Przetargi.pl
Budowa toalety publicznej w Busku-Zdroju

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2012-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa toalety publicznej w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa toalety publicznej przy ul.Kopernika w Busku-Zdroju na działce o nr ewid. 206/2 , obr. ewid. 10 Busko-Zdrój. Toaleta stanowi budynek parterowy w konstrukcji szkieletu stalowego (ściany zewnętrzne oraz stropodach) wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi. Powierzchnia użytkowa: 52,16m2; kubatura: 217,40m3. 1.2. Zakres prac: 1) budowa budynku toalety publicznej: - budynek parterowy z dachem płaskim, - podzielony na 3 części: damską, męską oraz socjalną, - konstrukcja: szkielet stalowy zaizolowany pianką poliuretanową, obłożony płytą OSB wodoodporną, - ławy fundamentowe oraz płyta na gruncie - żelbetowe, monolityczne, zaizolowane, - wentylacja: grawitacyjna oraz mechaniczna, - ściany zewnętrzne wykończone płytkami typu gress elewacyjny z elementami szkła matowego, antywłamaniowego, bezpiecznego, - wewnętrzna powierzchnia ścian wykończona płytkami typu gress ścienny, - ścianki podziałowe pomiędzy poszczególnymi kabinami o wysokości 2,30m z prześwitem nad podłogą 0,15m, z płyt laminowanych wodoodpornych, - drzwi wejściowe: aluminiowe oszklone szkłem matowym oraz szklane z przylgami ze szkła bezpiecznego, - przegroda między częścią damską a męską oraz pomiędzy częścią sanitarną a socjalną - jako ściana pełna z cegły pełnej, - rynny i rury z blachy tytanowej, - posadzki: podłogi przemysłowe, - instalacje: ciepłej i zimnej wody, ściekowa, c.o., elektryczna, oświetlenia, odgromowa, - wyposażenia: armatura sanitarna, gaśnice, meble do pomieszczenia socjalnego i części sanitarnej 2) zagospodarowanie terenu: - wykonanie dojść i dojazdów do budynku z kostki brukowej na podbudowie utwardzonej, - wykonanie trawników, - wycinka drzew i krzewów kolidujących z budynkiem toalety i utwardzeniami w jej rejonie 3) demontaż istniejącego ogrodzenia (od strony ul.Kopernika): - w celu zapewnienia dojścia i dojazdu na czas wykonywania robót UWAGA! Przy doborze materiałów opisanych w dokumentacji technicznej, STWiOR i SIWZ należy posługiwać się parametrami technicznymi - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 1.3. Szczegółowy zakres robót określają: 1) projekt budowlano-wykonawczy - Projekt budowy publicznej toalety przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju dz.nr 206/2, 206/1 - branża archikektoniczno-konstrukcyjna- załącznik nr 11a, 2) projekt budowlany i wykonawczy - Budowa toalety publicznej przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju - branża sanitarna - załącznik nr 11b, 3) projekt budowlany - Toaleta publiczna - branża elektryczna załącznik nr 11c 4) przedmiary robót - załącznik nr 2 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ 6) wzór umowy - załącznik nr 10 do SIWZ 1.4. Do Wykonawcy będzie należało również urządzenie i zabezpieczenie (na jego koszt placu budowy, dostarczenie wody i energii do celów budowlanych, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz sporządzenie w 3 egzemplarzach: a) dokumentacji technicznej powykonawczej b) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie generalnego wykonawstwa. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (ograniczenia lub rozszerzenia) zakresu przedmiotu umowy. 3) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją oraz dokonać oględzin terenu objętego inwestycją, by w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego pisemnych instrukcji i objaśnień. 4) W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z : - naturą i rodzajem gruntu, - wymaganiami związanymi z obiektami sąsiadującymi, - elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie inwestycji i w jego sąsiedztwie, - sposobem dojazdu, możliwością komunikacji i parkowania, - obowiązującymi przepisami administracyjnymi odnoszącymi się do bezpieczeństwa wokół terenu budowy, - warunkami ochrony konserwatorskiej, - warunkami ochrony środowiska. 5) Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy; brak możliwości dojazdu, poboru wody oraz podłączeń dla potrzeb zaplecza budowy itd. nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. 6) W przypadku sprzeczności pomiędzy dokumentami przyjmuje się, że Wykonawca wybrał spośród wszystkich możliwych, rozwiązanie najbardziej kosztowne i w związku z tym może być ono od niego wymagane. 7) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 8) Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i wymaganiami zawartymi w SIWZ. 9) Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności Oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia Robót oraz usunięcia usterek, oprócz takich jakie wyraźnie zostały wyłączone Umową z zakresu zobowiązań Wykonawcy. 10) Wykonawca jest zobowiązany do: a) utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych), b) informowania w odpowiednich terminach dysponentów sieci o zamierzonych robotach mających związek z w.w. sieciami, c) zabezpieczenie robót pod względem bhp, d) zabezpieczenia istniejącego drzewostanu i zieleni (nie przeznaczonego do usunięcia), a w przypadku jego uszkodzenia - odtworzenie do stanu pierwotnego, e) wystąpienia w wymaganym terminie (zgodnie z załączonymi dokumentami) do dysponentów sieci z informacją/wnioskiem w sprawie prowadzenia robót (w tym ZEORK, PZD, MPGK, Karpacka Spółka Gazownictwa), f) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów wg polskich norm, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych do projektu wraz z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory (w tym przez MPGK, ZEORK, Karpacka Spółka Gazownictwa, UDT), g) utrzymywania na terenie budowy należytego porządku oraz zabezpieczanie zgromadzonych materiałów, h) przy wykonywaniu robót wykończeniowych - konsultacji z Zamawiającym przy wyborze materiałów oraz kolorystyki wykończenia, i) obsługi budynku w zakresie p.poż.: opracowania instrukcji bezpieczeństwa p.poż, oznakowania p.poż (m.in. drogi ewakuacyjne, przeciwpożarowe wyłączniki prądu, hydranty zewnętrzne i wewnętrzne), wyposażenie w niezbędny sprzęt p.poż., j) po zakończeniu robót, a przed dniem odbioru robót przez Zamawiającego - usunięcia z terenu budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp. oraz uporządkowania miejsc wykonywania prac objętych zamówieniem. W przypadku uchylania się Wykonawcy od utrzymywania porządku na Placu Budowy mimo wezwań ze strony Zamawiającego, Zamawiający zatrudni inną firmę do prac porządkowych na koszt i ryzyko Wykonawcy 11) W cenie zamówienia należy uwzględnić: a) koszty badań laboratoryjnych i odbiorów technicznych, b) koszty własne, c) koszty zabezpieczenia placu budowy, d) koszty wynajmu i pracy sprzętu i mediów niezbędnych do funkcjonowania budowy, e) koszty opracowania dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 12) Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy: - tablicę informacyjną budowy - oznakowanie zakazujące wstępu na teren budowy osobom nieupoważnionym oraz informacje o wyjeździe ciężarówek z budowy. 13) W.w. elementy oraz czynności Wykonawca uwzględni w cenie zamówienia. 14) Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie poprawnie wystawionej faktury końcowej złożonej na dziennik podawczy Zamawiającego. Integralnym załącznikiem faktury VAT będzie Protokół Odbioru Końcowego (uwzględniający obmiar robót wykonanych), potwierdzony przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i przedstawiciela UMIG. 15) Do dnia odbioru końcowego robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wybudowanych obiektów w 3 egz. przyjętą do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego, dokumentację powykonawczą w 2 egz. + 1 egz. rysunków ze zmianami dokonanymi w trakcie realizacji zadania, karty gwarancji, atesty, aprobaty itp. na wbudowane materiały, a także uporządkuje teren robót po ich zakończeniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 200,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach