Przetargi.pl
Budowa ulicy Rynek na Starym Mieście w Głogowie w ramach zadania: Infrastruktura na Starym Mieście - ul. Garncarska, ul. Rynek + zagospodarowanie terenu za Ratuszem

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Rynek na Starym Mieście w Głogowie w ramach zadania: Infrastruktura na Starym Mieście - ul. Garncarska, ul. Rynek + zagospodarowanie terenu za Ratuszem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia Branża drogowa 1. Dane ogólne: ? Długość proj. ulicy - 147,88 m ? Szerokość proj. jezdni - 12,00 m ? Chodnik jednostronny - szer. min. - 3,25 m ? Odwodnienie ? Oświetlenie Jezdnia: a. konstrukcja proj. - 1.887,20 m2 - kostka kamienna wys. 20cm (materiał Zamawiającego), wypełnienie spoin w 1-3 miałem bazaltowym oraz w 2-3 gotową zaprawą fugową do kostki kamiennej typu Sopro - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm b. nawierzchnia z kostki kamiennej gr. 20 cm do przełożenia - 110,50 m2 (odzysk) c. nawierzchnia z kostki kamiennej gr. 10 cm do przełożenia - 22,70 m2 (odzysk) 2. Chodnik: a. nawierzchnia z płyt granitowych 50x50x7 na podsypce cement. - piaskowej gr. 8 cm z wypełnieniem spoin w 1-3 miałem bazaltowym oraz w 2-3 gotową zaprawą fugowa do kostki brukowej typu Sopro - 283,80 m2 b. nawierzchnia chodnika z płyt granitowych gr. 7 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 8 cm z uzupełnieniem spoin miałem bazaltowym (materiał z rozbiórki )- 23,30 m2 - przełożenie, c. nawierzchnia chodnika z kostki granitowej z płyt, klasa I, gatunek I gr. 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin w 1-3 miałem bazaltowym oraz w 2-3 gotową workowaną zaprawą fugową do kostki brukowej typu Sopro - 271,70 m2 - kolor czarny 3. Krawężniki i obrzeża: a. krawężniki kamienne 20x35, rodzaj A na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej z oporem- 314,70 m b. krawężniki kamienne 20x35 , rodzaj A na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm i ławie betonowej z oporem (materiał z rozbiórki)- 19,70m c. obrzeża betonowe 30x8 na podsypce piaskowej gr. 3 cm - 13,40m 4. Ścieki przykrawężnikowe: a. ściek przykrawężnikowy z kostki kamiennej regularnej, klasa I, gatunek I gr. 20 cm na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 133,40 m2 b. ściek przykrawężnikowy z kostki kamiennej regularnej gr. 20 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (materiał z rozbiórki) - 9,80 m2 6. Tymczasowa nawierzchnia z płyt żelbetowych 3,00x1,60x0,18 (materiał z rozbiórki) - 124,80 m2 7. Oznakowanie pionowe: - słupki do znaków - 7 szt. - tarcze znaków - 19 szt. - przestawienie znaków 2 szt. - demontaż znaków - 7 szt. 8. Oznakowanie poziome -33,20 m2 - wydzielenie miejsc postojowych kostką granitową koloru czarnego 9. Kosze na śmieci K-S8 - 8 szt. Branża sanitarna: 1. Odwodnienie dróg: a) przykanaliki (od wpustów ulicznych do kanalizacji ogólnospławnej): - z rur PVC ? 160 mm L = 5,5 mb - z rur PVC ? 200 mm L = 86,5 mb b) wpusty uliczne betonowe ? 500 z osadnikiem, syfonem i koszem, z kratami uchylnymi na zawiasach kl. D400 - 8szt. 2. Regulacja wysokościowa istniejących studni na kanalizacji ogólnospławnej - 3 szt. 3. Regulacja wysokościowa istniejących studni na kanalizacji ogólnospławnej z wymianą włazów na włazy żeliwne typu ciężkiego - 14 szt. 4. Regulacja wysokościowa istniejących skrzynek gazowych i wodociągowych - 22 szt. Branża elektryczna : 1. Budowa linii kablowej n/n 0,4 kV YAKXs 4 x 35 mm - 188 mb 2. Montaż fundamentów prefabrykowanych B ( F 100 ) - 6 szt. 3. Montaż latarni D6a 2/5 i 3/5 - 6 szt. 4. Montaż opraw ( 05 ) Dawid - 6 szt. 5. Montaż instalacji uziemiającej - bednarka FeZn 30 x 4 mm - 30 mb 6. Montaż lamp sodowych NAV T 100W SUPER - 6 szt. 7. Montaż rur osłonowych DVK, SRS i A 110 PS - 66 mb. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000,00zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej jak 1.000 m 2 wraz z oświetleniem i odwodnieniem. 4) dysponują lub będą dysponować ,osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 400.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Protokółu z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru Zamawiającego. 3. Kosztorysu ofertowego opracowanego metodą szczegółową 4. Harmonogramu rzeczowo - finansowych w układzie miesięcznym Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego. Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 5. Dowodu wniesienia wadium. 6. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 7. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie. 8. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 9. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 10. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ. 12. Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ, 13. Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ. 14. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 15. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 400.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 16. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach