Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontynuowanego zadania inwestycyjnego pn.Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7212100 , fax. 076 7212115
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7212100, fax. 076 7212115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontynuowanego zadania inwestycyjnego pn.Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontynuowanego zadania inwestycyjnego pn. Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy, obejmującego między innymi remont i rewaloryzację skrzydeł E, A, C i D, część dziedzińca - nadzór w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, obiekt barokowy wpisany do rejestru zabytków dawnego województwa wrocławskiego pod nr 1015, decyzja z dnia 10.01.1964 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 743131306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: 1). Koordynator inspektorów nadzoru - Inspektor nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający uprawnienia bez ograniczeń wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji, posiadający kwalifikacje i doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat był inspektorem nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej i jednocześnie koordynatorem inspektorów pozostałych branż lub był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, posiadający doświadczenie w nadzorowaniu lub realizacji prac w obiektach zabytkowych. 2). Inspektor nadzoru robót elektrycznych posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji 3). Inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do załącznika należy dołączyć: kserokopie uprawnień branżowych inspektorów nadzoru oraz potwierdzenia wpisu na listę członków PIIB i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem funkcji. Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych jako koordynator inspektorów dodatkowo winien przedłożyć zaświadczenie od konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia prac przy zabytkach lub oświadczenie, że posiada min. 2-letnie doświadczenie przy prowadzeniu prac przy zabytkach potwierdzone dokumentem np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacje i doświadczenie, czyli dokumentujące, że był koordynatorem inspektorów nadzoru lub kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. był koordynatorem inspektorów nadzoru lub kierownikiem budowy nad remontem - rewaloryzacją obiektu o kubaturze min. 10.000 m3obejmujacego roboty branż : konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oświetlenia i niskoprądowych, sanitarnej w tym: instalacji CO, instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz wentylacji mechanicznej nawiewnej i wywiewnej. np. opinie, referencje od inwestorów lub kserokopie wybranych stron z dzienników budów itp. Jeżeli w załączniku nr 2 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia dodatkowo musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. Potwierdzenie ubezpieczenia stanowi potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5.Wykonają siłami własnymi zakres zamówienia co najmniej w branży konstrukcyjno-budowlanej. Ocena warunku odbywać się będzie wg oświadczenia w Formularzu oferty - Rozdział 1 siwz i wg załącznika nr 3 Instrukcji dla wykonawców - Rozdział nr 2 siwz. -W przypadku Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, członek konsorcjum wykonujący zakres zamówienia co najmniej w branży konstrukcyjno-budowlanej ww. warunek musi spełnić osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ad. 4 Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. Potwierdzenie ubezpieczenia stanowi potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB. ad5.Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg oświadczenia w Formularzu oferty - Rozdział 1 siwz i wg załącznika nr 3 Instrukcji dla wykonawców - Rozdział nr 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach