Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami we wsi Blizocin

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-146 Jeziorzany, ul. Rynek 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8578001 , fax. 081 8578002
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 22 22
    21-146 Jeziorzany, woj. lubelskie
    tel. 081 8578001, fax. 081 8578002
    REGON: 00054064700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeziorzany.eu; bip.jeziorzany.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej z przyłączami we wsi Blizocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. kod CPV - 45231300-8 roboty budowlane w zakresie wodociągów 2. Wykonanie sieci wodociągowej o łącznej długości 5057 m, w tym: długość sieci z PVC ? 160 wynosi 2702 m, z rur PE ? 160 - przewiert sterowany na dł. -85 m, z rur PVC ? 110 - 2270 m. 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wys. 10 000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy p.z.p., którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 3. Dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych - 1 osoba; 4. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych w niniejszym ogłoszeniu metodą spełnia /nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. Warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SWIZ 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy - zał. Nr 2 do SWIZ. 3) dowód wniesienia wadium 4) na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 1) SWIZ należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 2) niniejszej SWIZ należy dołączyć: a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 - (zał. Nr 3 do SWIZ) 6) Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 3) niniejszej SWIZ należy dołączyć: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osoby wskazanej na stanowisko kierownika robót - (zał. Nr 4 do SIWZ) b) dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót,posiada wymagane uprawnienia: - decyzja stwierdzająca przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej; 7) na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 4) niniejszej SWIZ należy dołączyć a) wykaz wykonanych co najmniej trzech 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru - zał. nr 5 do SWIZ. IX. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 5 niniejszej SWIZ należy dołączyć: a) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby upoważnione. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentu wymienionego w punkcie VI 4) a) niniejszej specyfikacji należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie VI 2), 4) i 5). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do ofert należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeziorzany.eu; bip.jeziorzany.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach