Przetargi.pl
Budowa terenowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o poj. 150m? wraz z uzbrojeniem na terenie ujęcia wody w miejscowości Ugoszcz

Gmina Studzienice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-143 Studzienice, ul. Kaszubska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8216593 , fax. 059 8216615
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Studzienice
    ul. Kaszubska 9 9
    77-143 Studzienice, woj. pomorskie
    tel. 059 8216593, fax. 059 8216615
    REGON: 77097955900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.studzienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa terenowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o poj. 150m? wraz z uzbrojeniem na terenie ujęcia wody w miejscowości Ugoszcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku hydroforni oraz budowa terenowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej wraz z uzbrojeniem na terenie ujęcia wody w miejscowości Ugoszcz gm. Studzienice, które stanowić będzie wykonanie zadania pn: Budowa terenowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o poj. 150m? wraz z uzbrojeniem na terenie ujęcia wody w miejscowości Ugoszcz Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45232000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów i kabli 45252126-7 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Wykonanie na terenie istniejącego ujęcia na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 146/3 w miejscowości Ugoszcz: a) zbiornika naziemnego retencyjnego wody uzdatnionej średnicy D=5,7m, wysokości całkowitej H=7,62m i pojemności użytkowej V=150m?, b) rurociągu tłocznego, ssawnego i przelewowego od zbiornika terenowego wody uzdatnionej do budynku Stacji Uzdatniania Wody, c) w budynku stacji uzdatniania wody demontaż istniejącego układu rurociągów i wykonanie nowego układu technologii uzdatniania wody, d) wymianę agregatów pompowych studni głębinowych, e) budowę układu technologicznego w budynku Stacji Uzdatniania Wody obejmującego wykonanie czterech zestawów filtrów ciśnieniowych pośpiesznych śr. 1200mm, areatora śr. 800mm, zestawu pompowego hydroforowego składającego się z trzech pomp wiatrowych wielostopniowych połączonych szeregowo/równolegle i jednej płuczącej, zbiornika przeponowego stabilizującego o poj. V=500dm? wraz z rurociągami technologicznymi i armaturą, f) podłączenie odpływu wód popłucznych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, g) remont wewnątrz budynku hydroforni obejmujący: wymianę istniejącej stolarki otworowej, malowanie, wykonanie okładzin ścian i posadzki wewnątrz budynku oraz wymianą instalacji wod - kan i elektrycznej. 3. Przedmiot zamówienia określony został w Dokumentacji projektowej, która jest podstawą do określenia ceny, w tym w: projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót. 4. Szczegółowy zakres prac określają Dokumentacja projektowa, projekt wykonawczy oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane na zlecenie Zamawiającego, oraz przedmiar robót, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ w ilości wymienionej w załączniku nr 10. 5. W celu przygotowania Oferty należy posiłkować się przedmiarami, które stanowią materiał pomocniczy i opisują wymagany zakres zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o ich wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w szczegółowej specyfikacji technicznej, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w projekcie budowlanym, budowlano - wykonawczym oraz w kosztorysie ofertowym - przedmiarze robót, jako materiale pomocniczym. 7. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń nowych, w pierwszym gatunku, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w szczegółowej specyfikacji technicznej i Dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały i produkty zastosowane przy realizacji zamówienia muszą spełniać jedynie warunek równoznaczności w stosunku do urządzeń, materiałów i produktów o nazwach, typach i pochodzeniu wskazanych w w szczegółowej specyfikacji technicznej i Dokumentacji projektowej . 8. Wykonawca zobowiązany jest użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ust. 2 i ust. 3 ustawy. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 9. Zamawiający dopuszcza przyjęcie do oferty materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. 10. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 11. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także: 1) odpowiedzialność za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i Umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, 2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem, 3) zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi zdarzeniami, a także zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) urządzenie terenu zaplecza budowy, wykonanie przyłącza wodociągowego i energetycznego dla potrzeb budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 5) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i składowanie materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku, 6) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 7) odprowadzanie wody z terenu budowy i odwodnienie wykopów, 8) Wykonawca zobowiązany jest realizować prace demontażowe według poniższych zasad: -armatura przewidziana do demontażu będzie zdemontowana w miejscu jej zainstalowania bez uszkodzeń, z zachowaniem należytej staranności, -po demontażu armatura zostanie złożona w miejscu składowania, uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru lub Zamawiającym, -rurociągi przewidziane do demontażu i wymiany będą cięte na odcinki o długościach uzgodnionych przez Wykonawcę z Inspektorem Nadzoru lub Zamawiającym, -zagospodarowanie zdemontowanej armatury, elementów rurociągów leży po stronie Zamawiającego, który wg. własnego uznania wykorzysta lub zezłomuje zdemontowanie elementów i urządzeń, -sposób demontażu filtrów i sprężarek zostanie ustalony z Inspektorem Nadzoru lub Zamawiającym. 9) udzielanie pisemnych informacji o przebiegu robót (stopniu zaawansowaniu prac) i napotykanych problemach poprzez sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego raportu, rozliczeń, a także innych istotnych informacji, 10) udzielanie Zamawiającemu pisemnych informacji o dokonanych kontrolach na budowie, 11) zapewnienie odpowiednich warunków organizowania narad i kontroli na budowie, 12) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu robót, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 13) skompletowanie dokumentacji odbiorowej, w tym: -dokumentacji powykonawczej, tj. dokumentacji budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, -szczegółowych specyfikacji technicznych (podstawowych, załączonych do Umowy i ewentualnych uzupełniających lub zamiennych), -protokołów odbioru robót ulegających zakryciu i robót zanikających, protokołów odbiorów częściowych, -recept i ustaleń technicznych, -dziennika budowy, książki obmiarów (oryginały), -wyników pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Branży Technologicznej, Budowlanej i Elektrycznej (STWiORBTBiE) i programem zapewnienia jakości (PZJ), -deklaracji zgodności lub certyfikacji zgodności wbudowanych materiałów, certyfikatów bezpieczeństwa zgodnie z SST i PZJ, -rysunków (dokumentacji) na wykonanie robót towarzyszących (np. na przyłączenie linii telefonicznej, energetycznej, gazowej, oświetlenia) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń, -geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu, -mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. -uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w zakresie nowej technologii uzdatniania wody i wymiany pomp głębinowych w ujęciach. 12. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż Wykonawcy nie przysługuje możliwość zmiany Ceny po upływie terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje również możliwości skorygowania Ceny z uwagi na jej błędne skalkulowanie lub nieuwzględnienie elementów niezbędnych do wykonania umowy. 13. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 14. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić 2 pracowników zatrudnionych przez Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji i urządzeń Stacji Uzdatniania Wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę składającego ofertę wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, określonym w SIWZ. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 Ustawy, tj. -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -gwarancjach bankowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Pekao S.A. I ODDZIAŁ W BYTOWIE Nr 49124037831111000040808848 z dopiskiem Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr RI.271.6.2014.MMK. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie, tj. przed upływem terminu składania ofert, kwota zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu jest zalecane, ale niewystarczające dla stwierdzenia, że wadium zostało wniesione przez Wykonawcę w terminie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, a także termin obowiązywania gwarancji, nie krótszy niż termin związania ofertą oraz miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres składania ofert lub w terminie określonym art. 46 ust 3 Ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.studzienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach