Przetargi.pl
Budowa żłobka przy ul. Odkrytej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2015-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka przy ul. Odkrytej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa żłobka przy ul. Odkrytej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. 2.2. Zakres prac obejmuje projekt i realizację w systemie pod klucz budynku żłobka - wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony - wraz z technologią kuchni, infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W budynku żłobka przewidziano 6 oddziałów - w każdym: sala dla 25 dzieci pełniąca funkcję bawialni, jadalni i sypialni połączona w zespół z blokiem żywieniowym (dwa oddziały na jeden blok żywieniowy), magazyn na leżaki, łazienka, przedsionek z meblem pełniącym funkcję magazynową oraz blat do przewijania dzieci i pomieszczenie porządkowe z funkcją przepierek (pralka i suszarka). Budynek żłobka będzie wyposażony w odnawialne źródła energii tj. pompę ciepła powietrze-powietrze oraz kolektory słoneczne, o mocy 11 kW, zgodnie z założeniami przyjętymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii uzyskanej z odnawialnego źródła energii (OZE). Za energię z OZE w przedziale od 11kW (11 kW to minimalna bazowa energia z OZE w postaci kolektorów słonecznych oraz pompy ciepła powietrze-powietrze, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE tj: w postaci kolektorów słonecznych oraz/lub pompy ciepła). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 11 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 11 kW, Zamawiający ofertę odrzuci. Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większe niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW . Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: 1. Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i koncepcję architektoniczną 2. Etap II - wykonanie robót budowlanych. ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: 1) opracowanie kompleksowego pełno branżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej) i niezbędnymi uzgodnieniami, 2) opracowanie projektów przyłączy, 3) rozwiązanie sposobu przygotowania gruntu wraz z posadowieniem fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placów zabaw wynikających z badań geologicznych oraz zaleceń załączonych do PFU, 4) uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych, 5) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 6) opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki, 7) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, 8) przygotowanie kompletnych wniosków o wyłączenie gruntu z produkcji rolnej, 9) weryfikacja i ewentualna aktualizacja badań geotechnicznych podłoża, 10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 11) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, 12) opracowanie szczegółowego projektu technologii żywienia na bazie Programu Funkcjonalno- Użytkowego, 13) opracowanie projektu wykonawczego z kompleksowym wyposażeniem, 14) opracowanie przedmiarów robót, 15) opracowanie kosztorysów inwestorskich, 16) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 17) sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcją architektoniczną oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego. ETAP II Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, w tym - organizacja ruchu w otoczeniu budowy, - wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, - zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, - ogrodzenie tymczasowe placu budowy, - urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), - umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 2) przygotowanie gruntu w celu posadowienia fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placu zabaw oraz rozbiórka i wywóz istniejących naniesień oraz gruzu, ziemi i śmieci z terenu objętego realizacją, 3) budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I, a w szczególności: a) wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji grzewczej (instalacja c.o. zasilana z kotłowni gazowej), instalacji wod-kan (wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z dachu), instalacji gazowej, kotłowni gazowej, instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, b) wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia podstawowego, instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, instalacji siły i sterowania, instalacji uziemiającej, instalacji napięcia gwarantowanego, instalacji odgromowej dla urządzeń montowanych na dachu budynku, systemu ochrony przed skutkami przepięć i porażenia prądem oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, c) wykonanie instalacji teletechnicznych: instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), instalacji sieci LAN (sieć komputerowa), instalacji Systemu Sygnalizacji Włamań i Napadu (SSWiN), instalacji Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV), instalacji wideofonowej oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, d) wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii typu: instalacja solarna lub/i instalacja pompy ciepła powietrze-powietrze, e) wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni i wyposażenie stałe trwale związane z obiektem (z wyłączeniem wyposażenia ruchomego), f) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, g) wycinkę kolidujących drzew, h) zagospodarowanie terenu w tym: - odwodnienie terenu, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, - urządzenie placów zabaw, - montaż elementów małej architektury, - uzupełnienie ziemi oraz nowe nasadzenia zgodnie z projektem zieleni, - oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, - stojaki rowerowe dla min. 8 rowerów, i) budowa przyłącza wodociągowego, j) budowa przyłącza gazowego ze stacją redukcyjną, k) budowa przyłącza c.o., l) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, m) budowa przyłącza telekomunikacyjnego, n) wdrożenie stałej organizacji ruchu, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), 5) wykonanie świadectwa energetycznego i instrukcji pożarowej, 6) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu/inwestycji; Uwaga: Zestawienie wyposażenia stałego do wyceny przez Oferenta stanowi załącznik nr I Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b) Koncepcji architektonicznej. 2.3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 130 tys. zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach