Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8523471 , fax. 076 8523478
- Data zamieszczenia: 2009-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Mickiewicza 2 2
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8523471, fax. 076 8523478
REGON: 39027809000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie H. Pobożnego - przebudowa dróg na obszarze rewitalizowanym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej nad realizacją zadania : Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie H.Poboznego - przebudowa dróg na obszarze rewitalizowanym w Legnicy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 743131306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 niniejszej instrukcji, Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia - ocena warunku wg pkt 14.2 niniejszej instrukcji, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. wykonali w ustawowym czasie co najmniej 1 zamówienie odpowiadajace swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - ocena warunku wg załąćznika 3 niniejszej instrukcji, Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel tj. inspektor nadzoru robót drogowych z wymaganymi uprawnieniami, inspektor nadzoru robót elektrycznych z wymaganymi uprawnieniami, inspektor nadzoru robót sanitarnych z wymaganymi uprawnieniami - ocena warunku wg załącznika 2 niniejszej instrukcji, Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ocena warunku wg dokumentu ubezpieczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty wg Rozdziału nr 1, aktualny odpis z właściwego rejestru zgodny z wymogami pkt 14.2 niniejszej instrukcji, Wypełnioną umowę wg Rozdziału nr 3, Oświadczenie spełnienia warunków ustawy Pzp wg załącznika 1, Wykaz usług w tym co najmniej 1 zamówienia odpowaidające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wg załącznika 3, Oświadczenie, iz wykonawca zapoznał się z zamówieniem i przyjmuje jego warunki bez zastrzeżeń wg Rormularza oferty Rozdział nr 1, Wykaz osób wg pkt 13 pp13.4 , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg załącznika nr 2, dokumenty potwierdzajace kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z pkt 14.7, Pełnomocnictwa jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, Polisa lub inny dokument wymaganego ubezpieczenia, Wypełniony Formularz cenowy wg Rozdziału nr 5, Oświadczenie o wykonaniu siłami własnymi min. 55% zakresu rzeczowego zamówienia wg Rozdziału nr 1, Oświadczenie wykonawcy, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom wg załącznika 4, Oświadczenie że wykonawca zdobył wszelkie informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy wg załącznika nr 1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE OKRESOWEJ 5 - CIO LETNIEJ KONTROLI POLEGAJĄCEJ NA SPRAWDZENIU STANU SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ I PRZYDATNOŚCI DO UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO, ESTETYKI OBIEKTU ORAZ JEGO OTOCZENIA ORAZ OKRESOWEJ ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO ELEMENTÓW BUDYNKU I INSTALACJI NARAŻONYCH NA SZKODLIWE WPŁYWY ATMOSFERYCZNE I NISZCZACE DZIAŁANIE CZYNNIKÓW WYSTĘPUJACYCH PODCZAS UŻYTKOWANIA OBIEKTU, INSTALACJI I URZĄDZEŃ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE ŚRODOWISKA INSTALACJI GAZOWYCH ORAZ PRZEWODÓW KOMINOWYCH - IX CZĘŚCI
Dodano: 2013-09-11 - WYKONANIE OKRESOWEJ 5 - CIO LETNIEJ KONTROLI STANU SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ I PRZYDATNOŚCI DO UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO, ESTETYKI I JEGO OTOCZENIA ORAZ OKRESOWEJ ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO ELEMENTÓW BUDYNKU I INSTALACJI NARAŻONYCH NA SZKODLIWE WPŁYWY ATMOSFERYCZNE I NISZCZACE DZIAŁANIE CZYNNIKÓW WYSTĘPUJACYCH PODCZAS UŻYTKOWANIA OBIEKTU, INSTALACJI I URZĄDZEŃ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE ŚRODOWISKA INSTALACJI GAZOWYCH ORAZ PRZEWODÓW KOMINOWYCH - VI CZĘŚCI
Dodano: 2013-06-28 - WYKONANIE OKRESOWEJ 5 - CIO LETNIEJ KONTROLI STANU SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ I PRZYDATNOŚCI DO UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO, ESTETYKI I JEGO OTOCZENIA ORAZ OKRESOWEJ ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO ELEMENTÓW BUDYNKU I INSTALACJI NARAŻONYCH NA SZKODLIWE WPŁYWY ATMOSFERYCZNE I NISZCZACE DZIAŁANIE CZYNNIKÓW WYSTĘPUJACYCH PODCZAS UŻYTKOWANIA OBIEKTU, INSTALACJI I URZĄDZEŃ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE ŚRODOWISKA INSTALACJI GAZOWYCH ORAZ PRZEWODÓW GAZOWYCH - IV CZĘŚCI
Dodano: 2013-04-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego- przebudowa (adaptacja) Willi Bolka von Richthofena wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Środowiskowego Centrum Integracyjno-Profilaktycznego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Obiekt znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
Dodano: 2010-10-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic: Bydgoskiej (od Lubińskiej do Szczytnickiej) i Szczytnickiej, w tym etap I od ul. Lubińskiej do Szczytnickiej.
Dodano: 2010-10-08 - Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla zadania Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Modła
Dodano: 2010-05-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacja inwestycji pn.modernizacja bazy sportowej dla potrzeb dzieci i młodzieży przy stadionie im.Orła Białego w Legnicy
Dodano: 2010-04-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją inwestycji pn.:Budowa Cmentarza komunalnego- I etap: droga dojazdowa, Krematorium, Dom Pogrzebowy, parkingi, 32 kwatery, ogrodzenie, aleje główne i boczne.
Dodano: 2009-10-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontynuowanego zadania inwestycyjnego pn.Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy
Dodano: 2009-09-24 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Szkoła Podstawowa nr 7 w Legnicy ul. Polarna 1 -Szkoła jak nowa- modernizacja infrastruktury dydaktycznej etap I modernizacja basenu- rozbudowa i modernizacja basenu.
Dodano: 2009-03-26