnia, na podstawie załączonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdowo.bip-jst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach