Przetargi.pl
Częściowa wymiana instalacji elektrycznej, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na parterze i I piętrze oraz malowanie pokoi w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Złotoryi, Al. Miła 18

Starostwo Powiatowe w Złotoryi ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8786940, -950 , fax. 076 8786955
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Złotoryi
    Pl. Niepodległości 8 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8786940, -950, fax. 076 8786955
    REGON: 39068085700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa wymiana instalacji elektrycznej, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na parterze i I piętrze oraz malowanie pokoi w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Złotoryi, Al. Miła 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Częściowa wymiana instalacji elektrycznej, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na parterze i I piętrze oraz malowanie pokoi w budynku Powia-towego Centrum Pomocy Rodzinie w Złotoryi, Al. Miła 18 2. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie następujących robót: - Przygotowanie podłoża pod przewody wykonywanych instalacji; - Układanie przewodów w przygotowanym podłożu; - Przygotowanie podłoża pod osprzęt elektroinstalacyjny i montaż osprzętu; - Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe; - Kompletacja, montaż i podłączenie opraw oświetleniowych; - Przygotowanie podłoża pod rozdzielnice; - Dostawa, montaż aparatów, konfigurowanie i instalowanie rozdzielnic; - Podłączenie przewodów zasilających i obwodów odbiorczych; - Wykonanie pomiarów: rezystancji izolacji przewodów, ciągłości przewodów ochronnych, rezy-stancji pętli zwarcia, obwodów z wyłącznikami różnicowoprądowymi, elektrycznego oświetlenia sztucznego; - Wykonanie protokołów pomiarów; - Wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV; - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych; - Rozebranie ścianek z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej; - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; - Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; - Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian; - Wymiana drzwi balkonowych skrzynkowych na drzwi balkonowe z PCV; - Obsadzenie parapetów wewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 3000,00zł. W oparciu o art. 45 ust. 6 wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: -pieniądzu - wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Powiatowy Bank Spółdzielczy, Złotoryja nr 5086 5800 0900 0037 4020 000120). -poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, pokój nr 101: Starostwo Powiatowe, pl. Niepodległości 8, 59 - 500 Złotoryja do dnia 19.10.2009r do godz. 11.00. 2. W przypadku składania przez Wykonawców wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (Instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazania ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem; c) kwotę gwarancji-poręczenia; d) termin gwarancji-poręczenia; e) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego; f) gwarancja-poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja-poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; h) wszelkie spory dotyczące gwarancji-poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji-poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności gwarancji-poręczenia jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. j) stosowne pełnomocnictwa do podpisania gwarancji-poręczenia 3. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP w następujących przypadkach: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia; d) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta został odrzucona. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, którzy zostali wykluczeni z postępowania lub, których oferty zostały odrzucone, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie prowadzonego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 3.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie, któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych z późn. zm. Zamawiający żąda złożenia: 1.1. aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. 1.2.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz posiadania potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia: 2.1. wykazu wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej budowy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu (referencji) potwierdzającego, że budowa ta została wykonana należycie 2.2.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z tym, że Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia w branży elektrycznej o specjalności: instalacje elektryczne i energetyczne oraz uprawnienie w branży konstrukcyjno-budowlanej 3. W celu potwierdzenia znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres trwania umowy w kwocie nie mniejszej niż 90 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach