Przetargi.pl
Budowa żłobka w Knurowie

Żłobek Publiczny w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-196 Knurów, ul. Lotników 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 27 72 , fax. 32 235 27 72
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żłobek Publiczny w Knurowie
    ul. Lotników 3 3
    44-196 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 235 27 72, fax. 32 235 27 72
    REGON: 27791262800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zlobek.knurow.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa żłobka w Knurowie, zlokalizowanego przy ul. Gen. Ziętka, na działce ewidencyjnej nr 3537/58. 2. Ogólna charakterystyka: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę 4 - oddziałowego żłobka z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu. W budynku nowo projektowanego żłobka przewiduje się 4 sale dydaktyczne, w każdej oddzielny węzeł sanitarny z 3 umywalkami, 2 sedesami, 2 brodzikami, przewijak i nocniki na wyposażeniu oraz przy każdej sali pomieszczenie magazynowe na leżaki i pościel oraz magazyn i szatnia podręczna. Z każdej sal prowadzi wyjście bezpośrednio na ogrodzony plac zabaw oraz na główny korytarz. Ponadto w budynku przewiduje się ogólną salę zabaw, kuchnię wraz z zapleczem i stołówkę oraz skrzydło biurowo - socjalne. Budynek zostanie wyposażony we własną kuchnię wraz z zapleczem i stołówką. Układ pomieszczeń w bloku żywieniowym spełnia niezbędne warunki do dostarczania produktów, ich przechowywania, przygotowywania do dalszej obróbki, gotowania lub podgrzania, rozdzielenia, porcjowania i podawania dzieciom. Dojazd do budynku żłobka zapewniony będzie od ul. Wiosennej, wzdłuż której zlokalizowano miejsca parkingowe oraz z której prowadzi wjazd na teren żłobka do zaplecza kuchennego oraz odbioru nieczystości stałych. 2.1. Powierzchnia zabudowy budynku objętego opracowaniem: 2153,15 m2; 2.2. Powierzchnia wewnętrzna budynku żłobka: 1619,89 m2; 2.3. Powierzchnia zewnętrzna budynku żłobka: 381,32 m2; 2.4. Kubatura budynku: 10227,5 m3; 2.5. Powierzchnia zabudowy budynku do składowania odpadów: 16,00 m2; 2.6. Powierzchnia ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej (gr. 8 cm): 1085,00 m2; 2.7. Powierzchnia ciągów pieszych z kostki betonowej (gr. 7 cm): 188,40 m2; 2.8. Powierzchnia miejsc postojowych z kostki granitowej (6/8 cm): 210,83 m2; 2.9. Powierzchnia tarasów z deski kompozytowej: 301,40 m2; 2.10. Powierzchnia poliuretanu: 20,10 m2; 2.11. Tereny zielone: 1725,75 m2; 2.12. Długość ogrodzenia panelowego (h=1,43 m): 180,40 m2; 2.13. Furtka (szer. 1,10 m): 3 szt.; 2.14. Ilość kondygnacji: 1; 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 3.1. Roboty ziemne w tym karczowanie drzew i krzewów, 3.2. Roboty budowlano-montażowe budynku wraz z elewacją, 3.3. Roboty wewnętrznych instalacji: 3.3.1. sanitarnej; 3.3.2. wodociągowej; 3.3.3. elektrycznej; 3.3.4. centralnego ogrzewania; 3.3.5. wentylacyjnej; 3.3.6. kotłowni wraz z instalacją solarną i instalacją gazową dla kotłowni i kuchni; 3.3.7. monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego; 3.3.8. alarmowej; 3.3.9. teletechnicznej; 3.4. Dostawę montaż wyposażenia, w tym: 3.4.1. dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka; 3.4.2. dostawę i montaż wyposażenia kuchni; 3.4.3. grafikę artystyczna pomieszczeń. 3.4.4. montaż rolet zaciemniających w salach przeznaczonych na leżakowanie; 3.5. Uzbrojenie terenu: 3.5.1. przyłącze wodociągowe; 3.5.2. przyłącze kanalizacji sanitarnej; 3.5.3. przyłącze kanalizacji deszczowej; 3.5.4. przyłącze gazowe; 3.5.5. przyłącze teletechniczne. 3.6. Roboty drogowe: 3.6.1. budowa wjazdu od ul. Wiosennej; 3.6.2. wewnętrzny układ drogowy z ciągami pieszo-jezdnymi i miejscami parkingowymi. 3.7. Zagospodarowanie terenu: 3.7.1. zieleń (trawnik, nasadzenia drzew i krzewów); 3.7.2. tarasy; 3.7.3. ogrodzenie panelowe 3.7.4. śmietnik z pojemnikami na odpadki. 3.8. Organizację ruchu na czas budowy. 3.9. Kompleksową obsługę geodezyjną. 3.10. Obsługę geologiczną. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanym w ww. dokumentach przetargowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), którego beneficjentem jest zamawiający, czyli Żłobek Publiczny Knurowie. 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie - Pełnomocnika zamawiającego, w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 05 1560 0013 2097 8250 1000 0058 z informacją w tytule przelewu: Budowa żłobka. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w kancelarii Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie - Pełnomocnika zamawiającego, al. Lipowa 12 (II piętro, pokój nr 307), nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Dokument wadium wniesiony w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać następujące elementy: 8.1. wskazanie podmiotu wystawiającego poręczenie lub gwarancję (tzw. gwaranta/poręczyciela) oraz podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji (tj. wykonawca) i beneficjenta poręczenia/gwarancji; W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.2. określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja; 8.3. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia beneficjentowi kwoty poręczenia/gwarancji. Gwarant musi oświadczyć, że zapłaci beneficjentowi kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp; 8.4. określenie kwoty poręczenia/gwarancji - wadium nie może być mniejsze niż określone w pkt 1; 8.5. określenie terminu ważności poręczenia/gwarancji - musi obejmować okres począwszy od upływu obowiązującego terminu składania ofert, aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą; 8.6. bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia/gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji; 8.7. nieodwołalność poręczenia/gwarancji - gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji; 8.8. określenie prawa i miejsca rozstrzygnięcia sporów dotyczących poręczenia/gwarancji - wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 8.9. określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji - prawa z poręczenia/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami pkt 8 lub zawierająca postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Beneficjenta jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium i skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. 10. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 10.1. z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego (Pełnomocnika) przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 10.2. z chwilą złożenia w kancelarii Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/br
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach