Gmina Babimost ogłasza przetarg
- Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
ul. Rynek 3 3
66-110 Babimost, woj. lubuskie
tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
REGON: 97077056300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Moniuszki w Babimoście - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie Budowy ulicy Moniuszki w Babimoście: nawierzchni, oświetlenia i odwodnienia ulicy Moniuszki w Babimoście 1. Zakres prac obejmuje wykonanie: - Budowę oświetlenia ulicznego (ułożenie kabla mb 60, ułożenie rur ochronnych, słupy oświetleniowe kpl. 10, oprawy oświetleniowych kpl 10) - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych wraz z ich utylizacją m2 600; rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej m2 100; regulacja studzienek szt. 10), - Roboty drogowe ( korytowanie, podbudowa gruntu stabilizowanego cementem m2 1090, podbudowa z kruszywa łamanego gr 20 cm m2 857; ustawienie krawężników mb 303; obrzeża betonowe mb 90,00; ścieki uliczne z kostki kamiennej m 270,00; nawierzchnie z kostki brukowej Starobruk m2 857,00; chodniki z kostki brukowej m2 233,00) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej działa1ności lub czynności, - posiadają niezbędną, wiedzę i doświadczenie, posiadają lub dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym: - koparko-spycharka kołową - min. 1 sztuka - koparką kołową - min. 2 szt. , - płytami wibracyjnymi o min. ciężarze 300kg - 2 sztuki, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń opisanych wyżej. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z mocy art. 24 ustawy, - zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 30.03.2010r. - udzielą, co najmniej 3- letniej gwarancji na wykonane roboty, - zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym projekcie umowy, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne W celu dokonania oceny spełnienia warunków, Wykonawcy zobowiązani są wykazać się: 2.1. Uprawnieniami do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dn. 19.11.1999 r. prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101 z 1999 r, poz. 1178 z późn. zm.) lub ustawy z dn. 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U Nr 173 poz.1807z późn. zm.) 2.2. Obrotami w każdym roku na przestrzeni ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1ności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości min. 500.000 zł. 2.3 Należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 zamówień (o podobnym zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu) tj. wykonanie 3 robót obejmujących budowę nawierzchni dróg z kostki brukowej o minimalnej powierzchni 1200m2 każda z robót 2.4. Dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym: - koparko-spycharka kołową - min. 1 sztuka - koparką kołową - min. 2 szt. , - płytami wibracyjnymi o min. ciężarze 300kg - 2 sztuki, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń opisanych wyżej. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 2.5. Ubezpieczeniem od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 80 000,00 złotych, 2.6.Informacją na temat zatrudnienia 2.7. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców warunków Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty załączone i ponumerowane wg podanej kolejności: 1.1. Formularz oferty, 1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków w sprawie udzielenia zamówienia publicznego 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisaniu do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo umowę regulującą współpracę tych podmiotów, 1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6 Informacje okreś1ające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu) 1.7 Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 1.8 Informacja na temat struktury organizacyjnej firmy i zatrudnienia pracowników, wskazanie osób z odpowiednimi uprawnieniami i należących do Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierownicze w trakcie realizacji zadania (kierownik budowy, kierownik robót branżowych), 1.9 Wykaz zrealizowanych i przekazanych do użytku w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1nosci jest krótszy - w tym okresie) robót o zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu; co najmniej 3 zamówień (o podobnym zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu) tj. wykonanie 3 robót obejmujących budowę nawierzchni dróg z kostki brukowej o minimalnej powierzchni 1200m2 każda z robót 1.10. Wykaz sprzętu 1.11 Potwierdzone listy referencyjne do robót wymienionych w zał. nr 11, że roboty zostały wykonane, należycie ( referencje wystawione wyłącznie przez Zamawiającego), 1.12 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej, 1.13 Wykaz podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia z określeniem zakresu rzeczowego i udziału finansowego w realizacji zamówienia 1.14 Oświadczenia Wykonawcy o cenie, odpowiedzialnosci, znajomości, sprawdzeniu i przyjęciu zakresu robot 1.15 Zaakceptowany wzór umowy, 1.16 Kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót i projektem budowlanym 1.17 Dowód wniesienia wadium. Wszelkie dokumenty załączone do oferty winny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy, określonych w dokumencie rejestrowym. Wskazane jest, aby oświadczenia i dane zawarte w formularzach miały formę zgodną z załączonymi wzorami. Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. Zamawiający w toku dokonywania oceny złożonych ofert, może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babimost.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26