Przetargi.pl
Budowa szybu dźwigowego wraz z dostawą i montażem dźwigu platformowego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Kościuszki 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7922833 , fax. 025 7922833
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 15 15
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7922833, fax. 025 7922833
    REGON: 00030462200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szybu dźwigowego wraz z dostawą i montażem dźwigu platformowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu dźwigowego wraz z dostawą i montażem dźwigu platformowego o konstrukcji samonośnej przystosowanej do transportu osób niepełnosprawnych ruchowo, łącznie z odbiorem dozorowym dla potrzeb Przychodni Rejonowo- Specjalistycznej w Węgrowie ul. Mickiewicza 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót stanowiących Załącznik Nr 2 Specyfikacji. Dźwig platformowy musi spełniać następujące parametry techniczne: 1.powierzchnia platformy dźwigu - 1100 x 1467 mm, 2.udźwig- 400 kg lub 4 osoby, 3.wysokość podnoszenia 3,42 m, 4.wysokość szybu- 5,62 m + wysokość dachu, 5.szyb o konstrukcji samonośnej o wymiarach zewnętrznych 1500 x 1600 mm, 6.ilość przystanków - 2, 7.drzwi przystankowe 900 x 2000 mm- 2 szt. aluminiowe oszklone, 8.prędkość dźwigu- 0,15m/s, 9.podświetlenie kasety sterującej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez ocenę. spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty i oświadczenia, jakie powinna zawierać oferta: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik Nr 1 Specyfikacji. 2)Szczegółowy kosztorys ofertowy. 3) Wypełniony i podpisany formularz - warunki gwarancji i serwisu Załącznik Nr 5 Specyfikacji. 4)Uprawnienia budowlane osoby przewidzianej na kierownika przedmiotu zamówienia , wraz z podpisanym oświadczeniem o podjęciu obowiązków kierownika stanowiący Załącznik Nr 3 Specyfikacji. 5) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymogi określone w art.22 ust.1,zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 Specyfikacji. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 7) Uprawnienie do wykonywania montażu urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. 8) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych oświadczeń, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6 złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 6 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wegrow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach