Przetargi.pl
Modernizacja toalety w celu przystosowania dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bystrzycy Kłodzkiej.

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Stefanii Sempołowskiej 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6442840 , fax. 074 6442840
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    ul. Stefanii Sempołowskiej 13 13
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6442840, fax. 074 6442840
    REGON: 00069198400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszo.bystrzyca.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja toalety w celu przystosowania dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bystrzycy Kłodzkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2007r Nr 223 poz. 1655 oraz 2008r. Nr 171, poz. 1058), kwota wartości zamówienia jest mniejsza od kwoty określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp, ale postępowanie zgodne z PZP. - Roboty remontowe i renowacyjne, kładzenie płytek Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, Roboty instalacyjne elektryczne, Roboty w zakresie stolarki budowlanej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę remontową odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł. - dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 -1 tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SWIZ i dołączonych do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania co skutkuje odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty; 5.1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć: a. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do każdej roboty umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę remontową odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł. 5.4 Wykaz, który powinien zawierać co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z załączeniem: -zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego członkostwo; -dokumentu stwierdzającego, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz.bystrzyca.eu, www.bip.powiat.klodzko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach