Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej przez pieszych w ciągu drogi krajowej nr 1 w Dąbrowie Górniczej w rejonie skrzyżowania z ul. Konstytucji

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej przez pieszych w ciągu drogi krajowej nr 1 w Dąbrowie Górniczej w rejonie skrzyżowania z ul. Konstytucji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, sygnalizacji świetlnej wzbudzanej przez pieszych w ciągu drogi krajowej nr 1 w Dąbrowie Górniczej w rejonie skrzyżowania z ul. Konstytucji oraz utwardzenie ciągu pieszego zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Powyższy projekt ma za zadanie podniesienie bezpieczeństwa ruchu w rejonie skrzyżowania wymienionych ulic. W ramach zamówienia należy sporządzić dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1129). 1. Część projektowa 1.1. Część projektowa zamówienia polega na opracowaniu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej (zwanej dalej: Dokumentacją), obejmującą swym zakresem: a) projekt budowlano - wykonawczy b) przedmiary robót c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie dotyczącym utwardzenia ciągu pieszego oraz montażu urządzeń sygnalizacji w ciągu drogi krajowej nr 1 w Dąbrowie Górniczej w rejonie skrzyżowania z ul. Konstytucji w Dąbrowie Górniczej, zgodnie ze sporządzonym Programem Funkcjonalno Użytkowym ( P.F.U.) stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę (jeżeli taka decyzja będzie wymagana obecnie obowiązującymi przepisami) d) w ramach opracowania dokumentacji należy sporządzić projekt tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu wraz z dokumentacją programowo - ruchową sygnalizacji oraz dokumentacją konstrukcyjno - elektryczną sygnalizacji. 12. Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Dokumentację określoną w punkcie powyżej w ilości: a) 4 egzemplarze ( wersja papierowa ) b) 2 szt. CD ( zapis w wersji elektronicznej). 2. Część wykonawcza (roboty budowlane) Część wykonawcza zamówienia polega na wykonaniu przez Wykonawcę robót budowlanych w oparciu o sporządzoną Dokumentację obejmującą zakres opisany w SIWZ wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień, odbiorów i zezwoleń, II. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Dokumentację oraz roboty budowlane zgodnie z: [1] Ustawą z dnia 07.07.1994r. prawo budowlane. (Dz.U. z 2013r. poz.1409 z późn. zm.). [2] Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012, poz. 462 z późn. zm.), [2.1] Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995r.. w sprawie rodzajów i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. Nr 25, poz.133). [2.2] Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U. z 1999r. Nr 43 poz.430). [2.3] Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz.1126). [3] Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz.U. z 2013r. poz.907). [3.1] Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 nr 130 poz. 1389). [3.2] Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 t. j.), [4] Ustawą z dnia 20.06.1997 prawo o ruchu drogowym. (Dz.U. z 2012r. poz.1137 z późn. zm.). [4.1] Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. (Dz.U. z 2003r. Nr 177, poz.1729). [4.2] Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. (Dz.U. z 2003r. Nr 220, poz.2181). [5] Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych (Dz.U. z 2014r. Poz. 40 z późn. zm.) [6] Ustawą z dnia 21.03.1985 o drogach publicznych (Dz.U. z 2013r. Poz. 260 z późn. zm.) [7] Ustawą z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne. (Dz.U. z 2010r. Nr 193 Poz. 1287 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującym na terenie Polski przepisami prawa. III. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. IV. Wymagania organizacyjne: 1. przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać czasową organizację ruchu zatwierdzoną przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, 2. o ile wystąpi taka konieczność, przedmiot zamówienia może być realizowany również na wydłużonej zmianie i w godzinach nocnych, 3. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonany zakres robót i gwarancji jakości na okres 5 lat licząc od dnia zatwierdzenia protokołu końcowego odbioru technicznego robót (szczegółowe warunki gwarancji zawiera załącznik nr 1 do umowy), 4. Wykonawca winien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 150 000,00 zł. 5. Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie w ciągu drogi o kategorii drogi krajowej, w ramach zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach dotyczących technologii wykonania oraz ewentualnych zmian projektowych, a także udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. VI. Rozwiązania równoważne (dotyczy programu funkcjonalno-uzytkowego będącego załącznikien nr 7 do SIWZ ). Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : 1.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2.Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z Programem Funkcjonalno Użytkowym oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów art. 29 i 30 ustawy Pzp przy opracowywaniu dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach