Przetargi.pl
Budowa toalet w budynku komunalnym w Rzyszczewie i adaptacja na mieszkania części budynku byłej Szkoły Podstawowej w Boleszewie, gmina Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2015-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa toalet w budynku komunalnym w Rzyszczewie i adaptacja na mieszkania części budynku byłej Szkoły Podstawowej w Boleszewie, gmina Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeniami wykonawczymi: 1. Zadanie nr 1 - Budowa toalet w budynku komunalnym w Rzyszczewie (Kod CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1), adres: Rzyszczewo 44 76-100 Sławno, działka nr 33/1. 1.1. Parametry budynku: powierzchnia zabudowy - 145,97 m2; powierzchnia użytkowa - 194,92 m2. 1.2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje m.in.: 1.2.1. Roboty rozbiórkowe i towarzyszące rozbiórce; 1.2.2. Roboty budowlane: 1.2.2.1. roboty murowe; 1.2.2.2. wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej; 1.2.2.3. wykonanie posadzek z płytek; 1.2.2.4. wykonanie robót tynkarskich i okładzin; 1.2.2.5. wykonanie wentylacji; 1.2.2.6. wykonanie robót malarskich; 1.2.2.7. miejscowe naprawy pokrycia dachu (2 piony kanalizacyjne); 1.2.2.8. naprawy elewacji po osadzeniu stolarki okiennej; 1.2.3. wykonanie instalacji wody zimnej i c.w.u.; 1.2.4. wewnętrzna kanalizacja sanitarna; 1.2.5. wewnętrzna instalacja elektryczna. 1.3. Szczegółowy opis roboty budowlanej i zakresu prac stanowi: 1.3.1. projekt: Przebudowa budynku socjalnego w miejscowości Rzyszczewo - adaptacja istniejących pomieszczeń na łazienki w istniejących mieszkaniach socjalnych; 1.3.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych branży architektonicznej, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo - finansowego (Załącznik nr 7a do SIWZ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. 1.4. Zadanie należy wykonać zgodnie z decyzją BS.6740.16.2015.VII o pozwoleniu na budowę o numerze 86/2015 z dnia 02.03.2015 r. 2. Zadanie nr 2 - Adaptacja na mieszkania części budynku byłej Szkoły Podstawowej w Boleszewie (Kod CPV: 45000000-7, 45310000-3,45330000-9, 45400000-1), adres: Boleszewo 61 76-100 Sławno, działka nr 199. 2.1. Parametry budynku: powierzchnia zabudowy - 189,61 m2 (fragment budynku w zakresie opracowania); powierzchnia użytkowa - 355,12 m2 (fragment budynku w zakresie opracowania). 2.2. Zakres rzeczowy roboty budowlanej obejmuje m.in.: 2.2.1. Roboty rozbiórkowe; 2.2.2. Roboty budowlane: 2.2.2.1. wykonanie kominów i przewodów wentylacyjnych; 2.2.2.2. wykonanie nadproży, ścianek działowych; 2.2.2.3. docieplenie dachu i stropu poddasza, obudowa płytami gk; 2.2.2.4. wykonanie podłoży i posadzek; 2.2.2.5. wykonanie stolarki drzwiowej; 2.2.2.6. prace wykończeniowe ścian i sufitów; 2.2.2.7. wykonanie wentylacji. 2.2.3. Roboty związane z wykonaniem oraz sprawdzeniami i pomiarami instalacji elektrycznej. 2.2.4. Roboty związane z wykonaniem oraz próbami instalacji wodno-kanalizacyjną. 2.2.5. Roboty związane z wykonaniem oraz próbami instalacji c.o. 2.3. Szczegółowy opis roboty budowlanej i zakresu prac stanowi: 2.3.1. projekt budowlany Adaptacja na mieszkania części budynku byłej Szkoły Podstawowej w Boleszewie; 2.3.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych branży architektonicznej, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo - finansowego (Załącznik nr 7b do SIWZ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. 2.4. Zadanie należy wykonać zgodnie z decyzją BS.6740.244.2014.V o pozwoleniu na budowę o numerze 235/2014 z dnia 15.05.2014 r. 2.5. Oprócz zakresu prac objętego dokumentacją projektową Wykonawca rozwiąże i wykona schody (wyjście) na strop z pomieszczenia 0.04 (magazynek) nad drugą kondygnacją i wyłaz na dach. Wykonawca ma również rozwiązać i wykonać dojścia do wyczystek kominowych oraz przewodów kominowych i wentylacyjnych. Schody i wyłaz mają być zgodne z obowiązującymi przepisami m.in. Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690 z późn. zm.). 3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zgodnie z art. 21a. Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414 z późn. zm.), jest obowiązany opracować planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zaznajomić z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót. 4. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących terminach: 4.1. Zadanie 1 Termin rozpoczęcia - dzień podpisania umowy, termin zakończenia - 15.11.2015 r. 4.2. Zadanie 2 Termin rozpoczęcia - dzień podpisania umowy, termin zakończenia - 31.03.2016 r. 5. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SIWZ. 6. Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ. 7. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. 8. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 8.1. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 8.2. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 8.3. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 8.4. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 8.5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 8.6. Wykonawca zapewni obsługę geotechniczną i geodezyjną łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą nad realizacją robót. 8.7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 8.8. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 8.9. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 8.10. Na żądanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 8.11. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego. 8.12. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. II. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. III. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. IV. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu zdemontowanych elementów wyposażenia budynku, które wskaże Zamawiający
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na przebudowę budynków w Rzyszczewie i Boleszewie. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres obowiązywania gwarancji (nie krótszy niż 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach