Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Tury, gm. Kramsk

Gmina Kramsk ogłasza przetarg

  • Adres: 62-511 Kramsk, ul. Chopina 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2470004 w. 28 , fax. 063 2470311
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kramsk
    ul. Chopina 12 12
    62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2470004 w. 28, fax. 063 2470311
    REGON: 31101917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Tury, gm. Kramsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących prac : - budowa rurociągu PCV-U ? 90 - 1260,00 mb - budowa rurociągu PE ? 40 - 425,00 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, w szczególności : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności . 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich 5 lat - 3 roboty z zakresu budowy sieci wodociągowej , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimalnej 150tys. zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 roboty z zakresu budowy sieci wodociągowych o wartości co najmniej 100 tys. zł, stanowiące przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie /referencje/ . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić minimum jeden wykonawca . 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowych .Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6) Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami 7) Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace 8) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 9) Spełniają określone ustawą PZP oraz niniejszą SIWZ wymagania 10) Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. / Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605/ w tym ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika urzędu Skarbowego , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówien publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. 7) Pełnomocnictwa osób podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiazań w imieniu firmy skladajacej ofertę, o ile nie wynikaja z przepisow prawa lub innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kramsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach