Przetargi.pl
Budowa składanego lodowiska sezonowego w ramach programu Biały Orlik w Grójcu

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6643091 , fax. 48 6642103
  • Data zamieszczenia: 2012-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47 47
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 48 6643091, fax. 48 6642103
    REGON: 67022331000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa składanego lodowiska sezonowego w ramach programu Biały Orlik w Grójcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty polegające na budowie, montażu kompletnego składanego lodowiska sezonowego wraz z wyposażeniem na terenie kompleksu sportowego Orlik 2012 przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1, ul. Józefa Piłsudskiego 68 w Grójcu. Lodowisko składane o powierzchni 600 m2 (wymiary 20m x 30m). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do : 1) dostawy, pierwszego montażu oraz uruchomienia kompletnego lodowiska sezonowego wykonanego w technologii zmodulowanych paneli aluminiowych na płycie istniejącego boiska sportowego o nawierzchni polipropylenowej; 2) dostawy i ułożenia chodników gumowych (gr. min. 10 mm, szerokości. 2 m) na ciągach komunikacyjnych ( miejscach wskazanych w projekcie i wskazanych przez Zamawiającego) w ilości 81,5 m2 ; 3)dostawy oraz montażu kompletnego nowego agregatu chłodniczego zapewniającego właściwe funkcjonowanie lodowiska; 4) dostawy oraz pierwszego montażu band na całym obwodzie lodowiska; 5) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania, montażu i demontażu lodowiska; 6) przekazania Zamawiającemu instrukcji użytkowania obiektu w języku polskim; 7) napełnienia instalacji chłodzącej i urządzeń płynami eksploatacyjnymi oraz dostarczenia zbiorników do magazynowania glikolu po demontażu lodowiska; 8) dostarczenia pompy do napełniania i opróżniania instalacji chłodzącej; 9) demontażu lodowiska wraz z bandami po pierwszym sezonie użytkowania i złożenia zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego odległości około 0,5 km od miejsca funkcjonowania lodowiska). Demontaż nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę; 10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym kompleksowego przygotowania terenu pod montaż lodowiska wraz z demontażem istniejących urządzeń takich jak kosze do koszykówki itp.;11) odpowiedniego zabezpieczenia nawierzchni polipropylenowej przed jej uszkodzeniem w czasie eksploatacji lodowiska oraz montażu urządzeń; 12)wjazd na lodowisko dla frezarki ; 13) brama i furtka; 14) mała architektura; 15) oświetlenie lodowiska; 16) przyłącze elektryczne do agregatu i budynku technicznego; 17) garaż na rolbę w budynku typu kontenerowego; 18) pomieszczenia obsługi lodowiska wraz z wyposażeniem zlokalizowane w budynku typu kontenerowego; 19) dostawie 100 par łyżew wraz z suszarką, ostrzałką i regałem; 20) zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach