Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
REGON: 00051595100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa stacji wymienników ciepła w budynku Centrum Medycznego WIGOR przy ul. Karola Miarki 5 w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji wymienników ciepła na cele c.o.i c.w.u. w pomieszczeniu technicznym ( część byłej kotłowni usytuowanej w piwnicy) w budynku użytkowanym przez Centrum Medycznego WIGOR przy ul. Karola Miarki 5 w Zabrzu. Robota budowlana(m..in.): Wykonanie robót instalacyjnych (część technologiczna wymiennikowni), wymiana instalacji elektrycznej i AKPiA w obrębie kotłowni oraz wykonanie robót ogólnobudowlanych towarzyszących (tynkowanie, malowanie, płytkowanie itp.), co uwzględnione zostało w przedmiarach robót. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również czynności obciążające Wykonawcę, a które nie są ujęte w przedmiarze robót mianowicie: - uruchomienie węzła cieplnego (stacji wymienników ciepła) wraz regulacją AKPiA oraz regulacją instalacji c.o., - przygotowanie, złożenie dokumentów w odpowiednim inspektoracie i przeprowadzenie odbioru technicznego przez inspektora Urzędu Dozoru Technicznego, potwierdzonego protokołem, - przeprowadzenie odbioru technicznego stacji wymienników ciepła z udziałem dostawcy ciepła tj. ZPEC Sp. z o.o. - przeprowadzenie odbioru przewodów kominowych wentylacyjnych z udziałem mistrza kominiarskiego ( protokół odbioru kominiarskiego), - przeprowadzenie odbioru końcowego z udziałem inwestora , zarządcy budynku i użytkownika , - opracowanie instrukcji obsługi urządzeń oraz umieszczenie jej oraz schematu technologicznego w kotłowni, W przypadku gdy Wykonawca przewiduje zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych jest on zobowiązany załączyć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych (część D wg Spisu zawartości oferty) oraz zgodę projektanta na zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych podanych w w/w wykazie (część E wg Spisu zawartości oferty). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 1.1); B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (Załącznik nr 6) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (Załącznik nr 7), potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Wykonanych robót budowlanych w zakresie: roboty instalacyjno-inżynieryjne o charakterze budowa min. 3 stacji wymienników ciepła o mocy Q całk = 80 kW lub większej każda z nich w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej - odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 3) oraz dokumenty (Załączniki nr 3.(1-n)), potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów (Załącznik nr 4), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczył: -Kierownik robót instalacyjno - inżynieryjnych budowlanych (pełniący równocześnie funkcję kierownika budowy) - 1 osoba -Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba -Kierownik robót budowlanych - 1 osoba C) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1.Kierownik robót instalacyjno - inżynieryjnych (pełniący równocześnie funkcję kierownika budowy) : - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji c.o. i wod.-kan. (Załącznik nr 4.(1-n)), - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 4.(1-n).a), 2.Kierownik robót elektrycznych : - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacje elektryczne (Załącznik nr 4.(1-n)), - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 4.(1-n).a), 3.Kierownik robót budowlanych : - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (Załącznik nr 4.(1-n)), - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 4.(1-n).a), D) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt. B wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik nr 8); 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 PLN (Załącznik nr 2);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27