Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie H. Pobożnego - przebudowa dróg na obszarze rewitalizowanym.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8523471 , fax. 076 8523478
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Mickiewicza 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8523471, fax. 076 8523478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie H. Pobożnego - przebudowa dróg na obszarze rewitalizowanym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej nad realizacją zadania : Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie H.Poboznego - przebudowa dróg na obszarze rewitalizowanym w Legnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 743131306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 niniejszej instrukcji, Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia - ocena warunku wg pkt 14.2 niniejszej instrukcji, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. wykonali w ustawowym czasie co najmniej 1 zamówienie odpowiadajace swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - ocena warunku wg załąćznika 3 niniejszej instrukcji, Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel tj. inspektor nadzoru robót drogowych z wymaganymi uprawnieniami, inspektor nadzoru robót elektrycznych z wymaganymi uprawnieniami, inspektor nadzoru robót sanitarnych z wymaganymi uprawnieniami - ocena warunku wg załącznika 2 niniejszej instrukcji, Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ocena warunku wg dokumentu ubezpieczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty wg Rozdziału nr 1, aktualny odpis z właściwego rejestru zgodny z wymogami pkt 14.2 niniejszej instrukcji, Wypełnioną umowę wg Rozdziału nr 3, Oświadczenie spełnienia warunków ustawy Pzp wg załącznika 1, Wykaz usług w tym co najmniej 1 zamówienia odpowaidające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wg załącznika 3, Oświadczenie, iz wykonawca zapoznał się z zamówieniem i przyjmuje jego warunki bez zastrzeżeń wg Rormularza oferty Rozdział nr 1, Wykaz osób wg pkt 13 pp13.4 , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg załącznika nr 2, dokumenty potwierdzajace kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z pkt 14.7, Pełnomocnictwa jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, Polisa lub inny dokument wymaganego ubezpieczenia, Wypełniony Formularz cenowy wg Rozdziału nr 5, Oświadczenie o wykonaniu siłami własnymi min. 55% zakresu rzeczowego zamówienia wg Rozdziału nr 1, Oświadczenie wykonawcy, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom wg załącznika 4, Oświadczenie że wykonawca zdobył wszelkie informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy wg załącznika nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach