Przetargi.pl
UDZIELENIE GWARANCJI BANKOWEJ

Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Saperska 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5299096 , fax. 065 5299666
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o.
    ul. Saperska 23 23
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5299096, fax. 065 5299666
    REGON: 41141698100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoleszno.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE GWARANCJI BANKOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gwarancji bankowej z tytułu spłaty pożyczki w kwocie 3 350 000 zł., w okresie 8 lat, którą Zamawiający stara się uzyskać z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Gwarancja bankowa ma zostać udzielona na następujących warunkach: -kwota gwarancji 130% kwoty pożyczki, -okres ważności gwarancji wynosi 8 lat i jest tożsamy z okresem trwania umowy pożyczki, -malejąca w horyzoncie rocznym, zgodnie ze spłacanym kapitałem pożyczki w danym roku, -pierwsze dwa lata bez zabezpieczeń, w kolejnych latach zabezpieczeniem będzie zastaw rejestrowy na urządzeniach będących przedmiotem umowy pożyczki lub hipoteka umowna kaucyjna na nieruchomości, -uwzględniać zapisy wymagane przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, w szczególności: Bank zobowiązuje się w okresie ważności gwarancji nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia Beneficjentowi kwoty do wysokości udzielonej gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, zawierające oświadczenie, że Zleceniodawca nie wywiązał się z zobowiązań wobec Beneficjenta, w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisma; -płatności za gwarancję: a)prowizja przygotowawcza, płatna w dniu wydania gwarancji b)prowizja z tytułu wystawienia gwarancji bankowej, płatna za każdy rozpoczęty okres prowizyjny w pierwszym dniu tego okresu. Okres prowizyjny ustala się na 3 miesiące. Wszystkie prowizje i opłaty naliczane będą w walucie udzielonej Gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający określone poniżej warunki: Spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 Ustawy tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie (Konsorcjum), wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawców warunków wynikających z artykułu 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wzór stanowi załącznik nr 3 do swiz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 6.2 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 6.2 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. Pozostałe dokumenty Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie. 6. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 7. Wykonawca załącza do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt 6.2. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzoleszno.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach