Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Prawiednikach

Gmina Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-385 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7518760 , fax. 81 7518650
  • Data zamieszczenia: 2014-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-385 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7518760, fax. 81 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Prawiednikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest budowa boiska sportowego zaprojektowanego w części działki nr ew. 674/5 przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach, gm. Głusk . Efektem inwestycji będzie boisko wielofunkcyjne o wymiarach 18,16 x 31,16 m (pole gry 15 x 28 m), o nawierzchni przepuszczalnej poliuretanowej na podbudowie z kruszyw, przeznaczone do gry w koszykówkę, siatkówkę, tenisa ziemnego. Ponadto boisko wyposażone będzie w dwie demontowalne bramki do piłki ręcznej, ustawione w strefie boiska do koszykówki, umożliwiające grę w piłkę ręczną lub nożną. Całkowita powierzchnia płyty boiska wynosi 558 m2. Wokół płyty wykonane będzie obrzeże betonowe, w którym ustawione zostaną słupy ogrodzeniowe, następnie 0,5 metrowy pas nawierzchni z kostki brukowej oraz korytko betonowe szer. 30 cm odprowadzające wody powierzchniowe z płyty boiska do studni chłonnej przy północno-zachodniej ścianie boiska. Zakres inwestycji obejmuje: - przygotowanie terenu pod budowę, w tym rozbiórkę przybudówki budynku gospodarczego i szaletu, oraz wycinkę drzew kolidujących z płytą boiska, - roboty ziemne ( wykonanie koryta), - wykonanie podbudowy z kruszyw wraz z drenażem, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej, - obramowanie płyty boiska obrzeżami betonowymi, - wykonanie opaski z kostki brukowej i korytek ściekowych, - montaż ogrodzenia wokół boiska, z furtkami i bramką (siatka stalowa o gr. drutu 3mm, ocynkowana), - montaż elementów wyposażenia boisk ( stojaki na kosze wraz z tablicami i obręczami z siatką, siatka wraz ze słupkami, bramki z siatką do piłki ręcznej osadzone w zabetonowanych tulejach, ławka dla zawodników 2x 5 siedzisk), - montaż lamp oświetleniowych (oprawy metalohalogenowe czarne): 1 szt *150W na słupie, 2 szt.* 100W na ścianie budynku sali sportowej od strony boiska (wg zał. nr 9 i zał. graficzn. nr 10); - montaż monitoringu zewnętrznego boiska ( zgodnie z załącznikiem nr 9 i zał. graficznym nr 10). Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zadaniem określone zostały w projektach budowlanych, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Montowane urządzenia stałe i rozbieralne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa określone w normach krajowych lub międzynarodowych, kryteriach technicznych oraz krajowych przepisach dotyczących bezpieczeństwa. Wymagane dokumenty dla nawierzchni poliuretanowej: deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja ITB, atest PZH, autoryzacja producenta systemu wystawiona dla wykonawcy na przedmiotowe zadanie, karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,- zł (słownie: sześć tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 23.06.2014r. wadium musi być na koncie Zamawiającego, w przypadku dokonania przelewu. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w innych formach dopuszczonych ustawą Pzp tj. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych rzez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugglusk.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach