Przetargi.pl
budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych

Dom Pomocy Społecznej Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. gen. Wł. Andersa 81b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2665042 , fax. 032 2665042
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1
    ul. gen. Wł. Andersa 81b 81b
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2665042, fax. 032 2665042
    REGON: 64428850620000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych dla budynku Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul. Gen. Wł. Andersa 81 b, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Na przedmiot zamówienia składa się: - wykonanie wykopu oraz podbudowanie istniejących fundamentów, - wykonanie przełożenia fragmentu sieci kanalizacji deszczowej, - wykonanie budynku windy wraz ze wszystkimi robotami w istniejącym budynku DPS, - instalację dźwigu osobowego o parametrach technicznych określonych w Specyfikacji Technicznej, - wykonanie zagospodarowania terenu, - montaż małej architektury - ławek, koszy na śmieci, - wykonanie niezbędnych uruchomień i odbiorów w tym UDT, - sporządzenie dokumentacji odbiorowej, - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa. Dla inwestycji została wydana przez U. M. w Sosnowcu Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 257/09.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące budynków użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego o wartości min. 400 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. 3.wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, i kierowania robotami w specjalności elektrycznych bez ograniczeń. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, 5.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 6.W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 7.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: nie krótszy niż 60 miesięcy na roboty budowlane, nie krótszy niż 10 lat na windę. 8.Wykonają przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 30 października 2009 r. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumentów, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wymagane są co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące budynków użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego o wartości min. 400 000 zł brutto każda - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania - wg zał. nr 4 do SIWZ - warunkiem jest dysponowanie przez Wykonawcę 2 osobami : posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, do kierowania robotami w specjalności elektrycznych bez ograniczeń. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ma złożyć: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 400 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 400 tys. zł. 1.Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /www.um.sosnowiec.pl/menu: Urząd Miejski/Zamówienia Publiczne i Przetargi/Jednostki Podległe
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach