Przetargi.pl
Budowa systemu elektroświetlnego CALVERT na lotnisku Cewice.

17 Terenowy Oddział Lotniskowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-240 Gdańsk, ul. Konopnickiej 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 348 3403 , fax. 058 3483404
  • Data zamieszczenia: 2010-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
    ul. Konopnickiej 13 13
    80-240 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 348 3403, fax. 058 3483404
    REGON: 19013195000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu elektroświetlnego CALVERT na lotnisku Cewice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu elektroświetlnego CALVERT na lotnisku Cewice w następującym zakresie: I. Wykonanie dokumentacji projektowej systemu elektroświetlnego wraz z podziałem na środki trwałe (wg. załączonego wzoru) oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych z decyzją o pozwolenie na budowę włącznie . II. Wykonania robót budowlano montażowych wraz z obsługą geodezyjną. III. Rozruchu systemu elektroświetlnego wraz z przeszkoleniem obsługi. IV. Przekazanie systemu do użytkowania. V. Opracowania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. VI. Demontaż systemu SP2-S. Ad. I. Wykonanie dokumentacji projektowej systemu CALVERT. Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania 52021 Budowa systemu oświetleniowego CALVERT w oparciu o Program inwestycji z koncepcją w zakresie: 1) pozyskania i aktualizacji mapy do celów projektowych od Zarządcy - RZI Gdynia. 2) projektu budowlanego (o odpowiedniej klauzuli niejawności) na podstawie opracowanego i zatwierdzonego PI - 5 egz., 3) projektów wykonawczych branżowych - po 5 egz., UWAGA: Projekt budowlany oraz projekty wykonawcze należy wykonać także w formie elektronicznej na płycie CD - każdy projekt osobno. 4) wykaz robót do wykonania- w 3 egz. oraz na płycie CD - 1 egz., 5) wykaz materiałów i urządzeń - w 3 egz. oraz na płycie - 1 egz., 6) ZKZ w formie wydruku zgodnie ze wzorem określonym w Decyzji Nr 7/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 14 stycznia 2008 - 3 egz. oraz na płycie CD - 1 egz. wraz z wykazem środków trwałych, 7) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie wydruku i na płycie CD w plikach Word - po 2 kpl., 8) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9) opracowania niezbędnych operatów oraz raportu oddziaływania na środowisko ( o ile będzie to konieczne) celem uzyskania niezbędnych decyzji,- 4 egz., 10) wystąpienie w imieniu Inwestora i uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na budowę, 11) uzyskanie uzgodnień i opinii do dokumentacji z: - Użytkownikiem, - Brygadą Lotnictwa Marynarki Wojennej, - Zarządem Planowania Obronnego Rozwoju N - 5 Sztabu Marynarki Wojennej RP, - RZI Gdynia, - Inwestorem 17 Terenowym Oddziałem Lotniskowym oraz innymi instytucjami wynikającymi z Ustawy Prawo budowlane. 12) sporządzenia w terminie 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego. 13) opracowanie instrukcji rozruchu i obsługi, przeprowadzenie rozruchu oraz szkolenie obsługi. 14) Sporządzenie analizy porównawczej wskaźników kosztów jednostkowych zadania wg. załączonego do SIWZ wzoru w formie wydruku oraz na płycie CD, 15) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - w 3 egz. Po opracowaniu należy przekazać: - 1 egz. - do RZI Gdynia, - 2 egz. do 17 Terenowego Oddziału Lotniskowego w Gdańsku z potwierdzeniem Zarządcy o przyjęciu do zasobu i aktualizacji powykonawczej map Zarządcy. UWAGA: Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami - i rozporządzeniami na jej podstawie wydanymi. 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1133 z późniejszymi zmianami). 4. Ustawa z dnia 27 lipca 2001 roku o wprowadzeniu ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych ustaw (Dz. U. 2001 r. Nr 100 poz.1085 z późniejszymi zmianami). 5. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1999 roku W sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 129, poz. 844 z późniejszymi zmianami). 6. Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 lipca 2006r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa - art. 116 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz. 1420 oraz z 2006r. Nr 45, poz.319 i Nr 104, poz. 708). 7. Normą Obronną: NO-06 A023 Oświetlenie nawigacyjne lotnisk wojskowych oraz NO-06 A024 Lotniska wojskowe, zasady oznakowania i kolory naziemnych świateł lotniczych. 8. Polskimi normami oraz innymi obowiązującymi przepisami. Po opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej systemu elektroświetlnego w zakresie zgodnym z Programem inwestycji z koncepcją i SIWZ oraz po uzyskaniu niezbędnych uzgodnień i opinii, Komisja powołana przez Zamawiającego dokona jej odbioru. Prace Komisji zakończone zostaną protokołem, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Szefa 17 TOL. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE WYKONANIA DOKUMENTACJI 1. W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy wykonać: projekt budowlany niezbędny do złożenia wniosku i uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, projekty wykonawcze z ZKZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informację BIOZ. Rozpoczęcie robót budowlano montażowych nastąpi po zatwierdzeniu całości dokumentacji i uzyskaniu pozwolenia na budowę. 2. Przed opracowaniem mapy do celów projektowych Wykonawca zgłosi te prace w RZI Gdynia oraz uzyska szczegółowe warunki techniczne wykonywania robót geodezyjnych. W ramach tego elementu zamówienia należy zaktualizować mapy sytuacyjno wysokościowe do celów projektowych w skali 1 : 1000 w oparciu o materiały uzyskane od zarządcy terenu z dostosowaniem do klauzuli POUFNE. Pomiary terenowe realizować z wykorzystaniem istniejącej osnowy poziomej III klasy metodą GPS. Należy sporządzić po 1 egzemplarzu operatów technicznych z pomiaru osnowy (uzupełniającego i powykonawczego) oraz przyjąć dokumentację pomiarową i mapy w formie numerycznej i na materiale przeźroczystym do zasobu ODBW Zarządcy. 3. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać sprawy związane z realizacją dokumentacji projektowej z Zamawiającym. 4. W trakcie opracowywania dokumentacji, Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zorganizowanie co najmniej 2 Rad techniczno - ekonomicznych na etapie opracowania dokumentacji projektowej oraz co 2 miesiące złoży Zamawiającemu pisemne sprawozdanie z przebiegu realizacji prac projektowych. 5. Zadanie będzie realizowane na czynnym obiekcie zlokalizowanym na terenie zamkniętym. Uwaga 1: Rozwiązania techniczne dotyczące wykonania zamówienia ujęte są w Programie Inwestycji z koncepcją. Uwaga 2: 1) W opracowywanej dokumentacji projektowej należy uwzględnić niżej wymienione ustalenia ujęte w protokóle komisji KOPI i R oraz w Programie inwestycji z koncepcją: a) należy zastosować urządzenia UPS o mocy około 100 kVA dla zasilania bezprzerwowego regulatorów CCR systemu elektroświetlnego CALVERT, b) należy przewidzieć oświetlenie wygrodzonego terenu stacji ST-8 z mocowaniem lamp na narożnikach budynku, c) ogrzewanie budynku nr 61 należy przewidzieć jako elektryczne z zachowaniem temperatur normatywnych, d) należy przewidzieć wymianę ogrodzenia zewnętrznego stacji ST-8 zgodnie z Instrukcją ochrony obiektów wojskowych Sygn. OIN3/2008, e) należy przewidzieć remont dróg wewnętrznych w otoczeniu stacji ST-8 i utwardzonego dojścia do drzwi wejściowych, f) w dokumentacji projektowej należy uwzględnić likwidację istniejącego szamba i zaprojektować nowy zbiornik bezodpływowy, g) należy uwzględnić wydołowanie 1 zbiornika paliwowego z instalacją paliwową wraz z rekultywacją terenu z miejsca wydołowania, h) ująć rekultywację terenów zielonych w otoczeniu stacji ST-8, i) z uwagi na planowany w przyszłości remont nawierzchni lotniskowych, należy przewidzieć dodatkowy zapas długości przewodów o obwodach oświetleniowych umożli-wiających korektę posadowienia lamp, j) w ofercie oraz Zestawieniu Kosztów Zadania należy uwzględnić koszt demontażu starego systemu SP2-S zgodnie z załączonym wykazem. Uwaga 3: Wykaz sprzętu systemu SP2-S podlegający demontażowi i ujęciu w kosztach zadania stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Uwaga 4: Do SIWZ załączono Decyzję Nr 8/2008 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego z dnia 06.11.2008r. (oryginał w siedzibie Zamawiającego). Uwaga 5: Zamawiający dopuszcza zastosowanie w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do Programu inwestycji. Wykonawca w składanej ofercie podpisuje oświadczenie o złożeniu albo oferty równoważnej, albo oferty na warunkach określonych przez Zamawiającego. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca udokumentował w ofercie, że zastosowane rozwiązania równoważne nie spowodują zasadniczych zmian przedmiotu zamówienia oraz, że system będzie funkcjonował prawidłowo. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty równoważnej ponosi w całości Wykonawca. Wykonawca obowiązany jest do podania w sposób jednoznaczny (w formie wykazu), które technologie wykonania są równoważne w stosunku do programu inwestycji Zamawiającego. Wykaz nale-ży umieścić na początku tabeli ceny ryczałtowej. Ad. II - VI. Wykonanie robót budowlano montażowych wraz z obsługą geodezyjną i demontażem systemu SP2-S. Na podstawie opracowanej i przyjętej do realizacji dokumentacji projektowej należy wykonać roboty budowlano montażowe systemu elektroświetlnego CALVERT. UWAGI OGÓLNE DOTCZĄCE REALIZACJI ROBÓT 1. Rozpoczęcie prac budowlanych po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie odebranej przez komisję KOPI i R dokumentacji projektowej. 2. W ramach zadania należy wykonać roboty budowlano montażowe systemu nawigacji świetlnej obejmujący: a) zasilanie z transformatora 15/0,4 kV 250 kVA lub w automatycznym układzie SZR z zespołu prądotwórczego 250 kVA z UPS 100 kVA zapewniające bezprzerwowe przejście z zasilania podstawowego na awaryjne z zespołu prądotwórczego; b) remont adaptacyjny budynku stacji ST-8 ( nr bud. 61) z demontażem istniejących zespołów prądotwórczych WOLA 125, zaprojektowaniem i wykonaniem podłogi technicznej dla usta-wienia regulatorów CCR, UPS i nowej rozdzielni RNNG oraz wykonaniem sufitu podwiesza-nego dla ograniczenia zużycia energii na utrzymanie dodatniej temperatury dla urządzeń, remont pomieszczeń socjalnych i dyżurki obsługi monitoringu w ST-8, odnowienie elewacji z dociepleniem budynku i zagospodarowaniem terenu wokół budynku; c) budowę płaszczyzny dla ustawienia kontenerowego zespołu prądotwórczego przy budynku wraz z wprowadzeniem kabli siłowych i sterowniczych do rozdzielni RNNG, kontener dla zespołu prądotwórczego musi spełniać wymogi ochrony środowiska w zakresie autonomicznego zabezpieczenia przed wyciekiem paliwa i płynów eksploatacyjnych - bez potrzeby budowania szczelnej płaszczyzny i separatora, dostawę wybranego przez projektanta kontenerowego zespołu prądotwórczego wraz z automatyką samoczynnego włączenia przy zaniku oraz wyłączenia po powrocie napięcia. W przyjętej koncepcji zespoły prądotwórcze WOLA 125 zostaną zamienione na zespół prądotwórczy 250 kVA wyniesiony poza budynek jako kontenerowa elektrownia awaryjna; d) zaprojektowanie i wymianę istniejącej rozdzielni NN na nową z zachowaniem podłączenia istniejących odpływów i dostosowaniem do automatyki SZR sieć - agregat - UPS z opcją przejścia na sterowanie ręczne z zastosowaniem blokad mechanicznych pomiędzy wyłącznikami; e) dostawę i montaż regulatorów CCR zasilających obwody wymienione w pkt. 3.2 których podstawowe sterowanie zainstalowane będzie na wieży KL w wojskowym porcie lotniczym oraz monitoring i możliwość sterowania po technicznym przekazaniu uprawnień przez KL w stacji zasilającej ST-8 a w stanach awaryjnych układu sterowania przejście na sterowanie ręczne regulatorami. Szczegółowe rozwiązania dotyczące wykonania robót, ilości lamp, obwodów i innych elementów niezbędnych do funkcjonowania systemu znajdują się w PI wraz z koncepcją. 3. Wykonanie systemu w ramach robót budowlano montażowych obejmuje następujące elementy: a) światła podejścia DS na gkl jako pełne podejście 900 m od progu DS., b) światła progu DS na gkl , 16 lamp podzielonych na 2 przeplecione obwody oznaczone jako 3 i 4, c) światła krawędzi i końca DS, 114 lamp, przeplecione obwody nr 5 i 6 , d) światła progu DS na pkl , 16 lamp podzielonych na 2 przeplecione obwody oznaczone jako 7 i 8, e) światła podejścia DS na pkl, 32 lampy, jako wzór uproszczony 420m, dwie poprzeczki według rys. nr A.9.B normy NO-06 A023, reflektory podzielone na dwa przeplecione obwody ozna-czone jako nr 9 i 10, f) świetlny wskaźnik ścieżki schodzenia PAPI dla DS na gkl, cztery jednostki świetlne, dwulampowe, zasilane jako dwa przeplecione obwody oznaczone nr 11 i 12, g) świetlny wskaźnik ścieżki schodzenia PAPI dla DS na pkl, cztery jednostki świetlne, dwu-lampowe, zasilane jako dwa przeplecione obwody oznaczone nr 14 i 15, h) światła krawędzi DK, część dla gkl, 154 lampy, dwa przeplecione obwody oznaczone jako 17 i 18, i) światła krawędzi DK, część dla pkl, 84 lampy, dwa przeplecione obwody oznaczone jako 19 i 20, j) ułożenie kabli sterowniczych i montaż układu sterowania winno być projektowane według specyfikacji dostawcy systemu sterowania, system powinien być sterowany z dwóch miejsc to jest ze stanowiska kontrolera lotniska na TWR oraz ze stanowiska tech-nicznego w ST-8; stanowiskiem nadrzędnym jest kontroler lotniska na TWR, który decyduje w sytuacjach szczególnych, poprzez przełączenie, po przekazaniu sterowania na stanowisko techniczne w ST-8, kontroler lotniska ma możliwość załączenia i wyłączenia obwodów z wyborem stopnia świecenia, informację wzrokową o stanie pracy systemu, oraz możliwość przekazania sterowania systemem na stanowisko techniczne w ST-8; na stanowisku technicz-nym w ST- 8 może być realizowane sterowanie systemem po technicznym przekazaniu uprawnień przez kontrolera lotniska, w pamięci komputera na stanowisku technicznym powi-nien być realizowany pełny monitoring czasu pracy i parametrów systemu z zabezpieczeniem przed utratą danych w przypadku awarii komputera, k) dla zasilenia programowanych obwodów należy zaprojektować ułożenie kabli pierwotnych 1x6+4mm? pod podłogą techniczną w ST-8, wyprowadzenie kabli do przepustów i dalsze ułożenie w terenie zgodnie z projektem budowlanym opracowanym na mapie sytuacyjno - wysokościowej; 4. Poza ww. zakresem Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania dokumentacji projektowej i powykonawczej dla Użytkownika, instrukcji dla kontrolera lotniska oraz zapewnienia stanowiska technicznego w ST-8; b) przeprowadzenia szkolenia dla wytypowanego przez Użytkownika personelu w zakresie obsługi i serwisowania komponentów systemu wraz z przekazaniem materiałów szkoleniowych określających warunki i parametry regulacyjne dla Użytkownika w okresie gwarancji i pogwarancyjnym. c) obsługi geodezyjnej dla ustawienia lamp i montażu oraz regulacji świetlnego wskaźnika ścieżki schodzenia PAPI; d) rekultywacja terenu po wykopach kablowych i miejscach przy przepustach kablowych; 5. W czasie realizacji zadania Wykonawca zapewni stałą obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę oraz zgłosi rozpoczęcie prac geodezyjnych Zarządcy trenem RZI Gdynia. 6. Przed rozpoczęciem obsługi geodezyjnej robót Wykonawca złoży do Zarządcy terenu zgłoszenie prac geodezyjnych oraz uzyska Warunki Techniczne. Przy zgłoszeniu robót geodezyjnych, Wykonawca przedstawi Zarządcy terenu- Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Gdyni, kserokopie uprawnień oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego geodety oraz firmy geodezyjnej do pracy na materiałach niejawnych o klauzuli POUFNE w pełnym zakresie (bezpieczeństwo osobowe i przemysłowe). W czasie realizacji zadania Wykonawca zapewni stałą obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę. 7. Wykonawca po zakończeniu robót złoży operat geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz dokona aktualizacji arkuszy mapy zasadniczej Zarządcy terenu (zgodnie z rozporządzeniem MRR i B z dn. 2 kwietnia 2001 r. [Dz. U. nr 38 poz. 455] oraz Prawem geodezyjnym i kartograficznym [Dz. U. z 2000 r. nr 100, poz. 1086] oraz Warunkami Technicznymi Zarządcy). 8. Materiały wymienione w pkt. 2 UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI ROBÓT będą zawierały informacje niejawne o klauzuli POUFNE. 9. Zadanie będzie realizowane na terenie zamkniętym czynnego obiektu, w związku z czym podczas realizacji robót mogą wystąpić utrudnienia lub przerwy w ciągłości wykonywanych prac. Roboty budowlane mogące utrudniać funkcjonowanie lotniska należy uzgodnić z DKL . 10. Pozyskany z demontażu złom oraz inne elementy stalowe, należy protokolarnie przekazać użytkownikowi obiektu (WAK, służbom Łączności i Ubezpieczenia lotów). Pozostałe materiały z rozbiórki i demontażu utylizować zgodnie z przepisami. Za utylizację odpadów odpowiedzialny jest Wykonawca. Fakt utylizacji potwierdzać odpowiednimi dokumentami. Oceny kwalifikacji materiałów dokonywać będzie komisja, w skład, której wchodzić będą przedstawiciele Użytkownika, Inspektor nadzoru i przedstawiciele Wykonawcy. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji Wykonawca będzie odpowiedzialny za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację (Ustawa z dn. 27.04.2001 o odpadach - Dz. U. z 2007r. nr 39, poz. 251 ze zmianami). 11. Demontaż systemu SP2-S będzie mógł być wykonany po uruchomieniu nowo wybudowanego i oddanego do użytku systemu CALVERT. Zapisy pkt.10 obowiązują w szczególności systemu SP2-S. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i ochrony terenu objętego realizacją zamówienia. Wszelkie koszty związane z niniejszym punktem ponosi Wykonawca. 13. Przyjęte przez Wykonawcę materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. O wyrobach bu-dowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Dokumenty określone w ustawie powinny być sporządzone w języku polskim i poświadczone za zgodność z oryginałem podpisem i pieczęcią Wykonawcy. 14. W czasie wykonywania prac zabrania się wnoszenia i używania na terenie kompleksu telefonów komórkowych oraz wszelkich urządzeń służących do rejestracji dźwięku i obrazu. 15. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca dostarczy wykaz pracowników zatrudnionych przy reali-zacji zadania oraz skieruje ich na instruktaż do pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych JW 4653. 16. Wstęp na teren kompleksu realizowany będzie na podstawie ważnych przepustek okresowych wydanych przez użytkownika terenu (do wystawienia przepustek niezbędne będą fotografie w formacie legitymacyjnym). 17. Przed przystąpieniem do wykonania robót ziemnych uzgodnić z odpowiednimi służbami (KOL, łączności i ubezpieczenia lotów UL) przebieg tras kablowych w rejonie wykonywanych robót. Kable kolidujące przełożyć poza obrys wykopów zgodnie z projektami w branży elektrycznej i teletechnicznej. 18. Do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie i odbioru końcowego Wykonawca odpowiedzialny będzie za ochronę obiektu. 19. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pozytywne opinie organów wymienionych w art. 56 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz uzyskać w imieniu Inwestora Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. W przypadku wystąpienia trudności proceduralnych niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający włączy się w procedury uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszystkich formalności (zgłoszeń, pozwoleń) niezbędnych do użytkowania systemu elektroświetlnego CALVERT zgodnie z obowiązującymi przepisami. 20. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zatrudnienia osób posiadających aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE w szczególności: - kierownika budowy, - kierownika (-ów) robót, - geodety (-tów); b) skierowanie pracowników zatrudnionych bezpośrednio przy realizacji zadania przed rozpo-częciem prac na instruktaż do pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych Użytkownika. Przy zmianie obsady pracowników, Wykonawca będzie zgłaszał zmiany Użytkownikowi obiektu. 21. W przypadku wystąpienia sytuacji podważających rękojmię zachowania tajemnicy przez pracowników Wykonawcy, użytkownik terenu ma prawo żądać wycofania pracownika z terenu budowy. 22. Zakres robót na dany rok budżetowy ustalany będzie w oparciu o przydzielane Zamawiającemu na ten cel środki finansowe i uwzględniany w wykonanym przez Wykonawcę i uzgadnianym z Zamawiającym harmonogramie rzeczowo- finansowym robót. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ustalonego na dany rok zakresu robót stosownie do ewentualnych zmian limitu środków finansowych przydzielonych Zamawiającemu na dany rok budżetowy. W przypadku zmiany limitu finansowego na dany rok Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania nowego harmonogramu rzeczowo- finansowego w terminie 14 dni od otrzymania informacji o zmianie limitu. 23. Po wykonaniu całego systemu elektroświetlnego oblot zapewni strona wojskowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 200 000,00 zł w formach okreslonych w rozdziale 12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach