Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej, budowa placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy wraz z budową altany i parkingu w miejscowości Kozy

Urząd Miejski w Dobrzanach ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0915620201 w. 37
  • Data zamieszczenia: 2012-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Dobrzanach
    ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0915620201 w. 37
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej, budowa placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy wraz z budową altany i parkingu w miejscowości Kozy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: a) Budowa świetlicy wiejskiej. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr geod. 503 ,13 i 29 , 3 w Kozach gm. Dobrzany. Świetlica stanowi budynek o wymiarach 24,83 x 23,10m, przykryty dachem wielospadowym. - Powierzchnia zabudowy: 471,5 m2 - Powierzchnia zabudowy: 558,5 m2 wraz z podestami schodami zew. i pochylniami - Powierzchnia użytkowa: 408,5 m2 - Kubatura: 2950,0 m3 - szerokość: 24,83 m - Długość: 23,10 m - Wysokość parteru 3,30 m / świetle/ Wysokość budynku od poziomu terenu: 7,9 m.n.p.t. - Ilość kondygnacji: 1 Wykaz pomieszczeń i ich powierzchnia: LP. NAZWA POMIESZCZENIA POWIERZCHNIA (m2) 1. Hall 1 41,5 2. Szatnia 9,0 3. Pomieszczenie gospodarcze 3,5 4. WC męskie 12,0 5. WC Dla niepełnosprawnych 6,0 6. WC damskie 13,0 7. Siłownia 15,0 8. Sala edukacyjno - komputerowa 49,5 9. Hall 2 14,5 10. Kotłownia 10,0 11. Łazienka 19,5 12. Szatnia 9,0 13. Zaplecze kuchenne 26,5 14. Sala zebrań 178,5 RAZEM 408,5 b) Budowa placu zabaw o wymiarach 10,0x22,0 ogrodzonego ogrodzeniem z siatki o wysokości 1,5m na słupkach stalowych. Nawierzchnia częściowo wykonana z gumowych płytek. Plac zabaw wyposażony w urządzenia zabawowe: - huśtawka sprężynowa - kucyk, - lokomotywa z wagonikiem, - drabinki, - huśtawka, - zjeżdżalnia, - bujak sprężynowy x 2szt, - piaskownica z bali drewnianych. c) Budowa parkingu składającego się z 25 m-c postojowych w tym 21 szt. o wymiarach 2,5 x 5,0m oraz 2 m-ca postojowe o wymiarach 4,0 x 10,0 przeznaczone na autokary. d) Budowa altany drewnianej o wym. 5,0 x 5,0 przykrytej dachem wielospadowym. 2) Inwestycja realizowana zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Pracownię Projektową VIOLET ARCH - Stargard Szczeciński. 3) Zakres zadania obejmuje również: a) przygotowanie terenu pod inwestycję (m.in. usunięcie korzeni drzew), b) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej, c) wykonanie instalacji wod.-kan. + c.w., c.o., wentylacji, przyłącza wodociągowego, zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i drenażowej dla budynku świetlicy, d) budowa zjazdu publicznego na działki nr 29 , 3 i 503 , 13 e) pełną obsługę geodezyjną (wszystkie wymagane pomiary geodezyjne w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót i przekazanie odbitek zamawiającemu), f) wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań, prób i pomiarów (w tym również pomiary elektryczne), g) zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, h) wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania. 4) Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5) Wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia a) Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z SIWZ oraz wskazanymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami. b) Wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP miejsca wykonywania robót i miejsc składowania materiałów. c) Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 11 500,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, nr konta PKO BP SA, oddział Stargard Szczeciński 441020 4867 0000 1302 0007 9913, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej w dniu otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii razem z ofertą. 7. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach