Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 64-100 Leszno, ul. Saperska 23
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5299096 , fax. 065 5299666
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o.
ul. Saperska 23 23
64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 065 5299096, fax. 065 5299666
REGON: 41141698100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoleszno.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE GWARANCJI BANKOWEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gwarancji bankowej z tytułu spłaty pożyczki w kwocie 3 350 000 zł., w okresie 8 lat, którą Zamawiający stara się uzyskać z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Gwarancja bankowa ma zostać udzielona na następujących warunkach: -kwota gwarancji 130% kwoty pożyczki, -okres ważności gwarancji wynosi 8 lat i jest tożsamy z okresem trwania umowy pożyczki, -malejąca w horyzoncie rocznym, zgodnie ze spłacanym kapitałem pożyczki w danym roku, -pierwsze dwa lata bez zabezpieczeń, w kolejnych latach zabezpieczeniem będzie zastaw rejestrowy na urządzeniach będących przedmiotem umowy pożyczki lub hipoteka umowna kaucyjna na nieruchomości, -uwzględniać zapisy wymagane przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, w szczególności: Bank zobowiązuje się w okresie ważności gwarancji nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia Beneficjentowi kwoty do wysokości udzielonej gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, zawierające oświadczenie, że Zleceniodawca nie wywiązał się z zobowiązań wobec Beneficjenta, w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisma; -płatności za gwarancję: a)prowizja przygotowawcza, płatna w dniu wydania gwarancji b)prowizja z tytułu wystawienia gwarancji bankowej, płatna za każdy rozpoczęty okres prowizyjny w pierwszym dniu tego okresu. Okres prowizyjny ustala się na 3 miesiące. Wszystkie prowizje i opłaty naliczane będą w walucie udzielonej Gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający określone poniżej warunki: Spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 Ustawy tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie (Konsorcjum), wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawców warunków wynikających z artykułu 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wzór stanowi załącznik nr 3 do swiz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 6.2 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 6.2 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. Pozostałe dokumenty Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie. 6. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 7. Wykonawca załącza do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt 6.2. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzoleszno.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie odnawialnego kredytu krótkoterminowego lub pożyczki krótkoterminowej na sfinansowanie podatku VAT
Dodano: 2015-03-06 - Udzielenie kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie podatku VAT
Dodano: 2014-11-14 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Międzychód i jej jednostek organizacyjnych w latach 2014-2017
Dodano: 2013-12-13 - Usługa polegająca na obsłudze technicznej terminali płatniczych oraz rozliczanie wpłat dokonywanych za pomocą kart płatniczych wraz z najmem terminali płatniczych dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu
Dodano: 2013-11-27 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Międzychód i jej jednostek organizacyjnych w latach 2014-2017
Dodano: 2013-11-26 - Budowa parkingu i budynku usługowo-biurowego w lokalizacji przy ul. Za Bramką w Poznaniu - Etap I. Udzielenie kredytu inwestycyjnego
Dodano: 2013-11-20 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sieroszewice ZP.PN.14.13
Dodano: 2013-09-13 - Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Urzędu w zakresie obsługi kasowo-operacyjnej Urzedu Skarbowego Poznań - Grunwald
Dodano: 2013-03-25 - Obsługa kasowo - operacyjna Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie przyjmowania wpłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych oraz wypłat gotówkowych z tytułu zwrotu nadpłat.
Dodano: 2013-02-27 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 950.000,00 zl.
Dodano: 2012-12-17