Przetargi.pl
Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Mostki wraz z budową sieci wodociągowej dla miejscowości: Przełazy, Laski i Zagórze gmina Lubrza

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 66-218 Lubrza, ul. Świebodzińska 68
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3813021 , fax. 068 3813021
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Świebodzińska 68 68
    66-218 Lubrza, woj. lubuskie
    tel. 068 3813021, fax. 068 3813021
    REGON: 00053398900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lubrza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Mostki wraz z budową sieci wodociągowej dla miejscowości: Przełazy, Laski i Zagórze gmina Lubrza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych: I. SIEĆ WODOCIĄGOWA I.1. Sieć wodociągowa z przyłączami I.1.1. Roboty drogowe I.1.2. Roboty ziemne I.1.3. Rurociągi I.1.4. Przyłącza I.1.5. Studnia wodomierzowa I.1.6. Studnia regulacji ciśnienia II. STACJA UZDATNIANIA WODY II. 1. Budynek SUW II.1.1. Roboty ziemne II.1.2. Fundamenty II.1.3. Konstrukcja budynku II.1.4. Podłoża i posadzki II.2. Obudowa studni SW1 i SW2 II.2.1. Roboty ziemne II.2.2. Konstrukcja studzienek II.2.3. Roboty instalacyjne II.2.4. Schody terenowe II.3. Odstojnik popłuczyn II.3.1. Roboty ziemne II.3.2. Konstrukcja zbiornika II.3.3. Instalacje II.4. Zbiorniki retencyjne II.4.1. Roboty ziemne II.4.2. Fundamenty II.4.3. Montaż zbiornika II.5. Zbiornik bezodpływowy II.5.1. Konstrukcja i montaż zbiornika II.6. Instalacje wewnętrzne II.6.1. Instalacja kanalizacyjna II.6.2. Instalacja wody zimnej i ciepłej II.6.3. Instalacja wentylacyjna II.6.4. Instalacje technologiczne SUW II.7. Rurociągi technologiczne SUW II.7.1. Rurociągi wodociągowe II.7.2. Rurociągi kanalizacyjne II.8. Instalacje elektryczne SUW II.8.1. Instalacje elektryczne III. LINIA NAPOWIETRZNA III.1 Stacja transformatorowa III.2 Linia napowietrzna SN 15 kV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Tabela elementów scalonych Wymagany okres gwarancji: Gwarancja na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy ). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP SA oddział w Świebodzinie, Nr 48 1020 5402 0000 0102 0027 9380 z podaniem tytułu: Wadium dotyczące przetargu na budowę SUW i sieci wodociągowej 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin (dzień i godzina) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust. 5 ustawy oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także złożą dokumenty i oświadczenia, jak w pkt 6 SIWZ, ponadto: 1) udokumentują należyte wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za odpowiadające rodzajem zamawiający uzna co najmniej jedną robotę budowlaną za kwotę nie mniejszą niż 6.000.000,00 zł brutto, polegającą na wybudowaniu stacji uzdatniania wody i wybudowaniu sieci wodociągowej o długości nie krótszej niż 15 km, 2) dysponować będą w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowy sieci wodno-kanalizacyjnych bez ograniczeń. 3) ubezpieczeni będą od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 4) udokumentują, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia: 1) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 3) o zapoznaniu się z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wyrażenie na nie zgody. dokumenty: 1) formularz ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: Za odpowiadające rodzajem zamawiający uzna co najmniej jedną robotę budowlaną za kwotę nie mniejszą niż 6.000.000,00 zł brutto, polegającą na wybudowaniu stacji uzdatniania wody i wybudowaniu sieci wodociągowej o długości nie krótszej niż 15 km, 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez przynajmniej jedną wskazaną osobę w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności budowy sieci wodno-kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. W przypadku polisy z terminem związania krótszym niż czas trwania kontraktu wymagane jest zobowiązanie Wykonawcy w formie oświadczenia o przedłużeniu polisy na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ponadto: złożą ofertę zgodną ze SIWZ. Kserokopie dokumentów muszą być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lubrza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach