Przetargi.pl
BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW DLA DZIECI MŁODSZYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 PRZY UL. CHOPINA W BIAŁOGARDZIE, W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2010-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW DLA DZIECI MŁODSZYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 PRZY UL. CHOPINA W BIAŁOGARDZIE, W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie szkolnego placu zabaw dla dzieci młodszych przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Chopina w Białogardzie, w ramach Programu Rządowego Radosna Szkoła. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i ziemne, w tym: a) ścinanie drzew i karczowanie pni, b) zdjęcie warstwy ziemi, c) wykopy pod rurociągi drenarskie, d) koryto pod projektowaną konstrukcję nawierzchni placów, 2) Roboty krawężnikowe - obrzeże betonowe, 3) Roboty nawierzchniowe i drenarskie, w tym: - warstwa odsączająca, - podbudowa z kruszywa, - drenaż, - ułożenie nawierzchni bezpiecznej (piankowej) do amortyzacji upadku koloru pomarańczowego oraz poliuretanowej koloru niebieskiego na ciągach pieszych. 4) Montaż urządzeń zabawowych, w tym: - Zestaw wielofunkcyjny duży (zawierający elementy ujęte w projekcie - pkt rozdz. IV pkt 4.4 ppkt 7); - Huśtawka wagowa; - Drążki do akrobacji podwójne; - Zestaw pojedynczy - pająk linowy (zawierający elementy ujęte w projekcie - pkt rozdz. IV pkt 4.4 ppkt 3) - Kładka linowa; - Huśtawka podwójna; Równoważnia potrójna na sprężynie; - Tablica regulaminowa; - Ławka z oparciem (3 sztuki); - Kosz parkowy (2 sztuki). 3.Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.30-6. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: - projekt budowlany (załącznik nr 5 do SIWZ), - przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ). 5.Dodatkowe wymogi: 1)Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. 2)Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie czy nazwę. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej oraz elementów poszczególnych zestawów. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami i urządzeniami zastosowanymi w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach