Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Międzychód i jej jednostek organizacyjnych w latach 2014-2017

Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7488100 , fax. 095 7488134
  • Data zamieszczenia: 2013-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
    ul. Piłsudskiego 2 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 095 7488100, fax. 095 7488134
    REGON: 00052459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Międzychód i jej jednostek organizacyjnych w latach 2014-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: bankowa obsługa budżetu prowadzona będzie dla następujących jednostek organizacyjnych: Lp. Nazwa jednostek organizacyjnych 1. Gmina Międzychód 2. Biblioteka Publiczna w Międzychodzie, 3. Nadwarciańskie Centrum Animacji kultury, 4. Ośrodek Pomocy Społecznej, 5. Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty, 6. Gimnazjum Nr 1 w Międzychodzie, 7. Gimnazjum Nr 2 w Międzychodzie, 8. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Międzychodzie, 9. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Międzychodzie, 10. Zespół Szkół w Wołyniu, 11. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kamionnie, 12. Przedszkole Nr 1 w Międzychodzie, 13. Przedszkole Nr 2 w Międzychodzie, 14. Przedszkole Nr 3 w Międzychodzie, 15. Przedszkole Nr 4 w Międzychodzie, 16. Przedszkole w Bielsku, 17. Przedszkole w Łowyniu, 18. Żłobek Miejski w Międzychodzie. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych, - otwarcie i prowadzenia rachunków dla obsługi środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (w EURO i PLN), - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - likwidacje rachunków bankowych na pisemny wniosek bez opłat, - dokonywanie przelewów, - przyjmowanie wpłat gotówkowych bez opłat, - dokonywanie wypłat gotówkowych bez opłat, - codzienne potwierdzanie operacji bankowych poprzez wyciągi z rachunku oraz dokumenty źródłowe, - instalacja w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce organizacyjnej Zamawiającego systemu bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników, - świadczenie usług bankowości elektronicznej, - prowadzenie obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego, - konsolidacja sald wszystkich rachunków Zamawiającego oraz lokowanie tych środków z możliwością centralnego gospodarowania, - ustanowienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Gminy, który zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu na następujących warunkach: a/ kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym każdorazowo uruchamiany będzie po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Miejskiej na dany rok budżetowy oraz podpisaniu umowy(aneksu do umowy) o kredyt krótkoterminowy; b/ wykorzystanie kredytu będzie następowało poprzez obciążenie rachunku bieżącego budżetu Gminy bez potrzeby dodatkowych dyspozycji zamawiającego c/ wysokość kredytu krótkoterminowego będzie wynikać z określonego przez Radę Miejską w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego budżetu Gminy; d/ każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda kredytu; e/ kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji ,a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; f/ kredyt będzie spłacany nie później niż ostatniego dnia roboczego danego roku; g/ oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie opierało się o stawkę WIBOR 1M powiększoną/pomniejszoną o zaoferowaną przez Wykonawcę stałą marżę( z oferty); h/ zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową; i/ do celów przygotowania oferty przyjęto średnie prognozowane zadłużenie w ramach kredytu w rachunku bieżącym na poziomie 500.000 zł przez 150 dni w każdym roku obowiązywania umowy; - realizacja przelewów w formie elektronicznej, na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku a/ przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej powinny być realizowane w czasie rzeczywistym b/ przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane bez opłat i prowizji. - wydawanie opinii bankowej lub zaświadczenia o prowadzonym rachunku bankowym na wniosek Zamawiającego. - zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy Międzychód, zgodnie z dyspozycjami Gminy Międzychód jako jednostki samorządu terytorialnego, Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie jako jednostki budżetowej oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), na rachunki bieżące Gminy Międzychód jako jednostki samorządu terytorialnego, bez opłat i prowizji. - automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na wszystkich rachunkach bankowych na lokatach Overnight o ile wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 10.000 zł . Otwarcie rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Międzychód będzie następować sukcesywnie, po rozwiązaniu umów z dotychczasowymi wykonawcami. Wykonawca nie będzie pobierał opłat / prowizji: - tytułem wpłaty gotówkowej własnej, - tytułem wpłaty gotówkowej osób trzecich (zapłata należności gminnych), - tytułem wypłaty gotówkowej, - innych niż określone w niniejszej specyfikacji. Wykonawca musi tak skalkulować prowizje i opłaty, aby nie uległy zmianom w trakcie trwania umowy, z zastrzeżeniem zmian korzystnych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, przeszkolenia pracowników oraz bezpłatnego użyczenia wyposażenia technicznego - komputerów, modemów. Wykonawca udzielając kredytu w rachunku bieżącym nie będzie pobierał prowizji za rozpatrzenie wniosku o kredyt, za udzielenie i wykorzystanie kredytu, od niewykorzystanego salda. Zastrzega się aby wszystkie jednostki organizacyjne wymienione w Dziale III pkt. 2, miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonywanie bankowej obsługi na warunkach będących przedmiotem zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych, utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy Międzychód, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną zawarte w umowach aktualnie obowiązujących. Dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy zostaną zawarte odrębne umowy rachunku bankowego, na warunkach będących przedmiotem zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym bankiem, ze zmianami wynikającymi ze specyfiki jednostki (np. brak kredytu odnawialnego w rachunku bieżąc Wykonawca w terminie 30 dni od dnia obowiązywania umowy tj. od dnia 01.01.2014 r. otworzy na: terenie Miasta Międzychodu co najmniej jedną placówkę bankową czynną co najmniej 6 godzin dziennie(od poniedziałku do piątku), oraz otworzą co najmniej dwa punkty kasowe na terenie Gminy, w tym jeden w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Międzychód ul. M.Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych w okresie 4 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach