Przetargi.pl
Remont chodnika na drodze powiatowej nr 1400 D: zadanie nr 1 m. Ujeździec Wielki km 7+801 - 8+315 strona lewa na powierzchni 859,50 m2. zadanie nr 2 m. Sczytkowice km 15+946 - 16+506 strona lewa na powierzchni 861,00 m2.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Św. Jadwigi 25/2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3873090 , fax. 071 3873090
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Św. Jadwigi 25/2 25/2
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3873090, fax. 071 3873090
    REGON: 93271204100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika na drodze powiatowej nr 1400 D: zadanie nr 1 m. Ujeździec Wielki km 7+801 - 8+315 strona lewa na powierzchni 859,50 m2. zadanie nr 2 m. Sczytkowice km 15+946 - 16+506 strona lewa na powierzchni 861,00 m2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zadanie nr 1 m. Ujeździec Wielki km 7+801 - 8+315 strona lewa na powierzchni 859,50 m2. Zakres robót obejmuje: -Roboty ziemne wykonane koparkami podsięb. o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat III z transp. urobku samochodami samowyładowawczymi na odległość 1 km - 298,59 m3 -Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsięb. o poj. łyżki 0.25 m3 na odkład w gr. kat III pod przykanaliki - 14,40 m3 -Mechaniczne rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm pod studzienki i przykanaliki - 8,00 m2 - Rozebranie ścieków z elementów betonowych o gr. 10 cm na podsypce piaskowej - 15,00 m -Ława pod krawężniki betonowa z oporem pod ściek z kostki kamiennej - 38,81 m3 -Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 517,50 m -Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypeł. spoin zaprawą cem. - 539,00 m -Mechaniczne zagęszczenie warstwy odcinając. - grub. warst. po zagęszcz. 6 cm - 1043,25 m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - materiał kamienny inwestora wraz z transportem na budowę - 423,75 m2 -Podbudowa z mieszabki mineralno - kamiennej 0-31,5 warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm- materiał kamienny inwestora wraz z transportem na budowę - 1043,25 m2 -Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej- 859,50 m2 -Uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem ręcznym - 13,27 t -Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 3 szt. -Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 18,00 m -Zasypywanie kolektora ziemią z korytowania pod chodnik - 13,84 m3 zadanie nr 2 m. Sczytkowice km 15+946 - 16+506 strona lewa na powierzchni 861,00 m2. Zakres robót obejmuje: -Roboty ziemne wykonane koparkami podsięb. o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat III z transp. urobku samochodami samowyładowawczymi na odległość 1 km - 209,22 m3 -Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsięb. o poj. łyżki 0.25 m3 na odkład w gr. kat III pod przykanaliki - 7,20 m3 -Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm pod studzienki - 3,00 m2 -Ława pod krawężniki betonowa z oporem pod ściek z kostki kamiennej - 44,63 m3 -Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 595,00 m -Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypeł. spoin zaprawą cem. - 595,00 m -Mechaniczne zagęszczenie warstwy odcinając. - grub. warst. po zagęszcz. 6 cm - 909,00 m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - materiał kamienny inwestora wraz z transportem na budowę - 210,00 m2 -Podbudowa z mieszanki mineralno - kamiennej 0-31,5 warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm- materiał kamienny inwestora wraz z transportem na budowę - 909,00 m2 -Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej- 861,00 m2 -Nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej na zatoce i uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku - 15,31 t -Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 3 szt. -Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 9,00 m -Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa - 2,20 m3 -Wykonanie kolektora - przepusty rurowe o dł. ponad 15 -50 m pod zjazdami - rury betonowe o śred.50 cm - 22,00 m -Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w grunt. kat. III - IV głęb. 1,5 m, szer. 0,8 -1,5 m - 22,00 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium określona przez zamawiającego wynosi: zadanie nr 1 - 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia. zadanie nr 2 - 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważane będzie wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu oryginał dowodu wniesienia wadium złożyć należy w terminie do dnia 15.10.2009 r. do godziny 9:45 w pokoju nr 1 w siedzibie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spelniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Wykonali w okresie 5 lat a jeżeli okres ich działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto za zadanie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie opisane w wykazie zostało wykonane należycie - referencje. 6) Posiadają potencjał techniczny, własny, dzierżawny lub z wynajęcia niezbędny do wykonania zadania. 7) Dysponują min.1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót drogowych mogących wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do RIIB, 8) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej. 2) Oświadczenie, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych (zał. nr 3). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykazu zrealizowanego co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto za zadanie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie opisane w wykazie zostało wykonane należycie - referencje. (zał. nr 4). 8)Wykaz sprzętu własny, dzierżawny lub z wynajęcia niezbędny do wykonania zadania (zał. nr 5). 9) Formularz oferty zawierający spełnienie warunków co najmniej: 36 miesięcznej gwarancji, oraz 30-dniowego terminu płatności za dostarczane faktury (zał. nr 1). 9) Przedmiar robót (zał. nr 2); 10) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 11) Zaparafowany projekt umowy (zał. nr 6). 12) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7, pkt 1 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wykonawców występujących wspólnie należy przed podpisaniem umowy z zamawiającym dołączyć umowę o powołaniu konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-rem.chodn.dr.pow.nr 1400D-24.09.09dr.zip.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach