Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w ciągu ul. Pocztowej w Nowogrodzie Bobrzańskim

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego 11
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3290962 , fax. 068 3276663
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogród Bobrzański
    ul. Słowackiego 11 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 068 3290962, fax. 068 3276663
    REGON: 97077075980001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w ciągu ul. Pocztowej w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    sieci wodociągowe PE PEHD średnicy fi 110 mm - mb 63, i fi 160 mm - mb 328, studnie wodomierzowe średnicy fi 1500 mm - kpl. 1 i średnicy fi 1200 mm kpl. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 5 000, zł wniesione przed terminem składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do zrealizowania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w po stępowaniu - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Oferta zgodna z formularzem oferty stanowiącym załącznik do SIWZ b). Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych c). Aktualny odpis z właściwego z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d). Wykaz minimum dwóch zadań wykonanego w okresie ostatnich pięciu latach robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e). Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, względnie wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f). Informacja banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany posiadać środki płynne lub możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości 100 % oferowanej ceny netto. g). Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia go w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w pokoju Nr 15 w siedzibie Zamawiającego, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu). h). Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonym w pkt. 9 h Instrukcji dla Wykonawców. i). Dane kierownika robót wraz z jego uprawnieniami i dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Zawodowej Inżynierów i Techników Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowogrodbobrz.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach