Przetargi.pl
Budowa Zagrody Śląskiej wraz z parkingami i miniamfiteatrem w Gostyni przy ul. Pszczyńskiej 366. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3256800 , fax. 032 3256809
  • Data zamieszczenia: 2010-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Dąbrowszczaków 133 133
    43-175 Wyry, woj. śląskie
    tel. 032 3256800, fax. 032 3256809
    REGON: 27104782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Zagrody Śląskiej wraz z parkingami i miniamfiteatrem w Gostyni przy ul. Pszczyńskiej 366. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa Zagrody Śląskiej wraz z parkingami i miniamfiteatrem w Gostyni przy ul. Pszczyńskiej 366. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: a) Zadanie 1 - w skład którego wchodzi ETAP 2 inwestycji i obejmuje budowę takich obiektów jak: mini amfiteatr, stanowisko grilla, stanowisko do siedzenia (ławy i stoły), ogrodzenie, nawierzchnia jezdni i parkingów oraz nawierzchnia Zagrody Śląskiej, oświetlenie, zasilanie urządzeń elektrycznych wraz z ochroną przeciwporażeniową i przeciwprzepięciową, kanalizacja sanitarna w układzie grawitacyjnym, sieć wodociągowa, kanalizacja deszczowa. Zadanie 1 jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. b) Zadanie 2 - obejmuje wykonanie robót związanych z przebudową istniejących schodów zewnętrznych do kotłowni w budynku przedszkola jak również wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian kotłowni przedszkola, wykonanie fragmentu kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z dwoma przyobiektowymi pompowniami 2-pompowymi. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do SIWZ tj.: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - autorstwa: Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane GRAFION oraz ogólne warunki umowy, które stanowią jej integralną część. 4. Dokumentacja projektowa udostępniona jest bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie zamawiającego www.wyry.pl. Papierowa wersja dokumentacji projektowej zostanie przekazana odpłatnie tym Wykonawcom, którzy pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej złożą zamówienie. 5. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót przed terminem złożenia oferty. 7. Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. 8. Jeżeli zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 9. Zamawiający żąda by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu budowy, gdzie realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty - na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 12.08.2010r. do godz. 10.45. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 81 8435 0004 0000 0000 6145 0001 z oznaczeniem: Budowa Zagrody Śląskiej - wadium. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek bankowy zamawiającego do dnia 21.05.2010r. do godz. 10.45. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry przed terminem składania ofert. 7. Godziny otwarcia kasy: a) poniedziałek 8.00-16.30 przerwa 12.00-13.00, b) wtorek - czwartek 8.00-15.00 przerwa 12.00-13.00, c) piątek 12.00-13.00 bez przerwy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach