Przetargi.pl
Budowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Świnoujścia

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Świnoujścia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i uruchomienie kompletnie wyposażonych węzłów monitorujących oraz obiektów Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Świnoujścia określonych w Zakresie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ zgodnie z
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający ponadto następujące warunki: 1) Zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykażą, że wykonali należycie w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przez co Zamawiający rozumie, roboty budowlane związane z budową systemu miejskiego monitoringu wizyjnego, każda o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych brutto. Realizacja każdego z zadań powinna być potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, potwierdzonymi przez Zamawiających (np. referencjami). Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.2) SIWZ). 3) Złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ/WIM/ZP/340/18/2009.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Projekt umowy z załącznikami (zaakceptowany przez oferenta projekt umowy z załącznikami - załączniki 2.2., 2.3., 2.4., 2.5. do SIWZ) należy zaakceptować przez podpisanie a załącznik nr 2.1. do SIWZ -Zakres rzeczowo-finansowy, należy wypełnić i podpisać. 1.2 Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3 Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy. 1.4 Informację o posiadaniu wymaganych uprawnień i zaświadczeń przez osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami budowlanymi ze strony Wykonawcy, tj.: - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej elektroenergetycznej (w zakresie określonym w art. 14 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Budowlane), nieograniczone wraz z kopiami aktualnego zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień budowlanych, - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, nieograniczone wraz z kopiami aktualnego zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień budowlanych, - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w zakresie określonym w art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane), nieograniczone wraz z kopiami aktualnego zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień budowlanych. Informację o w/w osobach należy umieścić w -Wykazie osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska- zgodnym ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 1.5 Wykaz wykonanych w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) zadań - robót budowlanych, w tym co najmniej dwóch zadań - robót budowlanych o zakresie i wartościach odpowiadających zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia jak określono w punkcie 8.1.2) SIWZ. Wykaz powyższych zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty -Wykazie zadań - sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Realizacja tych zadań winna być potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami (np. referencjami od Zamawiających te roboty) potwierdzającymi ich daty wykonania przedmiot , wartość i należyte wykonanie, co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.2) SIWZ. 1.6 Aktualne zaświadczenia: a) naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.8 Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3.). 1.9 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.10 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.11 Wykaz z określeniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami. Zamawiający wymaga zamieszczenia powyższej informacji na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach